Сучасна автомобільна індустрія дедалі частіше порушує усталені уявлення про розподіл сил між виробниками. Яскравим прикладом став китайський електромобіль Xiaomi SU7 Ultra, який не просто здолав такі легендарні моделі, як Porsche Taycan Turbo GT і гіперкар Rimac Nevera, а й зробив це у цілком серійному виконанні — без надмірного спрощення, видалення елементів салону чи карбонових кузовів. На знаменитому автодромі Нюрбургринг, який справедливо вважається лакмусовим папірцем динамічних можливостей автомобіля, серійна версія SU7 Ultra з додатковим трек-пакетом зафіксувала офіційний час кола — 7:04.957
Такий результат зробив електроседан Xiaomi найшвидшим серійним електромобілем, який коли-небудь проходив «Зелене пекло»
І хоч він на 18 секунд повільніший за попередній прототип, який мав полегшену конструкцію та агресивнішу аеродинаміку, результат SU7 Ultra дозволив залишити позаду не лише Taycan Turbo GT (7:07.55), а й Rimac Nevera (7:05.298). Вперше виробник, відомий переважно смартфонами, а не трековими амбіціями, настільки гучно заявив про себе у сфері високих автомобільних технологій
У компанії поки що не розкривають ім’я пілота, який здійснив рекордне коло, але підкреслюють, що автомобіль був абсолютно серійним — за винятком встановленого трек-пакета, який доступний як опція. Виконавчий директор Xiaomi Лей Цзюнь зазначив, що компанія не збирається зупинятися на досягнутому: у планах — подальші вдосконалення результатів на Нюрбургрингу. Слова підтримала офіційна відеофіксація кола, опублікована на YouTube-каналі треку та підтверджена адміністрацією автодрому
На відео чітко видно, що електромобіль розганяється до 345 км/год, що лише трохи поступається заявленій максимальній швидкості у 350 км/год. Вражаючі динамічні характеристики забезпечує тримоторна силова установка, яка розвиває сукупну потужність 1527 к.с. (1138 кВт) і крутний момент 1770 Нм. З такими параметрами SU7 Ultra прискорюється до 100 км/год за 1,89 секунди, що ставить його в один ряд із найшвидшими гіперкарами сучасності
Варто зауважити, що потенціал у 1527 к.с. доступний не одразу
У стандартному режимі водій має у своєму розпорядженні 888 к.с. (662 кВт). Щоб розблокувати повну потужність, власник повинен пройти кваліфікаційне коло на спеціальному треку, сертифікованому Xiaomi. Результат зберігається системою бортового контролю, яка фіксує здатність водія керувати авто з повною віддачею
Технічні характеристики доповнюються не менш вражаючим ціновим позиціонуванням
Попри характеристики, які без перебільшення відповідають рівню гіперкарів, Xiaomi SU7 Ultra у Китаї коштує від 529 000 юанів (~73 600 доларів США). Для порівняння, Porsche Taycan Turbo GT у тій самій країні стартує від 1 998 000 юанів (~278 000 доларів). Таким чином, китайський електроседан пропонує рівень динаміки гіперкарів за ціну преміального седана
Запуск Xiaomi SU7 Ultra став не просто дебютом у високошвидкісному сегменті, а чітким сигналом про нову парадигму в автомобільному світі, де інновації більше не є виключною прерогативою старих брендів. Китайські технологічні гіганти дедалі впевненіше заявляють про себе, підкріплюючи амбіції конкретними цифрами на хронометрах найвідоміших треків планети
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі