Volkswagen непомітно відкладає плани щодо створення електрифікованих пікапів. Це означає, що середньорозмірний вантажний автомобіль Amarok найближчим часом не отримає гібридну систему з можливістю зарядки від мережі, яку використовує його “родич” – Ford Ranger. Компанія скасувала наміри пропонувати такі версії для світового ринку, тоді як поточна модель у глобальній специфікації ділить технічну основу саме з “Рейнджером”. Однак, окремий гібридний Amarok на базі китайської розробки все ж з’явиться, але він орієнтований лише на Південну Америку

Volkswagen відмовився від ідеї представити повністю електричний чи гібридний Amarok з підключенням до розетки для світового ринку. Натомість, пікап збереже звичний вибір дизельних та бензинових двигунів. Важливо розуміти, що глобальна модель побудована на спільній платформі з Ford Ranger, тоді як Amarok для Південної Америки досі використовує власну посилену раму Volkswagen
Популярний пікап від Ford уже має плагін-гібридну систему
Вона об’єднує дволітровий турбо-бензиновий двигун з одним електромотором. Разом вони генерують потужність у 277 кінських сил. Невелика батарея на 11,8 кіловат-годин дає змогу проїхати близько 40 кілометрів лише на електричній тязі, без спалювання пального. Така технологія ідеальна для щоденних коротких поїздок містом, де власник може відчутно заощадити на бензині та зменшити викиди

Чому ж Volkswagen вирішив відмовитися від електрифікації?
На початку року були серйозні розмови про створення електрифікованого Amarok, особливо тому, що компанія мала доступ до вже готової гібридної технології Ranger. Проте, інтерес згас. За інформацією австралійського видання CarExpert, керівник відділення комерційних автомобілів Volkswagen Натан Джонсон повідомив: генеральний директор Стефан Меха чітко окреслив, що обговорення гібридного варіанту з підключенням та повністю електричного Amarok у межах цього покоління припинено. Це рішення стосується всіх ринків

Джонсон натякнув на можливість появи таких технологій у наступному Amarok, який може вийти ближче до кінця десятиліття. Поточне покоління дебютувало лише у 2022 році, тож його наступник ще не скоро з’явиться, але до того часу електрифікація, найімовірніше, стане стандартом для середньорозмірних пікапів. У цьому контексті, гібридна чи електрична версія Amarok може стати неминучою. Враховуючи світові екологічні тенденції та державну підтримку “зелених” технологій, Volkswagen може повернутися до цих планів, щоб не відставати від конкурентів на кшталт Toyota чи Chevrolet, які вже працюють над подібними моделями

Важливо, що інший гібридний Amarok все ж перебуває в розробці
Підхід Volkswagen відрізняється на ринку Південної Америки. Там компанія продовжує вдосконалювати Amarok першого покоління, який зберігає свою оригінальну раму. Оновлена версія цього пікапу вийшла минулого року, а повністю новий гібридний спадкоємець запланований лише на 2027 рік
Огляд Maxus T90 EV – перший в Європі електричний пікап

Майбутній південноамериканський пікап буде створений на базі рами від китайського виробника SAIC у рамках їхньої співпраці. Виробництвом займеться завод General Pacheco в Аргентині, у який інвестують 580 мільйонів доларів. Ранні рекламні матеріали натякають на схожість із моделями Maxus Interstellar X, LDV Terron 9 та MGU9, хоча Volkswagen, звісно, застосує власний унікальний дизайн. Цей новий гібридний Amarok обмежиться лише ринками Південної Америки, що дозволить уникнути прямої конкуренції з глобальною моделлю. Такий вибірковий підхід дає змогу компанії адаптувати продукцію до регіональних потреб, де для фермерів чи будівельників вирішальними факторами є паливна економічність та доступність
Читати далі
Схожі записиПонад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]
27 Листопада 2025
Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3 Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]
27 Листопада 2025
Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі