Volkswagen представив сьоме покоління Transporter і Caravelle
Після кількох місяців тизерів і шпигунських знімків Volkswagen нарешті показав нам дизайн абсолютно нових фургонів Transporter і Caravelle сьомого покоління, які приєдналися до повністю електричного ID. Buzz та Multivan T7. VW Transporter T7 значною мірою базується на Ford Transit Custom, пропонуючи вибір між турбодизельними, плагін-гібридними та повністю електричними силовими установками
Абсолютно нові VW Transporter та Caravelle побудовані на базі Ford Transit Custom та Tourneo Custom
Нове покоління буде доступне у версіях LCV (фургон / фургон Plus / подвійна кабіна з відкидним бортом) та пасажирських (Kombi / Caravelle) версіях. Крім того, є варіанти з високим дахом і подовженою колісною базою для тих, кому потрібно більше місця ззаду
Очікувано, що VW Transporter/Caravelle мають спільні пропорції та кілька кузовних панелей з близнюками Ford Transit/Tourneo Custom. Проте дизайнери VW намагалися зробити його відмінним від інших, додавши деякі свої власні стилістичні рішення.
Родзинкою є оновлена передня частина, що поєднує в собі елементи Multivan та ID. Buzz. Інші специфічні для VW риси включають пласку поясну лінію на бічних вікнах і світлодіодні задні ліхтарі в стилі Amarok зі вставками в колір кузова. Інтер’єр значною мірою запозичений у Ford, зі стандартним цифровим кокпітом, що включає 12-дюймову цифрову панель приладів та 13-дюймовий інформаційно-розважальний дисплей, а також численні практичні відсіки для зберігання речей
Комплектація та корисне навантаження
На перших фотографіях зображені синя дев’ятимісна Caravelle у флагманській комплектації Style та зелено-жовтий фургон Transporter у виконанні PanAmericana. Останній відрізняється нефарбованими бамперами з відповідними крилами та бічними молдингами, а також комплектом 19-дюймових легкосплавних дисків Indianapolis. Вантажні шини для електромобілів теж будуть спеціальними, щоб збільшити пробіг. У салоні видно вставки з нержавіючої сталі з підсвічуванням на бічних панелях, чорні глянцеві акценти і спеціальну тканину сидінь з написом PanAmericana
Щодо технічних характеристик, VW стверджує, що T7 пропонує “більше простору, корисного навантаження, буксирувальної здатності та ефективності” порівняно з попередником. T6.1 довелося зняти з виробництва на початку цього року через невідповідність останнім нормам кібербезпеки в Європейському Союзі
Залежно від версії, довжина нового Transporter становить від 5050 до 5450 мм, а колісна база – 3100 мм або 3500 мм. У порівнянні зі своїм попередником, він довший і ширший, в результаті чого максимальний корисний об’єм збільшився до 5,8-9,0 кубометрів. Залежно від варіанту, максимальне корисне навантаження становить 1,33 тонни, а буксирувальна здатність – до 2,8 тонн
Фургон доступний у кількох кузовах з турбодизелем, гібридною та електричними силовими установками
Фургон доступний з трьома турбодизелями, 2,5-літровим гібридним двигуном, що підключається до електромережі, та трьома повністю електричними силовими установками. Найменш потужний дизель генерує 108 к.с., в той час як найпотужніший електричний фургон виробляє 282 к.с. (210 кВт). Моделі з ДВЗ мають передній привід, а для більш потужних дизелів доступний повний привід (AWD). Електромобілі, навпаки, мають задній привід, а версія з повним приводом з’явиться в майбутньому
VW Transporter T7 вже доступний для замовлення в Німеччині за ціною від 36 780 євро без ПДВ або 43 768 євро з ПДВ за базовий дизельний фургон. Ціни на пасажирську версію Caravelle ще не оголошені. Виробництво нового покоління відбуватиметься в Туреччині, поряд з Ford Transit/Tourneo Custom