Volkswagen офіційно представив серійну версію автономного електричного мікровена ID. Buzz AD, який має четвертий рівень автоматизації. Автомобіль отримав технології автономного водіння Mobileye, а також 27 сенсорів — серед яких 13 камер, дев’ять лідарів і п’ять радарів. Ця система забезпечує повний огляд на 360 градусів, що підвищує рівень безпеки під час пересування у міському середовищі

Модель розроблена під брендом MOIA — дочірньою компанією Volkswagen, яка спеціалізується на мобільності
Мінівен орієнтований передусім на корпоративних клієнтів, муніципалітети та операторів автопарків, а не на індивідуальних пасажирів, як у випадку з роботаксі Tesla. MOIA позиціює ID. Buzz AD як комплексне рішення для швидкого запуску автономних сервісів із повною підтримкою — від техніки й інфраструктури до цифрового бронювання та керування автопарком
Серед інженерних особливостей варто відзначити подовжену колісну базу, підвищений дах, а також інтуїтивну систему посадки через смартфон. Інтер’єр адаптовано до потреб пасажирів: дерев’яне покриття підлоги, великі поручні, чотири місця для сидіння, а також кнопки SOS, Support і Start/Stop. Встановлено також бортовий штучний інтелект, який відповідає за комфорт і безпеку під час руху
Цікаво, що всередині зберегли сидіння водія та камуфльоване кермо, що вказує на можливість присутності резервного водія. Однак конструкція дозволяє прибрати ці елементи, звільнивши місце для додаткового вантажного відсіку. Переднє пасажирське сидіння та центральну консоль прибрано — усе заради практичності й зручного зберігання речей
За словами генерального директора Volkswagen Group Олівера Блюме, розгортання автономного сервісу почнеться у 2026 році — після отримання всіх необхідних дозволів у Європі та США
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі