Waymo стикається з проблемою заряджання — photo 64386

Waymo стикається з проблемою заряджання

01.12.2025
3 хвилини на прочитання

Суперечка в Санта-Моніці показує, наскільки складно автономним таксі працювати поруч із житловими кварталами без постійних конфліктів із місцевими мешканцями

У районі перехрестя Бродвея і 14-ї вулиці люди вже кілька місяців скаржаться на безсонні ночі 

Дві зарядні бази Waymo приймають десятки роботаксі після зміни, тож сусіди постійно чують сигнали заднього ходу, гул зарядного обладнання, шум прибирання, бачать миготіння фар і жаліються на затори. За даними місцевих медіа, на цих локаціях одночасно заряджаються до 56 електромобілів

Waymo стикається з проблемою заряджання — photo 2

Мешканці домоглися рішення міської ради Санта-Моніки, яка одноголосно зобов’язала Waymo зупинити нічне заряджання на відкритих майданчиках. У листі до компанії посадовці зазначили, що скарги надходять постійно, а нічні операції порушують тишу і не дають людям нормально жити у власних домівках

Наразі незрозуміло, чи виконає Waymo це рішення 

ЗМІ повідомляють, що компанія і її оператор зарядних майданчиків Volterra вважають, ніби місто неправильно трактує їхні дозволи. Представники Waymo відповіли, що вже змінили режим роботи після першої хвилі скарг і планують надалі радитися з громадою, але наказ про припинення роботи напряму не прокоментували

Ситуація має значно ширший контекст 

Автономні таксі стрімко набирають обертів, і постає ключове питання: де розміщувати зарядні хаби, щоб машини залишалися близько до зон роботи, але не псували життя сусідам?

У теорії найкраще місце для таких флотів — віддалені депо з потужними швидкісними зарядками. Проблема в тому, що Waymo та інші сервіси прагнуть мінімізувати порожні пробіги. Чим довше авто їде до зарядки без пасажира, тим більше компанія втрачає часу, енергії й потенційного доходу. До цього додається втрата запасу ходу: якщо станція надто далеко, електромобіль витрачає частину пробігу тільки на дорогу до неї та назад

Waymo стикається з проблемою заряджання — photo 3

Розміщення зарядного майданчика в житловому районі теж не вихід 

Мешканці Санта-Моніки вже неодноразово викликали поліцію через спроби окремих людей блокувати роботу хабів. Дратівливість сусідів зрозуміла: шум триває від 23:00 до 6:00. І подібні скарги на Waymo надходили й раніше. У Сан-Франциско в районі SoMa люди чули, як роботаксі сигналять одне одному, намагаючись зайняти місце для очікування. У Пало-Альто мешканці обурювалися колонами Waymo, які проходили через тихі квартали. У районі Inner Richmond у Сан-Франциско навіть з’явилися таблички з проханням не викликати роботаксі вночі через надмірний шум

Waymo стикається з проблемою заряджання — photo 4

Звичайна станція заряджання електромобілів може теж створювати дискомфорт, але проблема Waymo масштабніша. Йдеться не про одну-дві машини, а про десятки автономних авто, які мають працювати цілодобово. Навантаження на інфраструктуру та на сусідів зовсім інше

Waymo продовжує розширювати мережу, тож подібні конфлікти будуть лише множитися. І тепер компанії доведеться знайти рішення, яке відповідатиме темпам її зростання та водночас не перетворюватиме заряджання на джерело нічного шуму для цілих районів

Читати далі

Схожі записи
BYD готується привезти у Європу свою надшвидку зарядку Flash

Вона здатна поповнювати запас енергії електромобіля за кілька хвилин  Китайський виробник активно розширює мережу й уже наймає фахівців для запуску нової інфраструктури на європейських ринках У Пекіні цього року вдалося побачити, як один з нових електромобілів BYD набирає понад половину заряду менш ніж за п’ять хвилин. Такий темп можливий завдяки системі Flash Charging, яка наближає […]

1 Грудня 2025
BYD готується привезти у Європу свою надшвидку зарядку Flash — photo 64370
Toshiba просуває свої батареї LTO для мотоциклів і човнів

Toshiba зайняла помітну частку на ринку літій-йонних батарей для промисловості, транспорту і енергетики, хоч використовує дорожчий анодний матеріал з нижчою енергетичною щільністю. Компанія робить ставку на аноди з літій-титанату (LTO) у боротьбі з дешевшими графітовими анодами. Вона прагне зміцнити позиції у сферах, де поки домінують свинцево-кислотні батареї: у легких електромотоциклах, човнах і промисловому обладнанні Батареї […]

1 Грудня 2025
Toshiba просуває свої батареї LTO для мотоциклів і човнів — photo 64352
Kia EV6 і Hyundai Ioniq 9 невдовзі зможуть живити будинок

Американські власники Kia EV6 і Hyundai Ioniq 9 скоро отримають можливість використовувати свої електромобілі як домашні генератори. Машина зможе подавати енергію в електрощит будинку, тож під час відключення світла або в години пікових тарифів сім’я матиме запасний ресурс і зможе економити на рахунках Hyundai Motor Group, куди входять Hyundai, Kia і Genesis, заявила про розширення […]

1 Грудня 2025
Kia EV6 і Hyundai Ioniq 9 невдовзі зможуть живити будинок — photo 64344
BYD готується привезти у Європу свою надшвидку зарядку Flash

Вона здатна поповнювати запас енергії електромобіля за кілька хвилин  Китайський виробник активно розширює мережу й уже наймає фахівців для запуску нової інфраструктури на європейських ринках У Пекіні цього року вдалося побачити, як один з нових електромобілів BYD набирає понад половину заряду менш ніж за п’ять хвилин. Такий темп можливий завдяки системі Flash Charging, яка наближає […]

1 Грудня 2025
BYD готується привезти у Європу свою надшвидку зарядку Flash — photo 64370
Toshiba просуває свої батареї LTO для мотоциклів і човнів

Toshiba зайняла помітну частку на ринку літій-йонних батарей для промисловості, транспорту і енергетики, хоч використовує дорожчий анодний матеріал з нижчою енергетичною щільністю. Компанія робить ставку на аноди з літій-титанату (LTO) у боротьбі з дешевшими графітовими анодами. Вона прагне зміцнити позиції у сферах, де поки домінують свинцево-кислотні батареї: у легких електромотоциклах, човнах і промисловому обладнанні Батареї […]

1 Грудня 2025
Toshiba просуває свої батареї LTO для мотоциклів і човнів — photo 64352
Kia EV6 і Hyundai Ioniq 9 невдовзі зможуть живити будинок

Американські власники Kia EV6 і Hyundai Ioniq 9 скоро отримають можливість використовувати свої електромобілі як домашні генератори. Машина зможе подавати енергію в електрощит будинку, тож під час відключення світла або в години пікових тарифів сім’я матиме запасний ресурс і зможе економити на рахунках Hyundai Motor Group, куди входять Hyundai, Kia і Genesis, заявила про розширення […]

1 Грудня 2025
Kia EV6 і Hyundai Ioniq 9 невдовзі зможуть живити будинок — photo 64344
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK