Tesla судиться з компанією, яка виробляє аксесуар для зарядки електромобілів з функцію запобігання викраденню
Деякі власники електромобілів бояться викрадення на громадських зарядних станціях або просто хочуть мати можливість швидко покинути зарядну станцію, не виходячи зі свого електромобіля, щоб від’єднати її від мережі. Здається це не дуже поширена проблема, але вочевидь, досить велика, щоб компанія EVject вирішила створити продукт для її вирішення
EVject Escape Connector вартістю $299 дає можливість від’єднатися від зарядного роз’єму знаходячись в автомобілі

Компанія описує пристрій наступним чином:
Відчуйте безпечнішу зарядку електромобіля з EVject. У надзвичайній ситуації вам більше не доведеться турбуватися про те, щоб залишити свій автомобіль, від’єднати зарядний пристрій і поспішати назад у безпечне місце. Просто прикріпіть роз’єм EVject до головки зарядного пристрою щоразу, коли вставляєте його в розетку. А у разі надзвичайної ситуації тепер ви можете негайно покинути місце зарядки не виходячи з автомобіля
Tesla подала на компанію до суду в Каліфорнії, адже роз’єм може нагріватися до небезпечних температур, створюючи загрозу безпеці
Відсутність захисту роз’єму від перегріву створює загрозу безпеці. Тестування зарядки високим струмом через конектор, що використовується разом з кабелем Tesla Supercharger і зарядним портом Tesla EV, продемонструвало, що температура поверхні конектора може досягати 100°C після 30 хвилин зарядки при 420 ADC. У разі перегріву користувач конектора може отримати опік під час заряджання (або після нього), якщо доторкнеться до нього. Крім того, висока температура конектора створює ризик пожежі та займання інших горючих матеріалів у зарядному кабелі, транспортному засобі, підключеному до конектора, та інфраструктурі суперчарджерів
Цивільним позовом Tesla намагається заборонити компанії рекламувати конектор як безпечний та імпортувати його в США. Вона також вимагає відшкодування збитків у розмірі щонайменше $75 000
Читати далі
Схожі записиБагато років у соцмережах любили лякати всіх розмовами про те, що акумулятори в електромобілях швидко вмирають, немов батарея у смартфоні через три роки. Здавалося, електрокари приречені втрачати свою ефективність і ставати майже непотрібними після кількох сезонів експлуатації. Нові дані свідчать про протилежне. Сучасні технології акумуляторів виявилися значно довговічнішими, ніж припускали навіть інженери Шведська компанія з […]
27 Жовтня 2025
На вигляд Munro M280 ніби зійшов із конвеєра у 1985 році Квадратний кузов, прості форми, атмосферний дух класичного Land Rover Defender. Але під цим «олдскульним» корпусом приховано сучасну електричну силову установку і потужне обладнання для справжнього бездоріжжя Сьогодні на ринку з’являється дедалі більше електромобілів, які успішно конкурують з авто на ДВЗ, призначених для суворого бездоріжжя. […]
27 Жовтня 2025
Ринок електромобілів у США переживає не найпростіший період. Політика, яка знову сприяє традиційному паливу, а також скасування федеральної податкової пільги на електромобілі зменшили попит. Деякі виробники переглядають свої плани, призупиняють анонсовані моделі або зменшують масштаб проектів, які ще вчора здавалися безумовними Jeep, однак, не збирається здаватися Після того як Stellantis відмовився від електричної версії пікапа […]
27 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі