Кожен виробник автомобілів, який йде по шляху повної електрифікації, працює над тим, щоб покупці розуміли, яка модель є електричною, а яка ні
Volvo робить великий крок на цьому шляху, перейменовуючи в Об’єднаному Королівстві XC40 Recharge і C40 Recharge. Вони тепер будуть називатися EX40 і EC40 відповідно, по аналогії з назвами кросоверів EX90, EX30 та мінівена EM90 для китайського ринку

Крім того, назви Recharge більше не існує; приставки “EX”, “EC” з числовим індексом тепер відповідають за позначення чисто електричних моделей, а довгоживучі бейджі T6 і T8 будуть вказувати ранжування потужності для гібридних моделей з підключенням, таких як XC60 і XC90. А “XC” не зникне – саме так покупці зможуть зрозуміти, що модель працює, принаймні частково, за рахунок двигуна внутрішнього згоряння



Після виходу на ринок EX30 очікується флагманський EX90, але в останньому ще доводять програмне забезпечення. Нагадаємо, що в травні минулого року Volvo відклала випуск EX90 до першої половини цього року саме для того, щоб краще завершити тестуванням програмного забезпечення. В Європі автовиробник досі затримує продажі EX30, повідомивши дилерам, які мали готові автомобілі на складах, що: “Був досягнутий значний прогрес, але версія ПО 1.2 ще не відповідає всім вимогам, необхідним для випуску”

Більш значущими змінами на електричній стороні є нове оновлення програмного забезпечення під назвою Performance. Воно буде доступно на деяких ринках для нових EX40 і EC40 в комплектації Twin Motor на конфігураторі Volvo, а також для моделей EX40 і EC40 Twin Motors 2023 модельного року через додаток Volvo. За певну ціну воно збільшує потужність двигуна на 34 кінські сили, коли водій вибирає новий режим водіння Performance, піднімаючи максимальну потужність до 436 к.с. Також відбуваються зміни у програмному керуванні педаллю для швидшої реакції

Крім того з’явилась версія Black Edition для EX40, EC40 і XC40 – це фарба Onyx Black, глянцеві чорні бейджі, 20-дюймові п’ятилучеві литі диски в глянцево-чорному кольорі та вибір мікротехнології або вугільної тканини в салоні
Читати далі
Схожі записиУ німецькому місті Вольфсбург випробовують електромобіль Gen.Urban, який вже самостійно їздить звичайними міськими вулицями поруч з іншими учасниками руху. Машина не має керма і педалей, тому пасажири перебувають у салоні без можливості керувати авто традиційним способом Проєкт Gen.Urban створили для розуміння того, як люди почуваються під час поїздки в автономному транспорті Інженери Volkswagen аналізують поведінку […]
15 Грудня 2025
Європейський Союз готується відмовитися від плану повністю заборонити продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року. Про це наприкінці тижня заявив один із керівників Європарламенту. Офіційне рішення очікують до кінця року, і воно фактично ставить крапку в довгій і напруженій дискусії. Європа стояла перед вибором: або посилювати екологічні вимоги за прикладом Китаю, або […]
15 Грудня 2025
Завдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі