Твердотільні батареї для електромобілів з’являться раніше, ніж очікувалося

29.09.2024
Твердотільні батареї для електромобілів з’являться раніше, ніж очікувалося — photo 19303

“Святий Грааль” акумуляторних технологій для електромобілів може з’явитися раніше, ніж очікувалося, обіцяючи більший запас ходу та швидшу зарядку. За словами головного науковця та інженера BYD Лянь Юбо, твердотільні батареї для електромобілів можуть стати широко доступними вже через п’ять років

Твердотільні батареї — нова надія для електромобілів

Виступаючи на Всесвітньому конгресі нової енергетики 2024 року в Китаї, Лянь зазначив, що очікує використання цих передових батарей у преміальних електромобілях протягом наступних кількох років. З розвитком технології батареї поступово впроваджуватимуться у середньо- та низьковартісні електромобілі протягом п’яти років. BYD активно працює над розробкою твердотільних акумуляторів, але високі виробничі витрати та складна конструкція – це ті аспекти, які вимагають додаткової уваги

Твердотільні батареї для електромобілів з’являться раніше, ніж очікувалося — photo 2

Перші публічні заяви BYD про твердотільні батареї

Цікаво що це був перший випадок, коли керівник BYD публічно обговорював нову технологію, оскільки гігант у галузі електромобілів та батарей прагне зайняти провідну роль у автомобільній індустрії майбутнього. За даними SNE Research, BYD вже став другим за величиною виробником батарей для електромобілів у світі з часткою 15,8%. Це сталося у першій половині 2024 року

Оголошення про твердотільні батареї з’явилося в той час, коли кілька компаній оголосили про їх плани розробки та виробництва для електромобілів

Твердотільні батареї для електромобілів з’являться раніше, ніж очікувалося — photo 3

BYD приєднується до гонки за твердотільними батареями

CATL, найбільший у світі виробник батарей для електромобілів (з часткою ринку 37,8%), заявив, що планує виробляти повністю твердотільні батареї до 2027 року, але спочатку в невеликих обсягах. Компанія вказала, що високі виробничі витрати можуть викликати додаткові проблеми

Наразі BYD виготовляє батареї на основі літій-залізо-фосфату (LFP), які домінують на китайському ринку з часткою майже 75%. Лянь зазначив, що BYD продовжить розробку LFP-батарей, які сприятимуть розвитку твердотільних батарей для електромобілів, а не стануть застарілими впродовж наступних 15-20 років. Ці батареї, ймовірно, використовуватимуться в різних сегментах

Твердотільні батареї для електромобілів з’являться раніше, ніж очікувалося — photo 4

Інші виробники також беруть участь у гонці

Інші автовиробники також приєднуються до гонки за розробкою передових батарей. Наприклад, китайська компанія NIO почала пропонувати свій новий седан ET7 з напівтвердотільною батареєю на 150 кВт-год для щоденної оренди у червні.

Ця технологія залишається дорогою. Як пояснив співзасновник NIO Цінь Ліхун, вартість пакету акумуляторів приблизно така ж, як і вартість моделі ET5 — близько $42 500 (298 000 юанів), включаючи батарею

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK