Xiaomi SU7 Ultra представили і він вражає не лише швидкістю

01.03.2025
Xiaomi SU7 Ultra представили і він вражає не лише швидкістю — photo 13276

Агресивне ціноутворення шокувало ринок 

Xiaomi спричинила справжній фурор на ринку електромобілів, представивши серійну версію свого флагманського седана SU7 Ultra за ¥529 000 ($72 800) – це на $40 000 дешевше, ніж очікувалося. Під час презентації у жовтні минулого року компанія заявляла про стартову ціну у ¥814 900 ($112 000), що відповідало вартості Tesla Model S Plaid. Проте остаточний цінник виявився ще агресивнішим, створивши серйозний виклик для преміальних електромобілів, зокрема Porsche Taycan Turbo GT, який у Китаї коштує майже ¥2 мільйони ($274 871), або вчетверо дорожче за новинку від Xiaomi

Xiaomi SU7 Ultra представили і він вражає не лише швидкістю — photo 2

Вражаюча продуктивність і технології 

Попри значну різницю в ціні, SU7 Ultra випереджає німецького конкурента не лише у вартості, а й у продуктивності. Автомобіль оснащений трьома електромоторами: один на передній осі потужністю 386 к.с. (288 кВт) та два задніх по 570 к.с. (425 кВт) кожен. Загальна віддача сягає 1526 к.с. (1138 кВт) та 1770 Нм крутного моменту, що значно перевищує 1019 к.с. (760 кВт) у Porsche Taycan Turbo GT та 1034 к.с. (760 кВт) у Tesla Model S Plaid

Xiaomi SU7 Ultra представили і він вражає не лише швидкістю — photo 3

Технічна перевага відобразилася і на треку. Xiaomi провела тестування на трасі Shanghai International Circuit, де SU7 Ultra показав час 2:09.94, обійшовши Taycan Turbo GT на 1,5 секунди. На задній прямій китайський електромобіль розвинув 323 км/год, а розгін до 100 км/год займає 1,98 секунди проти 2,1 секунди у Porsche. Запас ходу за китайським циклом CLTC заявлений на рівні 630 км, хоча варто враховувати, що цей стандарт зазвичай є оптимістичнішим порівняно з WLTP чи EPA

Xiaomi SU7 Ultra представили і він вражає не лише швидкістю — photo 4

Аеродинаміка, підвіска та преміальні деталі 

Електромобіль отримав активний аеродинамічний пакет із заднім дифузором, фіксованим антикрилом із карбону та іншими елементами, що забезпечують 285 кг притискної сили. Навіть з доступним карбоновим дахом, який входить у опціональний “Racing Package”, маса електромобіля залишається значною – майже 2500 кг. Щоб компенсувати масу, підвіска отримала систему векторизації крутного моменту, двокамерні пневмопружини та карбоново-керамічні гальма. У межах “Racing Package” власники можуть отримати амортизатори Bilstein EVO R, покращені гальмівні колодки, шини Pirelli P Zero разом із додатковим комплектом P Zero Trofeo RS, 21-дюймові ковані диски та карбонові розширювачі колісних арок

Xiaomi SU7 Ultra представили і він вражає не лише швидкістю — photo 5

Враховуючи співвідношення ціни та характеристик, SU7 Ultra стає однією з найвигідніших пропозицій серед електромобілів. Власники отримують потужність, технології та динаміку, які раніше коштували в рази дорожче. Особливим елементом став навіть значок на капоті, виготовлений із карбону та покритий 24-каратним золотом. Попит на автомобіль перевершив очікування – за перші 10 хвилин після прем’єри понад 7000 людей внесли депозит на SU7 Ultra

Разом із електромобілем Xiaomi презентувала новий смартфон Xiaomi 15 Ultra, що стало частиною стратегії компанії з виходу в преміальний сегмент. За словами Лея Цзюня, обидва продукти є символом нового рівня бренду. Якщо Xiaomi вирішить експортувати SU7 Ultra до інших країн, Porsche, Tesla та інші виробники можуть зіткнутися із серйозною загрозою на глобальному ринку електромобілів

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK