Електромобіль проїхав кільцевий маршрут протяжністю 81 км поблизу Цюриха із середнім споживанням лише 10,3 кВт-год/100 км
Однією з найбільших слабких сторін електромобілів є їх обмежений запас ходу в порівнянні з автомобілями з ДВЗ. Проте VW продемонстрував, що новітня модель ID.7 Pro S може проїхати майже 800 км на одному заряді, що робить її придатною не лише для міських поїздок, а й для далеких подорожей
Європейський VW ID.7 Pro S має офіційний запас ходу 709 км за циклом WLTP. Проте команда зі швейцарського підрозділу VW вирішила довести, що цей показник трохи занижений. Спільно з досвідченим гіпермайлером Феліксом Егольфом вони проїхали на ID.7 Pro S 794 км на одному заряді
Складний маршрут для справжнього тесту
Цей тест не проводився на приватному треку. Натомість, протягом 15 годин і 42 хвилин електричний седан VW кілька разів проїхав кільцевий маршрут довжиною 81 км у міській зоні Цуга на південь від Цюриха. Маршрут включав ділянки автострад та заміських доріг із підйомами. Автомобіль споживав у середньому лише 10,3 кВт-год на 100 км, що, за словами VW, еквівалентно витраті дизельного пального всього 1,1 літра на 100 км
VW заявляє, що ID.7 Pro S в середньому споживав лише 10,3 кВт-год на 100 км
Електромобіль рухався із середньою швидкістю 51 км/год, і протягом двох днів за кермом змінилися вісім водіїв. Тест завершили, коли ID.7 Pro S мав залишковий запас ходу лише 2 км. За словами автовиробника, конкретна модель, яка використовувалась, не була найбільш ефективною версією, оскільки була оснащена пакетом комфорту, пакетом систем допомоги IQ.Drive, зовнішнім пакетом Plus і тепловим насосом, що знизило офіційний запас ходу з 709 до 700 км
Флагманська модель ID.7 Pro S оснащена батареєю ємністю 86 кВт-год
Європейські версії ID.7 Pro S оснащені батареєю на 86 кВт-год (91 кВт-год загальної ємності), яка підтримує пікову потужність зарядки постійним струмом до 200 кВт. Менш продуктивні версії цієї моделі мають батарею трохи меншої ємності — 77 кВт-год, але все одно здатні проїхати до 615 км на одному заряді
Читати далі
Схожі записиКомпанія Nissan представила конфігуратор для моделі Leaf 2026 року на своєму американському веб-сайті Nissan USA, який дозволяє покупцям ознайомитися з новим електромобілем. Leaf третього покоління кардинально відрізняється від попередників, адже замість скромного хетчбека перед нами сучасний кросовер. Проте детальний огляд комплектацій виявив, що базові та середні версії поступаються топовій моделі за низкою ключових особливостей Для […]
19 Червня 2025Компанія Ford оголосила тимчасове припинення продажів електричного кросовера Mustang Mach-E через серйозну проблему з програмним забезпеченням системи замків Йдеться не про механічний дефект, а про алгоритм керування замками, який може виявитися небезпечним у разі розрядження 12-вольтової акумуляторної батареї. У таких випадках двері залишаються в останньому зафіксованому положенні — заблокованому або розблокованому — і власник може […]
19 Червня 2025Причиною зупинки, однак, не є зниження попиту чи падіння продажів Ідеться про проведення регламентного технічного обслуговування й оновлення виробничих ліній. Такі дії є звичною практикою для автомобільної промисловості, коли метою є підвищення ефективності й нарощування виробничих потужностей. Проте сам факт призупинення процесу спричинив миттєву реакцію фондового ринку — акції Tesla знизилися майже на 4% Попри […]
19 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі