На автосалоні в Шанхаї Toyota презентувала нову флагманську модель – електричний седан bZ7, створений спеціально для китайського ринку. Цей електромобіль стане найбільшим і найтехнологічнішим у лінійці електромобілів Toyota в КНР, а головним конкурентом для нього, схоже, обрано Tesla Model S
Розробкою японці займалися спільно з китайським партнером GAC, і вони зробили ставку на поєднання японської інженерної школи й китайських цифрових технологій. Для Toyota це не перший досвід глибокої кооперації: ринок Китаю вимагає не лише адаптації, а й справжньої локалізації

Дизайн: більше бізнесу, менше футуризму
Новий bZ7 – великий, плавний і добре збалансований в пропорціях. Кузов має низьку, але не надмірно похилу лінію даху – динаміку вдалося передати без надмірного нагадування про хетчбеки. Світлотехніка у стилі Lexus, але з більш строгими лініями. У профілі впізнаються риси Toyota Crown Crossover, хоча bZ7 виглядає самодостатньо

Довжина – понад 5 метрів. За габаритами модель конкурує з Tesla Model S, Mercedes EQE та BMW i5, а за задумом – має стати флагманом електричної гами Toyota в Китаї. А це вже чіткий сигнал: бренд готується до боротьби в преміум-сегменті
Салон і технології: Harmony OS, дерево і підсвітка
Інтер’єр – комбінація мінімалізму й сучасної цифровізації. Центральна панель повністю віддана під великий сенсорний дисплей, який працює на базі Huawei Harmony OS. Панель приладів – цифрова й стримана. В обробці використано декоративне дерево та м’яке амбієнтне підсвічування, без показної розкоші, але з відчуттям класу

На центральній консолі залишилися фізичні кнопки – і це хороший компроміс між новизною та ергономікою. Плюс – бездротові зарядні панелі. Toyota згадує про «найновіші інтелектуальні технології», але поки без конкретики. Старт продажів у Китаї запланований на 2026 рік, а отже – попереду ще багато деталей про цю новинку

Новий седан bZ7 – частина серії електромобілів Toyota, створених для китайського ринку
Разом із ним компанія показала нову модель bZ5 (по суті – перероблений bZ3C), а також представила вже знайомі bZ4X, bZ3X та bZ3

Цілком очевидно, що Toyota будує окрему електричну екосистему під Китай. Наразі шанси побачити ці моделі за межами країни – мінімальні. Але глобальні тренди змінюються, і навряд чи хтось у 2020 році міг передбачити, що Audi також почне будувати окремий бренд тільки для КНР
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі