Tesla Inc. скоротила виробництво на своєму заводі в Китаї на тлі повільного зростання продажів електромобілів і інтенсивної конкуренції на найбільшому автомобільному ринку в світі
Раніше цього місяця американський автовиробник наказав працівникам свого заводу в Шанхаї скоротити виробництво Model Y та Model 3 – двох автомобілів, які Tesla виробляє в Китаї, – працюючи п’ять днів на тиждень замість звичайних 6 з половиною днів
Виробничі лінії працюють у дві 11,5-годинні зміни на день, що залишається незмінним. За словами інсайдерів, обсяги виробництва були скорочені на початку цього місяця, і співробітникам не дали чітких вказівок, коли виробництво повернеться до нормального рівня. Акції автовиробника, які вже є найгіршим показником в індексі S&P 500 в цьому році, впали на 3,9%
У той час як загальні продажі легкових автомобілів у Китаї зросли на 17% за перші два місяці року, а продажі електромобілів – на 37,5%, Tesla зафіксувала зниження поставок порівняно з аналогічним періодом минулого року
Компанія Ілона Маска стикається з дедалі жорсткішою конкуренцією в Китаї, причому не лише з боку місцевого автовиробника BYD Co., але й з боку низки інших виробників електромобілів, які випускають більш доступні та технологічні транспортні засоби
У конкурентній боротьбі в Китаї Tesla покладається переважно на дві моделі, вперше представлені ще до 2020 року. У другій половині минулого року компанія оновила седан Model 3 і спортивний позашляховик Model Y
Попит на електромобілі сповільнюється в Китаї та інших великих регіонах, включаючи США і Європу. Завод Tesla на околиці Шанхаю виробляє автомобілі як для внутрішнього ринку, так і на експорт
За словами одного зі співрозмовників, деякі виробничі лінії на заводі Tesla в Шанхаї, в тому числі цехи з виробництва акумуляторів, призупиняють роботу на більш тривалий час. Tesla повідомила співробітникам і деяким постачальникам, що вони повинні бути готові до продовження виробничих обмежень до квітня
За перші два місяці 2024 року Tesla поставила 131 812 автомобілів, що на 6% менше, ніж за аналогічний період минулого року, свідчать дані, опубліковані Китайською асоціацією легкових автомобілів. Лише 53% поставок було здійснено на місцевий ринок, незважаючи на зниження цін, яке Tesla проводить з початку року
Зростання продажів електромобілів у Китаї сповільнюється після того, як наприкінці 2022 року уряд відійшов від десятирічного просування сектору і відмовився від загальнонаціональних субсидій
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі