Volkswagen наближається до випуску свого найдоступнішого електромобіля — компактного хетчбека ID.2, який уже помічено під час дорожніх випробувань у серійному кузові. Попри те, що екстер’єр ще частково замаскований під класичний VW Polo шостого покоління, машина приховує всі характерні риси електричного концепту ID.2all, вперше представленного у 2023 році
Автомобіль було сфотографовано з фальшивими декоративними елементами: решітками радіатора, фарами та навіть ручками задніх дверей у вигляді наліпок, що імітують бензиновий Polo, який зняли з виробництва торік. Насправді ж під цим камуфляжем чітко проглядаються горизонтальна світлова смуга, вузька фальш-решітка та класичні для бренду задні бокові стійки зі стрілоподібним вирізом

Новинка побудована на новій спрощеній версії електричної платформи MEB Entry
Вона стане основою для сімейства малолітражних електрокарів Volkswagen, включно з майбутнім ID.1. На відміну від нинішніх моделей ID.3 чи ID.4 із заднім приводом, ID.2 буде передньопривідним, що більше відповідає формату міського хетчбека. Для зниження вартості німецький виробник також перейде на бюджетнішу хімію LFP-акумуляторів, замість дорожчих NCM-батарей. Очікувана стартова ціна на європейському ринку — близько 25 000 євро, що дозволить моделі конкурувати з хвилею недорогих електромобілів від китайських та європейських брендів
Автомобіль зберігає пропорції концепту: компактний капот, виражені колісні арки, короткі звиси та агресивна лінія вікон. Водночас інженери VW передбачили поділ передньої частини на зони із захисною пластиковою панеллю під значком, яка дозволить зменшити витрати на ремонт у разі легких зіткнень
Цікаво, що на основі цієї моделі буде створено й «заряджену» версію — ID.2 GTI
Сам Volkswagen вже презентував концепт ID.GTI, а на тестовому зразку можна помітити спортивний обвіс, спойлер та литі диски. Проте поточний прототип має помірне гальмівне обладнання, що натякає: перед нами — базова чи проміжна модифікація, а не повноцінний GTI
Офіційний дебют Volkswagen ID.2 очікується наприкінці 2025 або на початку 2026 року
Важливо також, що бренд планує відмовитися від літерних позначень ID у серійних версіях і повернутися до традиційних імен. Тобто, серійний ID.2, ймовірно, отримає нову комерційну назву, ближчу до звичних для покупця моделей Polo чи Golf
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі