На автосалоні в Шанхаї Toyota презентувала нову флагманську модель – електричний седан bZ7, створений спеціально для китайського ринку. Цей електромобіль стане найбільшим і найтехнологічнішим у лінійці електромобілів Toyota в КНР, а головним конкурентом для нього, схоже, обрано Tesla Model S
Розробкою японці займалися спільно з китайським партнером GAC, і вони зробили ставку на поєднання японської інженерної школи й китайських цифрових технологій. Для Toyota це не перший досвід глибокої кооперації: ринок Китаю вимагає не лише адаптації, а й справжньої локалізації
Дизайн: більше бізнесу, менше футуризму
Новий bZ7 – великий, плавний і добре збалансований в пропорціях. Кузов має низьку, але не надмірно похилу лінію даху – динаміку вдалося передати без надмірного нагадування про хетчбеки. Світлотехніка у стилі Lexus, але з більш строгими лініями. У профілі впізнаються риси Toyota Crown Crossover, хоча bZ7 виглядає самодостатньо
Довжина – понад 5 метрів. За габаритами модель конкурує з Tesla Model S, Mercedes EQE та BMW i5, а за задумом – має стати флагманом електричної гами Toyota в Китаї. А це вже чіткий сигнал: бренд готується до боротьби в преміум-сегменті
Салон і технології: Harmony OS, дерево і підсвітка
Інтер’єр – комбінація мінімалізму й сучасної цифровізації. Центральна панель повністю віддана під великий сенсорний дисплей, який працює на базі Huawei Harmony OS. Панель приладів – цифрова й стримана. В обробці використано декоративне дерево та м’яке амбієнтне підсвічування, без показної розкоші, але з відчуттям класу
На центральній консолі залишилися фізичні кнопки – і це хороший компроміс між новизною та ергономікою. Плюс – бездротові зарядні панелі. Toyota згадує про «найновіші інтелектуальні технології», але поки без конкретики. Старт продажів у Китаї запланований на 2026 рік, а отже – попереду ще багато деталей про цю новинку
Новий седан bZ7 – частина серії електромобілів Toyota, створених для китайського ринку
Разом із ним компанія показала нову модель bZ5 (по суті – перероблений bZ3C), а також представила вже знайомі bZ4X, bZ3X та bZ3
Цілком очевидно, що Toyota будує окрему електричну екосистему під Китай. Наразі шанси побачити ці моделі за межами країни – мінімальні. Але глобальні тренди змінюються, і навряд чи хтось у 2020 році міг передбачити, що Audi також почне будувати окремий бренд тільки для КНР
Читати далі
Схожі записиНещодавно автомобільні журналісти видання Auto Express помітили цікаву деталь на британському сайті Volkswagen Електричний хетчбек ID.3 в комплектаціях Pro та Pro S офіційно має 201 кінську силу. Однак дрібним шрифтом зазначено, що апаратне забезпечення автомобіля насправді здатне видавати 228 к.с., а для доступу до повної потужності власникам пропонується “активувати додаткову потужність за певну плату” Volkswagen […]
18 Серпня 2025За даними Cox Automotive у США ринок електромобілів переповнений гігантськими, коштовними моделями на кшталт Tesla Cybertruck чи Rivian R1S, з середньою ціною майже $56 тисяч. Проте на іншому боці планети, в Індії, ставку роблять на доступні електричні кросоверами та позашляховиками. Тут, у країні з третім за величиною автомобільним ринком світу після Китаю та США, місцеві […]
18 Серпня 2025У компанії впевнені: нова архітектура електромобілів і радикально оновлений виробничий процес дадуть Ford перевагу, яку конкуренти не зможуть відтворити. У Ford навіть порівнюють цей технологічний стрибок із появою легендарної Model T, яка колись змінила обличчя автомобільної індустрії Основна ідея полягає в тому, що Ford спростила платформу для електромобілів, зменшивши масу, витрати та кількість деталей. Одночасно […]
18 Серпня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі