Бренд створено у співпраці між німецькою Audi та китайським концерном SAIC, і на цьому етапі він орієнтований виключно на внутрішній ринок КНР. До речі, назва новинки – саме AUDI, без традиційних чотирьох кілець і з усіма великими літерами. Така візуальна відмінність символізує спробу позиціонувати бренд як щось окреме від материнської Audi – хоча за змістом схожість помітна одразу

Технічні характеристики, гідні флагмана
Перед нами – повністю електричний п’ятидверний фастбек з двома конфігураціями приводу: заднім і повним. Максимальний запас ходу складає вражаючі 770 км (цикл CLTC), а найпотужніша версія здатна розігнатися до 100 км/год за 3,4 секунди. Очікується, що продажі в Китаї стартують влітку 2025 року
Покупцям запропонують чотири варіанти силових установок: 295, 402, 578 та 776 к.с. В основі – 800-вольтова електрична архітектура, вже знайома за моделями Audi A6 e-tron і Q6 e-tron. Швидкість заряджання теж не підводить: 10 хвилин – і «на рахунку» вже 370 км пробігу. Батарея – 100 кВт-год. У стандарті – пневматична підвіска, а також доступне повнокероване шасі

Цифрове середовище – повністю китайське
Габарити E5 нагадують Audi A6 Avant, але спільного у них менше, ніж здається. Платформу розробили спільно з SAIC і адаптували під реалії китайського ринку. За інженерію та дизайн відповідав німецький бік, а SAIC привніс цифрову складову – і це не просто слова

Головний акцент в інтер’єрі – масивний 27-дюймовий дисплей 4K, що тягнеться на всю ширину передньої панелі. Його підтримує власна операційна система AUDI OS на базі чипа Qualcomm Snapdragon 8295. У фокусі – глибока інтеграція з китайською екосистемою: тут є розпізнавання обличчя, локальний app store, сервіси мобільних платежів і комунікацій, які користуються попитом у мільйонів китайців

Окрема гордість – голосовий асистент, створений за участі ByteDance, компанії-власника TikTok. Його особливість – здатність адаптувати поведінку авто до настрою користувача за допомогою функції Behavior Select. Віртуальний помічник тут не просто функціональний – він намагається бути «живим»
Автономні функції з адаптацією під китайське місто
На ринку, де технології автономного водіння стали нормою у преміум-сегменті, AUDI не пасе задніх. E5 отримав набір LiDAR-сенсорів, навчений розпізнавати не лише авто, а й моторикші, мотоцикли та навіть двоколісних кур’єрів – типових учасників дорожнього руху у великих містах Китаю

Ще один цікавий функціонал – паркувальний асистент, здатний запам’ятати маршрут по багаторівневому паркінгу і самостійно дістатися до заданого місця. У міському середовищі на кшталт Гуанчжоу або Шеньчженя така функція стане не розкішшю, а справжнім інструментом повсякденного комфорту
Формально інший бренд, але Audi не сховати
Попри нову назву, логіку продукту зрозуміти легко: AUDI – це спосіб працювати з локальним ринком, не порушуючи глобальну ідентичність Audi. Німецькі спеціалісти контролюють «ДНК бренду», китайські – розробляють UX (користувацький інтерфейс) та цифрову екосистему, яка буде справді актуальною для місцевого споживача. В умовах, коли китайський ринок вимагає максимальної швидкості впровадження нових функцій, такий симбіоз виглядає перспективним

E5 Sportback – перший крок у створенні повноцінної продуктової лінійки нового бренду. У 2026 та 2027 роках заплановано запуск ще двох моделей AUDI. Якщо нинішній темп збережеться, китайський підрозділ Audi отримає власну гаму моделей – зі своїм дизайном, своїми технологіями і, цілком можливо, з власною стратегією розвитку
Читати далі
Схожі записиПонад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]
27 Листопада 2025
Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3 Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]
27 Листопада 2025
Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі