Компанія Waymo, що належить Alphabet, розглядає можливість використання електромобілів Hyundai Ioniq 5 для наступного покоління своїх роботаксі. Згідно з повідомленнями, представники Waymo та Hyundai вже провели більше трьох зустрічей, обговорюючи можливість виробництва спеціальних моделей Ioniq 5 для служби роботаксі Waymo в США
Наразі Waymo використовує автопарк з електромобілів Jaguar I-Pace, але вже почала тестувати свою шосту версію автономної системи на невеликій кількості мінівенів Zeekr. Компанія розглядає можливість заміни цих мінівенів на моделі Hyundai через проблеми з імпортом китайських автомобілів
Проблеми з імпортом автомобілів з Китаю
Однією з причин, чому Waymo розглядає можливість використання Hyundai Ioniq 5, є високі мита на китайські електромобілі, які ввозяться до США. Мінівени Zeekr, які Waymo наразі тестує, виробляються в Китаї і потрапляють під ці обмеження. Хоча технології автономного водіння Waymo Driver встановлюються в США, мита на китайські автомобілі роблять їх менш вигідними для компанії
За інформацією з корейських медіа, нові автомобілі Hyundai Ioniq 5 можуть замінити ці мінівени Zeekr у флоті роботаксі Waymo. У такому випадку Hyundai спеціально налаштує моделі Ioniq 5 для автономної роботи, враховуючи всі технічні вимоги Waymo
Технічні можливості нової автономної системи
Waymo продовжує розвивати свої автономні технології. Шоста версія автономної системи включає 13 камер, 4 лідара, 6 радарів і кілька зовнішніх аудіоприймачів, що дозволяє їй краще орієнтуватися в умовах різної погоди. Ця система також є більш економічною у порівнянні з попередньою версією, що знижує загальні витрати компанії
Встановлення цієї системи на Hyundai Ioniq 5 може стати логічним кроком, враховуючи проблеми з імпортом автомобілів з Китаю. Waymo не коментує чутки щодо потенційного партнерства з Hyundai, але компанія підтвердила, що активно тестує свою систему на автомобілях Zeekr і планує додати їх до свого автопарку після успішних випробувань
Плани Hyundai щодо запуску роботаксі
Hyundai також має свої плани щодо запуску роботаксі на основі Ioniq 5, але їх реалізація була відкладена до 2026 року. Раніше в цьому році компанія оголосила про затримку через реструктуризацію стартапу Motional, створеного у співпраці з Aptiv. Motional наразі призупинив комерційні операції, які включають використання автономних таксі Ioniq 5 у Лас-Вегасі для Lyft і Uber, а також послуги доставки Uber Eats у Санта-Моніці. Ці автомобілі хоч і є автономними, але мають водіїв для забезпечення безпеки під час руху
Співпраця з Waymo може допомогти Hyundai просунути свої плани щодо розвитку автономного транспорту, а також зміцнити свої позиції на ринку роботаксі в США
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі