Саме тоді, коли здавалося, що Toyota нарешті почала відмовлятися від своїх складних назв для електромобілів, японський гігант представив нову модель – Toyota bZ Woodland. Попри назву, яка натякає на позашляхову версію, це не просто оновлений варіант вже знайомого нам bZ (який раніше називався bZ4X). Це, по суті, інший автомобіль, хоча він і розділяє з «кузенами» Toyota bZ та Subaru Solterra спільну електричну платформу. Найкраще його описати як відповідь Toyota на Subaru Trailseeker, адже обидві моделі є, по суті, «братами» на спільній базі, орієнтованими на дещо ширший функціонал. У результаті, bZ Woodland вийшов таким собі цікавим міксом – частково кросовер, частково універсал підвищеної прохідності, який досить схожий на класичний та улюблений багатьма Subaru Outback
Зовнішність: Знайомі риси, але більший формат та натяк на позашляховість
Візуально спереду він багато в чому повторює стилістику bZ, маючи характерний «молотоголовий» дизайн передка зі знайомими світловими блоками. Його позашляховий характер підкреслюють чорні накладки на крила та пластикове облицювання по периметру кузова, що вже стало типовим для подібних моделей. Хоча на перший погляд їх легко сплутати, bZ Woodland має більш виражений силует універсала завдяки збільшеним габаритам: він на 152 мм довший і на 25 мм вищий за стандартний bZ. Додаткові функціональні деталі включають рейлінги на даху (корисна річ для перевезення спорядження) та унікальні 18-дюймові колісні диски, на які опціонально можна «взути» позашляхові шини. Важливий показник для такого типу авто – кліренс: bZ Woodland має 211 мм, що лише на символічний «волосок» менше, ніж у культового Toyota RAV4. Це вже серйозна заявка на можливість з’їжджати з асфальту
Усередині архітектура передньої панелі багато в чому повторює інші електричні моделі Toyota/Subaru на цій платформі
Водії знайдуть тут знайому окремо розташовану цифрову панель приладів перед собою та великий 14-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи, що є центральним елементом керування функціями авто. Проте, головне, що стосується простору та практичності – це багажник: bZ Woodland може похвалитися значним об’ємом понад 850 літрів!
Модель bZ Woodland пропонуватиметься на ринку США/Канади в єдиній, але доволі багатій комплектації. У стандартне оснащення увійдуть передні сидіння SofTex з функцією підігріву, зручний подвійний бездротовий зарядний пристрій для смартфонів та аудіосистема з шістьма динаміками. Для тих, хто бажає ще більшого комфорту, буде доступний опціональний пакет Premium. Він додає преміальну аудіосистему JBL з дев’ятьма динаміками, панорамний скляний дах, вентиляцію передніх сидінь та особливий променистий обігрівач (підлоговий або ножний обігрів в електрокарах)
bZ Woodland отримав найсучасніший набір асистентів водія – пакет Toyota Safety Sense 3.0
До нього входять: адаптивний круїз-контроль, асистент утримання в смузі руху, система попередження фронтальних зіткнень з функцією виявлення пішоходів та велосипедистів. Є також Асистент розпізнавання дорожніх знаків, проактивний асистент водіння, автоматичне керування дальнім світлом фар. Додатково встановлені: система попередження з’їзду зі смуги руху з асистентом кермування, система попередження про безпечний вихід з авто, моніторинг сліпих зон з попередженням про поперечний рух позаду. А для зручності маневрування та паркування, а також для кращого орієнтування на бездоріжжі – система панорамного огляду у поєднанні з функцією моніторингу різних типів місцевості
Базуючись на електричній платформі e-TNGA, автомобіль оснащується двомоторною системою повного приводу (AWD), яка сукупно видає 375 кінських сил (280 кВт). Це рівень потужності, який може зрівнятися з деякими спортивними автомобілями, такими як Toyota Supra! Хоча Toyota не розкрила всіх деталей силової установки, вона підтвердила наявність спеціалізованих позашляхових систем. Йдеться про систему X-Mode, знайому по моделях Subaru, та функцію Grip-Control. Остання, за заявою виробника, використовує «прецизійну модуляцію потужності електродвигунів для досягнення чудових позашляхових характеристик», допомагаючи долати складні ділянки
Живиться ця потужна двомоторна система від літій-іонного батарейного блоку ємністю 74,7 кВт-год Щодо запасу ходу, то тут показник вийшов «так собі» – до 418 кілометрів за циклом WLTP. Це не рекордний показник, але достатній для багатьох сценаріїв використання, особливо враховуючи орієнтацію на пригодницькі поїздки, де ідеальний запас ходу не завжди є пріоритетом. Щодо зарядки, то за допомогою швидкої зарядки постійним струмом (DC) можна поповнити заряд батареї з 10% до 80% приблизно за 30 хвилин. Серед інших сучасних функцій зарядки – наявність порту стандарту NACS, функція попереднього підігріву батареї та зручна можливість Plug & Charge (просто підключив – і зарядка почалася, без додаткової авторизації). Приємним бонусом для любителів активного відпочинку є заявлена буксирувальна здатність – до 1588 кг, що дозволяє брати з собою невеликий причіп
Toyota bZ Woodland не буде ексклюзивом для одного ринку – її планують продавати по всьому світу
На ринки США та Канади вона вийде на початку наступного року. Ціни для цих ринків будуть оголошені ближче до запуску, але вже зараз можна очікувати, що bZ Woodland коштуватиме дорожче за менш потужний двомоторний bZ4X (ціни на оновлений bZ ще не оголошені, але поточний bZ4X коштує близько $41 000 – $46 000). За попередніми оцінками, ціна bZ Woodland, ймовірно, становитиме близько $50 000 – це ціна за універсальність та вражаючу потужність. У Японії продажі стартують у другій половині наступного року, а до Європи новинка дістанеться з весни 2026 року. Проте, для ринків за межами Північної Америки, автомобіль отримає іншу назву – він буде продаватися як Toyota bZ4X Touring, що, можливо, краще відображає його позиціонування
Читати далі
Схожі записиНовий електричний кросовер Kia EV5 готується до виходу на європейський ринок вже у четвертому кварталі цього року. Компанія Kia вже офіційно оприлюднила технічні характеристики для європейської версії моделі, і одразу впадає в око важливий момент: на старті продажів автомобіль буде доступний лише з однією конфігурацією — передньопривідною Поки австралійські покупці можуть обирати між версіями з […]
9 Липня 2025Автомобіль виглядає по-справжньому стильно і сучасно, з характерним дизайнерським підходом Mazda, який завжди вирізнявся вишуканістю серед масових брендів. Але за гарним виглядом ховається доволі несподіваний ціновий сюрприз — європейська версія коштує більш ніж удвічі дорожче, ніж ідентична модель на китайському ринку Технічно Mazda 6e — це європейський аналог китайської моделі EZ-6, розробленої спільно з концерном […]
9 Липня 2025Hyundai презентував абсолютно новий електричний кросовер Elexio, розроблений спеціально для китайського ринку у співпраці з місцевим партнером BAIC Це перший електромобіль, створений спільним підприємством Beijing Hyundai, і він одразу ж привернув увагу завдяки своїм інноваціям у дизайні та технологіях. Elexio відмовився від звичних фізичних кнопок на користь величезного 27-дюймового дисплея з роздільною здатністю 4K, що […]
9 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі