“Святий Грааль” акумуляторних технологій для електромобілів може з’явитися раніше, ніж очікувалося, обіцяючи більший запас ходу та швидшу зарядку. За словами головного науковця та інженера BYD Лянь Юбо, твердотільні батареї для електромобілів можуть стати широко доступними вже через п’ять років
Твердотільні батареї — нова надія для електромобілів
Виступаючи на Всесвітньому конгресі нової енергетики 2024 року в Китаї, Лянь зазначив, що очікує використання цих передових батарей у преміальних електромобілях протягом наступних кількох років. З розвитком технології батареї поступово впроваджуватимуться у середньо- та низьковартісні електромобілі протягом п’яти років. BYD активно працює над розробкою твердотільних акумуляторів, але високі виробничі витрати та складна конструкція – це ті аспекти, які вимагають додаткової уваги
Перші публічні заяви BYD про твердотільні батареї
Цікаво що це був перший випадок, коли керівник BYD публічно обговорював нову технологію, оскільки гігант у галузі електромобілів та батарей прагне зайняти провідну роль у автомобільній індустрії майбутнього. За даними SNE Research, BYD вже став другим за величиною виробником батарей для електромобілів у світі з часткою 15,8%. Це сталося у першій половині 2024 року
Оголошення про твердотільні батареї з’явилося в той час, коли кілька компаній оголосили про їх плани розробки та виробництва для електромобілів
BYD приєднується до гонки за твердотільними батареями
CATL, найбільший у світі виробник батарей для електромобілів (з часткою ринку 37,8%), заявив, що планує виробляти повністю твердотільні батареї до 2027 року, але спочатку в невеликих обсягах. Компанія вказала, що високі виробничі витрати можуть викликати додаткові проблеми
Наразі BYD виготовляє батареї на основі літій-залізо-фосфату (LFP), які домінують на китайському ринку з часткою майже 75%. Лянь зазначив, що BYD продовжить розробку LFP-батарей, які сприятимуть розвитку твердотільних батарей для електромобілів, а не стануть застарілими впродовж наступних 15-20 років. Ці батареї, ймовірно, використовуватимуться в різних сегментах
Інші виробники також беруть участь у гонці
Інші автовиробники також приєднуються до гонки за розробкою передових батарей. Наприклад, китайська компанія NIO почала пропонувати свій новий седан ET7 з напівтвердотільною батареєю на 150 кВт-год для щоденної оренди у червні.
Ця технологія залишається дорогою. Як пояснив співзасновник NIO Цінь Ліхун, вартість пакету акумуляторів приблизно така ж, як і вартість моделі ET5 — близько $42 500 (298 000 юанів), включаючи батарею
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі