Італійський уряд виступив проти рішення Alfa Romeo збирати свій новий кросовер Milano в Польщі, заявивши, що виробництво за межами батьківщини бренду є незаконним
Невдовзі після того, як Alfa Romeo представила нову модель, міністр промисловості Італії Адолофо Урсо заявив, що виробництво автомобіля під назвою Milano за межами Італії порушує закони країни, спрямовані проти продуктів з “італійськими” назвами, які насправді не є італійськими
- Автомобіль під назвою Milano не може вироблятися в Польщі, – сказав Урсо
На презентації нової моделі генеральний директор Stellantis Карлос Таварес сказав, що виробництво версій Milano з ДВЗ та електромобілів у Польщі, а не в Італії, дозволило знизити ціну на 10 000 євро. Завдяки цьому базовий кросовер коштує трохи менше 30 тисяч євро. Це буде єдиний Alfa Romeo, побудований за межами Італії
- Якби Milano вироблявся в Італії, його ціна починалася б від 40 000 євро замість 30 000 євро, що обмежувало б його потенціал на ринку, – сказав Таварес під час презентації нової моделі
Італійський уряд сповнений рішучості розвивати місцеве автомобілебудування і в минулому вже звертався до Stellantis. Автовиробник наполягав на місцевих субсидіях та політичній підтримці, щоб допомогти збільшити виробництво, але уряд не пішов назустріч. Незважаючи на це, Stellantis взяла на себе зобов’язання збільшити річне виробництво в Італії з 750 000 одиниць до 1 мільйона одиниць. Італійський уряд продовжує переговори з кількома іншими автовиробниками, включаючи Tesla, намагаючись переконати їх будувати автомобілі в країні
Stellantis відмовився коментувати останню заяву Урсо. Закон, на який посилається італійський міністр промисловості, зазвичай застосовувався проти продуктів харчування, таких як сир “пармезан”, вироблений в США, що нагадує автентичний італійський “парміджано”
Alfa Romeo підтвердила, що Milano буде пропонуватися в декількох різних варіантах. Єдина модель з ДВЗ буде використовувати 1,2-літровий бензиновий двигун з турбонаддувом, 48-вольтовою системою і невеликим електромотором. Також будуть доступні суто електричні версії потужністю 154 к.с. та 237 к.с.
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі