- Китайські автомобілі, що імпортуються до Туреччини, будуть обкладатися митом у розмірі 40%
- Фіксоване мито у розмірі $7000 буде застосовуватися до дешевших автомобілів
- Цей крок має захистити місцеву промисловість Туреччини та уникнути погіршення торговельного балансу країни
Війна проти дешевих китайських автомобілів триває. Так нещодавно Туреччина оголосила про введення 40-відсоткового мита на імпорт китайських автомобілів. Цей крок слідує за аналогічними митами, запровадженими США, уряд якого оголосив про підвищення імпортного мита на китайські електромобілі з 25% до 100%
Міністерство торгівлі Туреччини заявило, що цей крок спрямований на захист платіжного балансу країни, а також слугує захистом для місцевої промисловості. Минулого року дефіцит торгового балансу країни склав $45,2 млрд. Нові мита йдуть ще далі, та націлені на найдешевші автомобілі, які може запропонувати Китай, встановлюючи мінімальний тариф у розмірі $7000 за автомобіль. Таким якщо, наприклад, розраховане 40-відсоткове мито складе менше $7000 за автомобіль, то буде застосовано мінімальне мито в розмірі $7000

Додаткові тарифи вже діють для електромобілів з 2023 року, та покликані підтримати впровадження Togg T10X – це перший в країні електромобіль вітчизняного виробництва, який з’явився наприкінці 2023 року. Турецький проєкт електромобілів був ключовою передвиборчою обіцянкою президента Реджепа Таїпа Ердогана перед минулорічними виборами
Тепер мито розширилось на китайські гібридні автомобілі та автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння. Це останній удар по Китаю, який постраждав від тарифів з боку кількох країн, і стурбованих тим, що надлишок китайської продукції за низькими цінами є наслідком надлишкових потужностей та надмірних місцевих субсидій, які шкодять конкуренції
Слідом за США, а тепер і Туреччиною, Європейський Союз має намір оголосити про аналогічні обмеження, накладені на китайські електромобілі вже на цьому тижні. Однак ЄС доведеться діяти обережно, оскільки європейські автовиробники не тільки побоюються відплати з боку Китаю через свою залежність від продажів у цій країні, але й самі виробляють та імпортують свої моделі з Китаю
Мита з боку Туреччини будуть застосовані з 7 липня, про що було оголошено президентським рішенням в офіційному віснику країни
Читати далі
Схожі записиБагато років у соцмережах любили лякати всіх розмовами про те, що акумулятори в електромобілях швидко вмирають, немов батарея у смартфоні через три роки. Здавалося, електрокари приречені втрачати свою ефективність і ставати майже непотрібними після кількох сезонів експлуатації. Нові дані свідчать про протилежне. Сучасні технології акумуляторів виявилися значно довговічнішими, ніж припускали навіть інженери Шведська компанія з […]
27 Жовтня 2025
На вигляд Munro M280 ніби зійшов із конвеєра у 1985 році Квадратний кузов, прості форми, атмосферний дух класичного Land Rover Defender. Але під цим «олдскульним» корпусом приховано сучасну електричну силову установку і потужне обладнання для справжнього бездоріжжя Сьогодні на ринку з’являється дедалі більше електромобілів, які успішно конкурують з авто на ДВЗ, призначених для суворого бездоріжжя. […]
27 Жовтня 2025
Ринок електромобілів у США переживає не найпростіший період. Політика, яка знову сприяє традиційному паливу, а також скасування федеральної податкової пільги на електромобілі зменшили попит. Деякі виробники переглядають свої плани, призупиняють анонсовані моделі або зменшують масштаб проектів, які ще вчора здавалися безумовними Jeep, однак, не збирається здаватися Після того як Stellantis відмовився від електричної версії пікапа […]
27 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі