У Китаї розгортається масштабна кампанія проти неправдивої інформації в автомобільній сфері
Протягом трьох місяців уряд планує боротися з онлайн-наклепами, перебільшеною рекламою та іншими формами дезінформації, які впливають на репутацію виробників. Це стосується як приватних акаунтів у соцмережах, так і підозр щодо цілеспрямованих атак з боку конкурентів

Соціальні мережі стали головним полем битви для китайських автокомпаній
На платформах на кшталт Douyin (китайська версія TikTok) регулярно з’являються відео, які підривають довіру до певних марок. Одним із прикладів став випадок із Li Auto: компанія показала у відео зіткнення свого позашляховика з вантажівкою Dongfeng, де авто Li Auto майже не постраждало, а кабіна вантажівки була зруйнована. Це викликало хвилю критики та змусило Li Auto публічно вибачитися
Урядовці заявляють, що їхня мета – захистити споживачів і ринок від неправдивих заяв, які можуть впливати на вибір покупців і шкодити бізнесу. Але боротьбу з наклепами ведуть не лише чиновники, а й самі автовиробники. Так, MG оголосила винагороду до 5 мільйонів юанів (понад 700 тисяч доларів США) за інформацію про акаунти, що поширюють дезінформацію. BYD також пропонує суттєві суми — від 50 тисяч до 5 мільйонів юанів

Вплив блогерів у китайських соцмережах настільки великий, що їхні публікації можуть суттєво нашкодити навіть успішним брендам. Один із популярних інфлюенсерів мав понад 5,4 мільйона підписників і систематично висміював водіїв електромобілів певного стартапу. Хоча його акаунт і був заблокований у 2024 році, репутаційних збитків уникнути не вдалося
Китайська боротьба з онлайн-дезінформацією в автомобільній сфері показує, наскільки важливим стає контроль за цифровим середовищем. В умовах, коли ринок електромобілів стрімко зростає, репутаційні війни в інтернеті можуть мати не менший вплив, ніж реальні продажі
Читати далі
Схожі записиПонад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]
27 Листопада 2025
Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3 Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]
27 Листопада 2025
Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі