Після років стриманої позиції щодо електромобілів, Toyota нарешті вирішила зробити серйозний крок у напрямку електрифікації. І хоча компанія досі не поспішає ставити все на батарейні рішення, ініціатива локалізувати виробництво електромобілів у Європі — сигнал про те, що зміни неминучі
Виробництво електромобілів — з 2028 року в Чехії
За даними Nikkei Asia, Toyota готується розпочати виробництво електромобілів на своєму чеському заводі вже у 2028 році. Очікуваний обсяг — до 100 тисяч машин щороку. Це стане першим випадком, коли Toyota серйозно зосередиться на виготовленні батарейних електромобілів безпосередньо на території ЄС. Рішення ухвалене на тлі жорсткішого екологічного законодавства Євросоюзу, зокрема планової заборони на продаж нових авто з двигунами внутрішнього згоряння після 2035 року

Попри заявлений план випустити до 2026 року 14 електромобільних моделей для Європи — серед яких нові версії C-HR+, Urban Cruiser і оновлений bZ4X — Toyota не демонструє намірів здійснити радикальний перехід на повністю електричний транспорт. Основний акцент, як і раніше, зберігається на гібридах і технологіях із продовженням ходу — рішеннях, які компанія вважає більш життєздатними для великих автомобілів і далеких поїздок
У Європі частка електромобілів вже сягнула 15,4% від усіх продажів нових авто
Для порівняння — в Японії цей показник залишається на рівні лише 2%. Така різниця змушує Toyota змінювати акценти, особливо в умовах зростаючої конкуренції з боку китайських брендів — таких як BYD, Xpeng та Jaecoo, які вже забрали понад 5% європейського ринку

Рішення розпочати серійне виробництво електромобілів у Чехії — це не революція, а скоріше плавне коригування курсу. Toyota, як і раніше, тримається своєї звичної стратегії поступовості, орієнтуючись на технологічну універсальність і споживчі звички. Проте навіть такий обережний крок свідчить про те, що європейський ринок уже не дозволяє залишатися осторонь від електромобільної трансформації
Читати далі
Схожі записиДослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]
17 Листопада 2025
У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]
17 Листопада 2025
Mazda нарешті готується до повноцінного виходу на ринок електромобілів після невдалих експериментів зі своїм першим EV і кількох спроб адаптувати китайські моделі. Компанія працює над абсолютно новим електромобілем, створеним на власній платформі, яка розроблена саме під електричну архітектуру. Перший прототип уже помітили під час дорожніх випробувань неподалік інженерного центру Mazda в Ірвіні, Каліфорнія Перший електрокар […]
17 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі