Volkswagen Group, один із найбільших автовиробників світу, зіткнувся з серйозними проблемами. Високі вимоги Європейського Союзу щодо викидів CO₂ можуть обернутися для компанії колосальними штрафами у розмірі €1,5 мільярда. Як німецький автогігант планує вирішити цю кризу, залишається питанням, яке цікавить аналітиків і автолюбителів
Загроза величезного штрафу
На нещодавній конференції з аналітиками глава відділу зв’язків із інвесторами Volkswagen, Рольф Воллер, заявив, що компанія може не досягти цілей щодо зниження викидів, встановлених ЄС на 2025 рік. Якщо це станеться, штраф може скласти €1,5 мільярда
Ситуація ускладнюється тим, що Volkswagen не випустив нових електромобілів у 2024 році і не планує випускати їх до 2026 року, коли очікується поява моделі ID.2. Компанія стикається з необхідністю продавати більше електромобілів, водночас жертвуючи прибутковими моделями з ДВЗ, що негативно впливає на її фінансові показники

Скорочення попиту на електромобілі та жорстка конкуренція
Попит на електромобілі у Європі почав знижуватися. Це пов’язано з тим, що такі країни як Німеччина та Італія, скорочують субсидії на купівлю EV. Крім того, Volkswagen стикається з жорсткою конкуренцією з боку дешевших китайських електромобілів, які активно завойовують європейський ринок
Така ситуація ставить під загрозу виконання Volkswagen суворих екологічних вимог ЄС, які передбачають значне зниження викидів CO₂. Аби уникнути штрафів, компанія потребує масштабних інвестицій у нові електромобільні моделі та технології

Volkswagen не єдиний виробник, який зіткнувся з проблемами щодо дотримання вимог ЄС
Декілька світових автогігантів, серед яких Toyota, Ford, Mazda, Stellantis і Subaru, запропонували створити так званий «суперпул» разом із Tesla. Такий підхід дозволить об’єднати показники викидів, щоб уникнути штрафів
Документи Єврокомісії також свідчать про наміри Mercedes-Benz співпрацювати з брендами Smart, Volvo та Polestar. Проте Volkswagen наразі не оголошував про подібні ініціативи
Штраф у розмірі €1,5 мільярда може стати серйозним ударом для Volkswagen у той час, коли компанія проходить через значні структурні зміни під керівництвом CEO Олівера Блюме. Німецький автогігант змушений шукати нові шляхи для адаптації до сучасних викликів ринку, включаючи розробку конкурентоспроможних електромобілів і підвищення їх доступності
Читати далі
Схожі записиVolkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі