На автосалоні в Шанхаї Toyota презентувала нову флагманську модель – електричний седан bZ7, створений спеціально для китайського ринку. Цей електромобіль стане найбільшим і найтехнологічнішим у лінійці електромобілів Toyota в КНР, а головним конкурентом для нього, схоже, обрано Tesla Model S
Розробкою японці займалися спільно з китайським партнером GAC, і вони зробили ставку на поєднання японської інженерної школи й китайських цифрових технологій. Для Toyota це не перший досвід глибокої кооперації: ринок Китаю вимагає не лише адаптації, а й справжньої локалізації

Дизайн: більше бізнесу, менше футуризму
Новий bZ7 – великий, плавний і добре збалансований в пропорціях. Кузов має низьку, але не надмірно похилу лінію даху – динаміку вдалося передати без надмірного нагадування про хетчбеки. Світлотехніка у стилі Lexus, але з більш строгими лініями. У профілі впізнаються риси Toyota Crown Crossover, хоча bZ7 виглядає самодостатньо

Довжина – понад 5 метрів. За габаритами модель конкурує з Tesla Model S, Mercedes EQE та BMW i5, а за задумом – має стати флагманом електричної гами Toyota в Китаї. А це вже чіткий сигнал: бренд готується до боротьби в преміум-сегменті
Салон і технології: Harmony OS, дерево і підсвітка
Інтер’єр – комбінація мінімалізму й сучасної цифровізації. Центральна панель повністю віддана під великий сенсорний дисплей, який працює на базі Huawei Harmony OS. Панель приладів – цифрова й стримана. В обробці використано декоративне дерево та м’яке амбієнтне підсвічування, без показної розкоші, але з відчуттям класу

На центральній консолі залишилися фізичні кнопки – і це хороший компроміс між новизною та ергономікою. Плюс – бездротові зарядні панелі. Toyota згадує про «найновіші інтелектуальні технології», але поки без конкретики. Старт продажів у Китаї запланований на 2026 рік, а отже – попереду ще багато деталей про цю новинку

Новий седан bZ7 – частина серії електромобілів Toyota, створених для китайського ринку
Разом із ним компанія показала нову модель bZ5 (по суті – перероблений bZ3C), а також представила вже знайомі bZ4X, bZ3X та bZ3

Цілком очевидно, що Toyota будує окрему електричну екосистему під Китай. Наразі шанси побачити ці моделі за межами країни – мінімальні. Але глобальні тренди змінюються, і навряд чи хтось у 2020 році міг передбачити, що Audi також почне будувати окремий бренд тільки для КНР
Читати далі
Схожі записиVolkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі