Toyota представила свій новий електричний седан bZ7, створений у партнерстві з китайською компанією GAC
Це повнорозмірна модель, яка за габаритами напряму конкурує з Tesla Model S, BYD Han L та BMW i5. Довжина автомобіля становить 5130 мм, ширина – 1965 мм, висота – 1506 мм, а колісна база сягає 3020 мм. Завдяки цим пропорціям він виглядає елегантно та сучасно, особливо у порівнянні з ранніми електрокарами Toyota, такими як bZ4X

Зовнішність bZ7 вирізняється плавними лініями та виразними акцентами: фари у формі клешні омара, тонка світлова смуга на передній панелі, сховані дверні ручки та динамічний силует із похилою лінією даху. Задні ліхтарі, з’єднані в єдину смугу, додають йому ширини й сучасності
Під капотом bZ7 отримає літій-залізо-фосфатний акумулятор від компанії CALB-Tech, який живитиме електродвигун потужністю 278 к.с. Це дає змогу конкурувати з іншими електроседанами у преміум-сегменті, хоча детальні характеристики – ємність батареї та запас ходу – Toyota поки не розкриває. Відомо лише, що силова установка створена у співпраці з Huawei: двигун, інвертор та контролер інтегровані в один блок

Крім того, bZ7 стане “фестивалем технологій” для автомобільної індустрії
Всередині працює система Huawei HarmonyOS, а також інтегрована екосистема Xiaomi. Власники зможуть прямо з автомобіля керувати побутовою технікою – від кондиціонерів до розумних пристроїв удома. Таким чином Toyota намагається запропонувати не лише транспорт, а й повноцінний технологічний простір

Вихід bZ7 на китайський ринок запланований на кінець 2025 року
Toyota поки не оголошує про міжнародні плани, проте не виключено, що в майбутньому ця модель з’явиться й на інших ринках, де великі седани ще зберігають попит

Читати далі
Схожі записиПісля невдалого старту електричного позашляховика EX90 компанія Volvo докладає зусиль, аби відновити власну репутацію. Керівництво автовиробника заявляє, що нарешті готове запропонувати значно оновлений пакет програмного забезпечення, який покликаний усунути всі головні недоліки й повернути довіру клієнтів Складний шлях у світі електромобілів У сучасній автомобільній індустрії, де головну роль відіграють технології та програмне забезпечення, автовиробників умовно […]
2 Жовтня 2025
Нова програма утилізації електромобілів в Італії різко знижує ціни на електромобілі У той час, коли ціни на нові автомобілі продовжують зростати і стають недоступними для багатьох домогосподарств, італійський уряд запустив напрочуд щедру програму утилізації, яка робить деякі електромобілі абсурдно доступними. За програмою, покупці з низьким рівнем доходу, які обмінюють автомобіль, зареєстрований до 2015 року, […]
2 Жовтня 2025
IONITY розширила мережу швидкісних зарядних станцій для електромобілів у Києві, відкривши потужний хаб на верхньому паркінгу ТРЦ «ХІТ Mall» біля метро Житомирська за адресою проспект Берестейський, 134/1 Спочатку тут працювали дві станції, потім чотири, а тепер шість, що дозволяє одночасно заряджати до 17 електрокарів з загальною потужністю майже 1 МВт. Серед обладнання дев’ять кабелів CCS […]
1 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі