Xpeng може уникнути європейських мит на електромобілі, вироблені в Китаї, шляхом локалізації виробництва на континенті
Ця китайська стартап-компанія з виробництва електромобілів розпочинає масштабне світове розширення, запускаючи продажі майже в 40 нових країнах уже в 2024 році. До них входять багато європейських країн, а також ринки, такі як Таїланд, Малайзія, Сінгапур, Об’єднані Арабські Емірати та Австралія. Найближчим часом країни-члени Європейського Союзу голосуватимуть щодо введення нових тарифів на китайські електромобілі, і якщо ці податки будуть прийняті, Xpeng зіткнеться з додатковим митом у 21,3% на додачу до існуючих 10%
Китайський автовиробник планує вийти на ринки 40 нових країн протягом 2024 року
Віце-голова та співпрезидент Xpeng Браян Гу в інтерв’ю Bloomberg зазначив, що плани щодо виробництва в Європі дійсно існують, але наразі знаходяться на початковій стадії
“Ми розглядаємо кілька варіантів, починаючи від контрактного виробництва до співпраці з існуючими заводами або навіть можливості будівництва нових заводів”, — зазначив він. “Але ці плани ще дуже попередні”

Якщо тарифи ЄС будуть затверджені, Xpeng зіткнеться з додатковим митом у 21,3%
За словами Гу, Xpeng прагне стати лідером у Європі і має враховувати потреби місцевих клієнтів. Наприклад, європейські покупці вважають якісні навігаційні системи більш важливими, ніж мультимедійні функції, що користуються популярністю серед китайських споживачів
“Більша локалізація потрібна не лише через тарифи”, — додав Гу. “Як компанія, ми маємо прагнути стати лідером на такому ринку, як Європа. Ми повинні думати про те, як стати більш локальними: мати місцеву команду, створювати місцевий бренд і забезпечувати більшу присутність у регіоні”
Компанія також вважає США важливим ринком, але наразі не може там запустити продажі
Xpeng також цікавиться ринком США, але поки не відомо, коли і чи зможе компанія туди вийти
“Ринок США є дуже важливим і також відкритим для технологічних інновацій,” — зауважив Гу. “Але наразі політика змінюється і робить вхід на ринок для китайських компаній складнішим”
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025
Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025
Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі