“Святий Грааль” акумуляторних технологій для електромобілів може з’явитися раніше, ніж очікувалося, обіцяючи більший запас ходу та швидшу зарядку. За словами головного науковця та інженера BYD Лянь Юбо, твердотільні батареї для електромобілів можуть стати широко доступними вже через п’ять років
Твердотільні батареї — нова надія для електромобілів
Виступаючи на Всесвітньому конгресі нової енергетики 2024 року в Китаї, Лянь зазначив, що очікує використання цих передових батарей у преміальних електромобілях протягом наступних кількох років. З розвитком технології батареї поступово впроваджуватимуться у середньо- та низьковартісні електромобілі протягом п’яти років. BYD активно працює над розробкою твердотільних акумуляторів, але високі виробничі витрати та складна конструкція – це ті аспекти, які вимагають додаткової уваги

Перші публічні заяви BYD про твердотільні батареї
Цікаво що це був перший випадок, коли керівник BYD публічно обговорював нову технологію, оскільки гігант у галузі електромобілів та батарей прагне зайняти провідну роль у автомобільній індустрії майбутнього. За даними SNE Research, BYD вже став другим за величиною виробником батарей для електромобілів у світі з часткою 15,8%. Це сталося у першій половині 2024 року
Оголошення про твердотільні батареї з’явилося в той час, коли кілька компаній оголосили про їх плани розробки та виробництва для електромобілів

BYD приєднується до гонки за твердотільними батареями
CATL, найбільший у світі виробник батарей для електромобілів (з часткою ринку 37,8%), заявив, що планує виробляти повністю твердотільні батареї до 2027 року, але спочатку в невеликих обсягах. Компанія вказала, що високі виробничі витрати можуть викликати додаткові проблеми
Наразі BYD виготовляє батареї на основі літій-залізо-фосфату (LFP), які домінують на китайському ринку з часткою майже 75%. Лянь зазначив, що BYD продовжить розробку LFP-батарей, які сприятимуть розвитку твердотільних батарей для електромобілів, а не стануть застарілими впродовж наступних 15-20 років. Ці батареї, ймовірно, використовуватимуться в різних сегментах

Інші виробники також беруть участь у гонці
Інші автовиробники також приєднуються до гонки за розробкою передових батарей. Наприклад, китайська компанія NIO почала пропонувати свій новий седан ET7 з напівтвердотільною батареєю на 150 кВт-год для щоденної оренди у червні.
Ця технологія залишається дорогою. Як пояснив співзасновник NIO Цінь Ліхун, вартість пакету акумуляторів приблизно така ж, як і вартість моделі ET5 — близько $42 500 (298 000 юанів), включаючи батарею
Читати далі
Схожі записиPV5 показав упевнений результат у ключових категоріях оцінювання, зокрема під час захисту водія та пасажирів, роботи систем активної допомоги й поведінки автомобіля після аварії. Високі бали забезпечив і широкий набір асистентів водія, доступних уже в базовій комплектації. Серед них автоматичне екстрене гальмування, система утримання у смузі та контроль швидкості, які добре проявили себе у сценаріях, […]
22 Грудня 2025
Шведський виробник електромобілів Polestar, який входить до концерну Geely, останні місяці переживав непростий період. Щоб стабілізувати ситуацію було залучено кредитне фінансування обсягом 600 мільйонів доларів, яке дозволить бренду зберегти операційну стійкість і продовжити розвиток Попри зростання продажів у 2025 році завдяки поєднанню скандинавського підходу до дизайну, сучасних китайських електричних технологій і стандартів безпеки, розроблених за […]
22 Грудня 2025
Компанія Mammoet, відома своєю технікою у сфері важких підйомних робіт і логістики, розширює свій парк електрифікованої техніки, додавши гібридний автокран XCMG вражаючих розмірів. Йдеться про 60-тонний XCA60 EV від китайського виробника важкого обладнання XCMG, який спеціалізується на електричних і гібридних рішеннях для будівництва та промисловості Автокран XCMG XCA60 EV побудований на трьох потужних осях і […]
22 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі