Виробник дронів DJI оголосив про прорив у сфері автономного водіння
31 грудня компанія Zhuoyu, яка раніше була відома як DJI Automotive, заявила про прорив в області обчислювальних потужностей для міського розумного водіння. Компанія стверджує, що вона може досягти автономного водіння в місті, використовуючи обчислювальну потужність всього 32 TOPS на платформі середньої обчислювальної потужності 7V
Раніше більшість основних китайських автомобільних компаній, які могли досягти можливості розумного водіння в міських умовах, використовували чіп Nvidia Orin X. Більшість з них, такі як Xpeng та Li Auto, використовують два чипи, тоді як у випадку з Nio – 4. Кожен чіп Orin X має 254 ТФлопс обчислювальної потужності
Zhuoyu досягла цього завдяки своїй платформі Chengxing. Компанія використовує ту ж наскрізну архітектуру алгоритмів у своїй системі 7V + 32 TOPS, що і в системі з більшою обчислювальною потужністю 7V/10V + 100 TOPS
Zhuoyu стверджує, що є першим постачальником систем розумного водіння, який реалізував наскрізну систему допомоги при пілотному водінні в міських умовах на платформі середньої обчислювальної потужності
Компанія стверджує, що покращення досвіду завдяки оптимізації програмного забезпечення і алгоритмів, є більш очевидним, ніж просто збільшення кількості датчиків. Використовуючи технологію оптимізації обчислювальної потужності на стороні пристрою, модель навчається і оптимізується відповідно до характеристик чіпа. Це дозволяє наскрізне розгортання моделі навіть при обмежених обчислювальних потужностях
Платформа Chengxing від Zhuoyu сумісна з різними чіп-платформами і вже використовується кількома китайськими автовиробниками. Компанія заявляє, що надаватиме безкоштовну послугу оновлення через програмне забезпечення OTA для автомобілів, оснащених базовою версією платформи Chengxing, тобто 7V + 32 TOPS, як тільки програмне забезпечення досягне зрілості і почнеться масове виробництво. Імовірно, це відбудеться протягом 2025 року