Компанія Waymo, що належить Alphabet, розглядає можливість використання електромобілів Hyundai Ioniq 5 для наступного покоління своїх роботаксі. Згідно з повідомленнями, представники Waymo та Hyundai вже провели більше трьох зустрічей, обговорюючи можливість виробництва спеціальних моделей Ioniq 5 для служби роботаксі Waymo в США

Наразі Waymo використовує автопарк з електромобілів Jaguar I-Pace, але вже почала тестувати свою шосту версію автономної системи на невеликій кількості мінівенів Zeekr. Компанія розглядає можливість заміни цих мінівенів на моделі Hyundai через проблеми з імпортом китайських автомобілів
Проблеми з імпортом автомобілів з Китаю
Однією з причин, чому Waymo розглядає можливість використання Hyundai Ioniq 5, є високі мита на китайські електромобілі, які ввозяться до США. Мінівени Zeekr, які Waymo наразі тестує, виробляються в Китаї і потрапляють під ці обмеження. Хоча технології автономного водіння Waymo Driver встановлюються в США, мита на китайські автомобілі роблять їх менш вигідними для компанії

За інформацією з корейських медіа, нові автомобілі Hyundai Ioniq 5 можуть замінити ці мінівени Zeekr у флоті роботаксі Waymo. У такому випадку Hyundai спеціально налаштує моделі Ioniq 5 для автономної роботи, враховуючи всі технічні вимоги Waymo
Технічні можливості нової автономної системи
Waymo продовжує розвивати свої автономні технології. Шоста версія автономної системи включає 13 камер, 4 лідара, 6 радарів і кілька зовнішніх аудіоприймачів, що дозволяє їй краще орієнтуватися в умовах різної погоди. Ця система також є більш економічною у порівнянні з попередньою версією, що знижує загальні витрати компанії

Встановлення цієї системи на Hyundai Ioniq 5 може стати логічним кроком, враховуючи проблеми з імпортом автомобілів з Китаю. Waymo не коментує чутки щодо потенційного партнерства з Hyundai, але компанія підтвердила, що активно тестує свою систему на автомобілях Zeekr і планує додати їх до свого автопарку після успішних випробувань
Плани Hyundai щодо запуску роботаксі
Hyundai також має свої плани щодо запуску роботаксі на основі Ioniq 5, але їх реалізація була відкладена до 2026 року. Раніше в цьому році компанія оголосила про затримку через реструктуризацію стартапу Motional, створеного у співпраці з Aptiv. Motional наразі призупинив комерційні операції, які включають використання автономних таксі Ioniq 5 у Лас-Вегасі для Lyft і Uber, а також послуги доставки Uber Eats у Санта-Моніці. Ці автомобілі хоч і є автономними, але мають водіїв для забезпечення безпеки під час руху

Співпраця з Waymo може допомогти Hyundai просунути свої плани щодо розвитку автономного транспорту, а також зміцнити свої позиції на ринку роботаксі в США
Читати далі
Схожі записиRenault завершає 2025 рік гучним досягненням, яке показало реальні межі ефективності електромобілів. Ультра-аеродинамічний одномісний прототип подолав 1008 кілометрів на одному заряді без зупинок на підзарядку. Машина рухалась швидко, а не в економному «черепашачому» режимі: середня швидкість становила 102 км/год, а на подолання дистанції пішло менше ніж 10 годин. Найцікавіше почалося після фінішу, адже в акумуляторі […]
24 Грудня 2025
Поки Tesla намагається відбитися від закидів про дистанційне керування своїми роботами, китайський гігант CATL уже використовує гуманоїдних роботів у реальному виробництві. Компанія заявляє про перше у світі масштабне впровадження гуманоїдних роботів на акумуляторному заводі Zhongzhou у Китаї, де машини працюють безпосередньо на конвеєрі За даними CarNewsChina та South China Morning Post, CATL залучила роботів Moz […]
23 Грудня 2025
Аналітики стартапу Recurrent, який займається станом батарей, підготували підсумкове дослідження за рік і звернули увагу на один показовий момент. Дані свідчать: тривога щодо запасу ходу зменшується разом із досвідом володіння електромобілем. За інформацією Plug In America, у 2025 році майже половина покупців хвилювалася про запас ходу ще до купівлі електрокара. Після реальної експлуатації цей показник […]
23 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі