Німецький автовиробник прагне скоротити час розробки електромобілів для китайського ринку більш ніж на 30%
Volkswagen Group оголосив про інвестиції у розмірі €2,5 млрд у свій китайський виробничий та інноваційний центр у Хефеї, та підтвердив розробку двох моделей у співпраці з китайським виробником електромобілів Xpeng
Німці створили спільне підприємство з JAC для входження на китайський ринок електромобілів ще в 2017 році. Нинішній завод у місті Хефей в провінції Аньхой слугує центром виробництва, розробки та закупівель комплектуючих і незабаром буде перетворений на стратегічний інноваційний центр. До 2030 року VW Group планує розширити асортимент електромобілів саме для китайського ринку до 30 моделей

Volkswagen заявляє, що нова стратегія “У Китаї, для Китаю” допоможе їм досягти вищого рівня локалізації та впровадити “найсучасніші технології у свої моделі зі “швидкістю Китаю”. Час розробки місцевих моделей буде скорочено на третину, і всі новинки будуть розроблятися з урахуванням специфічних вимог китайських клієнтів
“Сьогодні близько 50 мільйонів клієнтів у Китаї їздять на автомобілях нашого концерну, – сказав член правління Volkswagen AG у Китаї Ральф Брандштеттер (Ralf Brandstätter). «В основі нашого успіху – співпраця з нашими сильними партнерами по спільному підприємству, SAIC та FAW. Разом ми прискорюємо перехід до розумної електричної мобільності”
“Завдяки нашій стратегії “У Китаї, для Китаю” у нас сильний план і ми прискорюємо реорганізацію нашого бізнесу, приділяючи більше уваги клієнтам, та розвитку на місцевому рівні”, – продовжив він

Першим спільним продуктом партнерства Volkswagen та Xpeng стане електричний середньорозмірний позашляховик на базі Xpeng G9 з 800-вольтовою архітектурою, який з’явиться у 2026 році
Читати далі
Схожі записиMercedes-Benz оголосив про припинення виробництва свого семимісного електричного кросовера EQB. Незважаючи на те, що EQB з’явився лише у 2021 році, його ера швидко добігає кінця: вже наступного року замовити цю модель буде неможливо Рішення про зняття EQB не є несподіваним і має глибоке технологічне підґрунтя З самого початку EQB вважався своєрідним «електрифікованим побічним продуктом» або […]
2 Жовтня 2025
Попри тенденцію до створення численних кросоверів, компанія вирішила зберегти для майбутнього покоління впізнаваний формат ліфтбека, який уже полюбився покупцям. Новий Polestar 2 буде побудований на сучасній платформі, яка також стане основою для майбутнього європейського кросовера, однак сам автомобіль збереже характер спортивного фастбека, а не перетвориться на типовий позашляховик Модель Polestar 2 стала справжнім хітом бренду […]
2 Жовтня 2025
Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]
2 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі