Tesla відкладає випуск подовжувача запасу ходу Cybertruck та зменшує його автономність
Tesla знову відклала випуск подовжувача запасу ходу для електричного пікапа Cybertruck і скоротила автономність, яку він має забезпечити. Коли минулого року компанія представила серійну версію Cybertruck, головними розчаруваннями стали ціна та запас ходу. Це не вперше Tesla не дотримується обіцяної цінової політики нових моделей. Інфляція за останні кілька років з моменту презентації Cybertruck у 2019 році суттєво зросла, що вплинуло на кінцеву ціну. Проте, коли йдеться про технічні характеристики, Tesla зазвичай дотримується своїх обіцянок. Але це не стосується Cybertruck
Підвищення ціни та скорочення запасу ходу
Початкові характеристики Cybertruck передбачали максимальний запас ходу в понад 800 км для версії з трьома двигунами за ціною $70 000. Більшість клієнтів обрали саме цю версію. Однак тепер її вартість зросла до $100 000, а запас ходу зменшився до 515 км
Нові характеристики подовжувача запасу ходу
Замість того, щоб забезпечити обіцяний запас ходу, Tesla заявила про запуск подовжувача, який складається з додаткового акумулятора, розміщеного на платформі пікапа та займає приблизно третину її простору. Раніше компанія обіцяла, що цей подовжувач збільшить запас ходу двомоторного Cybertruck з 547 км до понад 755 км, а версії Cyberbeast — з 515 км до понад 708 км
Проте Tesla оновила характеристики подовжувача: тепер він забезпечує лише «понад 716 км» для двомоторної версії, що на 40 км менше від початково обіцяного. Цікаво, що вплив подовжувача на запас ходу тримоторного Cybertruck залишився незмінним з використанням стандартних коліс, але скоротився до «понад 668 км» з позашляховими колесами
Зміни у графіку виробництва та ціна
Tesla також перенесла початок виробництва подовжувача з «початку 2025 року» на «середину 2025 року». Враховуючи, що виробництво Cybertruck стартувало наприкінці 2023 року, це означає, що подовжувач буде доступний більше ніж через півтора року після першої поставки пікапа. Крім того, компанія оголосила, що вартість цього додаткового модуля становитиме $16 000
Експерти й раніше називали програму Cybertruck «помилкою, перетвореною на маркетинговий інструмент» для Tesla. Хоча вони не стверджували, що це провальна програма, через її ранню стадію, однак вважали, що вона не зможе суттєво вплинути на загальні обсяги продажів електромобілів Tesla
Запуск дешевшого та більш традиційного пікапа або бюджетного хетчбека мав би значно більший вплив на місію Tesla в глобальному масштабі та скоротив би цей «розрив». Хоча Cybertruck підвищив впізнаваність бренду, поки не зрозуміло, наскільки це вплинуло на продажі
Зважаючи на нинішню ціну і те, що Tesla вже розпродала основні замовлення в США, доставивши, ймовірно, менше ніж 40 000 Cybertruck, виникають серйозні сумніви щодо подальшого успіху цієї моделі. Можливо, Tesla незабаром включить Cybertruck до своєї програми реферальних винагород або навіть запровадить знижки в наступному році