Уряд США виділив $1 млрд для підтримки постачальників автозапчастин до електромобілів
Сполучені Штати готуються перенести свій ланцюг постачання для електромобілів подалі від Китаю. Це включає введення мит на китайські електромобілі та можливу заборону китайського та російського програмного і апаратного забезпечення. Паралельно США посилюють підтримку своїх національних виробників компонентів для електрокарів
Інвестиційна компанія Monroe Capital, що базується в Чикаго, оголосила про плани зібрати $1 млрд для надання кредитів малим та середнім постачальникам автозапчастин. Білий дім привітав це рішення, підкресливши, що фонд має на меті допомогти малим автопідприємствам пройти складний перехід до виробництва електромобілів
Фонд Drive Forward створено для підтримки електрифікації
Фонд Drive Forward від Monroe Capital – це програма з державними гарантіями, що допоможе дрібним постачальникам пристосуватися до процесу електрифікації та розширити свій бізнес за межі виробництва компонентів для бензинових автомобілів
У заяві Білого дому зазначено, що особлива увага буде приділятися тим виробникам, які мають високі шанси стати лідерами в майбутньому автомобільної індустрії, але потребують додаткового капіталу для збільшення виробничих потужностей
Автопостачальники відіграють вирішальну роль у переході на електромобілі, адже вони забезпечують роботою понад 250 тисяч працівників по всій країні, зокрема в Мічигані, Огайо та інших штатах. Вони є основою переходу до електротранспорту, але стикаються з багатьма викликами
Автопостачальники потребують перепідготовки персоналу, переобладнання заводів, вирішення проблем із нестачею компонентів. Окрім цього, вони повинні допомогти автовиробникам виконати нові суворі вимоги EPA (Агенції з охорони навколишнього середовища США), які наберуть чинності у 2027 році
Без фінансової підтримки з боку уряду здійснити цей перехід було б дуже важко. Білий дім підкреслив, що підтримка буде спрямована на компанії, які роблять критичні інвестиції у перехід від виробництва автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння до електромобілів
Місцева підтримка та національні загрози
Ця ініціатива доповнює грант на $9,1 мільйона, наданий Міністерством фінансів США для створення Програми переходу автопостачальників у штаті Мічиган, яка допоможе малим підприємствам штату адаптуватися до електротранспорту
Оголошення про місцеву підтримку для розвитку електромобілів з’явилося на тлі останніх пропозицій Міністерства торгівлі США щодо заборони використання китайського та російського програмного забезпечення у транспортних засобах, які будуть продаватися на території США з 2027 року, а також апаратного забезпечення з 2030 року
США вважають, що програмне та апаратне забезпечення, пов’язане з Китаєм чи Росією, наприклад, системи підключення автомобілів до мереж, мобільних і Wi-Fi мереж, а також системи допомоги водієві, становлять загрозу національній безпеці
Якщо цю заборону буде ухвалено, перспективи появи китайських електромобілів на ринку США стануть ще менш імовірними