Volkswagen наближається до випуску свого найдоступнішого електромобіля — компактного хетчбека ID.2, який уже помічено під час дорожніх випробувань у серійному кузові. Попри те, що екстер’єр ще частково замаскований під класичний VW Polo шостого покоління, машина приховує всі характерні риси електричного концепту ID.2all, вперше представленного у 2023 році
Автомобіль було сфотографовано з фальшивими декоративними елементами: решітками радіатора, фарами та навіть ручками задніх дверей у вигляді наліпок, що імітують бензиновий Polo, який зняли з виробництва торік. Насправді ж під цим камуфляжем чітко проглядаються горизонтальна світлова смуга, вузька фальш-решітка та класичні для бренду задні бокові стійки зі стрілоподібним вирізом

Новинка побудована на новій спрощеній версії електричної платформи MEB Entry
Вона стане основою для сімейства малолітражних електрокарів Volkswagen, включно з майбутнім ID.1. На відміну від нинішніх моделей ID.3 чи ID.4 із заднім приводом, ID.2 буде передньопривідним, що більше відповідає формату міського хетчбека. Для зниження вартості німецький виробник також перейде на бюджетнішу хімію LFP-акумуляторів, замість дорожчих NCM-батарей. Очікувана стартова ціна на європейському ринку — близько 25 000 євро, що дозволить моделі конкурувати з хвилею недорогих електромобілів від китайських та європейських брендів
Автомобіль зберігає пропорції концепту: компактний капот, виражені колісні арки, короткі звиси та агресивна лінія вікон. Водночас інженери VW передбачили поділ передньої частини на зони із захисною пластиковою панеллю під значком, яка дозволить зменшити витрати на ремонт у разі легких зіткнень

Цікаво, що на основі цієї моделі буде створено й «заряджену» версію — ID.2 GTI
Сам Volkswagen вже презентував концепт ID.GTI, а на тестовому зразку можна помітити спортивний обвіс, спойлер та литі диски. Проте поточний прототип має помірне гальмівне обладнання, що натякає: перед нами — базова чи проміжна модифікація, а не повноцінний GTI

Офіційний дебют Volkswagen ID.2 очікується наприкінці 2025 або на початку 2026 року
Важливо також, що бренд планує відмовитися від літерних позначень ID у серійних версіях і повернутися до традиційних імен. Тобто, серійний ID.2, ймовірно, отримає нову комерційну назву, ближчу до звичних для покупця моделей Polo чи Golf
Читати далі
Схожі записиМожливо, зараз Renault не має спортивних моделей у своєму поточному асортименті, проте компанія виявилася досить рішучою, щоб створити R5 Turbo 3E Повністю електричний гіперхетч чудово втілює дух гоночної класики 1980-х років. Електричний хетчбек вперше показав себе на історичному ралі Тур де Корс, котре проходило на французькому острові Корсика. Демонстрація дала уявлення про його справжні можливості […]
12 Жовтня 2025
Після презентації довгоочікуваного електрокара Ferrari Elettrica акції компанії різко впали більш ніж на 15 відсотків Найгірший торговий день у історії компанії стався не через сам перший електромобіль Ferrari, а через обережні фінансові прогнози, які розчарували інвесторів. Аналітики назвали позицію компанії занадто стриманою, зазначивши, що оновлені очікування значно нижчі навіть за «мінімальний сценарій зростання» Після заходу […]
12 Жовтня 2025
Китайський бренд Leapmotor, частково підконтрольний Stellantis, постійно розширює свою лінійку в нових сегментах, а його новий гігантський флагманський позашляховик D19 з’явиться на ринку з ціною на рівні Toyota RAV4 Флагманський позашляховик Leapmotor D19 офіційно дебютує 16 жовтня Він буде пропонуватися як у форматі чистого електромобіля, так і як гібрид із подовженим запасом ходу. Великий автомобіль […]
12 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі