До недавнього часу компанія Xiaomi асоціювалася насамперед із смартфонами та побутовою електронікою. Але зараз цей китайський гігант упевнено входить на ринок електромобілів. Їхній новий флагман – седан SU7 Ultra – не лише має вражаючу потужність, а й демонструє цікаві підходи до безпеки акумуляторів. Замість стандартних відео з краш-тестів Xiaomi обрала більш… гастрономічний метод: експеримент із кавуном

На території заводу компанії з шостого поверху скинули кавун, вкритий тим самим захисним матеріалом, який використовується у батарейному блоці SU7 Ultra. Мета експерименту — наочно продемонструвати стійкість покриття до ударів. І хоча здається, що така демонстрація більше схожа на пранк, кавун залишився неушкодженим. Ідея незвична, але переконлива
Батарея, яка не боїться падіння з висоти
Батарейний модуль SU7 Ultra – це справжній інженерний витвір. У ньому передбачено 14 шарів захисту, включаючи міцні сталеві балки, активну систему охолодження площею 7,8 м², а також термоізоляцію з аерогелю. До всього додається інтелектуальна система керування батареєю з підтримкою штучного інтелекту та хмарним моніторингом у режимі реального часу

В основі – акумуляторна батарея ємністю 93,7 кВт-год на основі хімії NMC (літій-нікель-марганець-кобальт-оксидний акумулятор), виробництва CATL. Завдяки підтримці 5,2C надшвидкої зарядки постійним струмом, батарею можна зарядити з 10% до 80% всього за 11 хвилин. При цьому запас ходу за циклом CLTC складає 620 км

Потужність, що вражає навіть фізику
Під капотом SU7 Ultra – справжній електромобільний монстр. Седан оснащено двома електродвигунами HyperEngine V8 на задній осі та одним HyperEngine V6 на передній. Разом вони видають 1138 кВт (тобто 1526 к.с.) та 1770 Нм крутного моменту. Це дозволяє автомобілю розганятися від 0 до 100 км/год лише за 1,98 секунди. Максимальна швидкість сягає майже 360 км/год
Втім, Xiaomi потурбувалася про безпеку – на перших 300 кілометрах пробігу потужність обмежено до 900 к.с., а максимальну швидкість – до 140 км/год. Повну силу «електричного дракона» водій може відчути лише після розігріву автомобіля у прямому сенсі слова

Розміри, ціна та ринкова стратегія
За габаритами SU7 Ultra більший за Tesla Model S та BMW i5. Його довжина складає 5115 мм, ширина – 1970 мм, висота – 1465 мм, а колісна база – 3000 мм. Це повноцінний великий седан із амбіціями преміум-класу
Модель SU7 Ultra офіційно презентували в Китаї у лютому 2025 року. Стартова ціна складає 529 900 юанів – трохи більше 65 800 євро. Для автомобіля з такими характеристиками, це дуже смачна, майже «кавунова», ціна
Читати далі
Схожі записиFord, один з гігантів автомобільної індустрії, нещодавно отримав солідний державний кредит і з розмахом взявся за будівництво заводів для акумуляторів електромобілів. Але, як часто буває в бізнесі, вітер змінився — і тепер усе перевертається з ніг на голову. Партнерство з корейською компанією SK On, фактично розвалилося. Чому так сталося і що це означає для майбутнього […]
13 Грудня 2025
Скромний на вигляд Volkswagen Beetle здатен розганятися до 100 км/год швидше, ніж Porsche 911 GT3. Усе завдяки тому, що під скромним класичним кузовом ховається сучасна електрична начинка, про яку важко здогадатися з першого погляду Електрична тяга відкрила нові можливості для тюнінгу Інженери тепер можуть вкладати серйозну потужність у машини, які ніколи не проєктувалися для швидкої […]
13 Грудня 2025
BMW оновлює керівництво спортивного підрозділу M у момент, коли бренд готується до серйозних змін. Компанія поступово переходить до електрифікації, і кадрові рішення напряму пов’язані з цим курсом Новим керівником BMW M став Александер Карайлович Саме він відповідав за створення BMW XM — однієї з найбільш суперечливих моделей в історії M. Автомобіль став першим самостійним проєктом […]
13 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі