Xpeng може розпочати виробництво електромобілів в Європі, щоб уникнути мит
Xpeng може уникнути європейських мит на електромобілі, вироблені в Китаї, шляхом локалізації виробництва на континенті
Ця китайська стартап-компанія з виробництва електромобілів розпочинає масштабне світове розширення, запускаючи продажі майже в 40 нових країнах уже в 2024 році. До них входять багато європейських країн, а також ринки, такі як Таїланд, Малайзія, Сінгапур, Об’єднані Арабські Емірати та Австралія. Найближчим часом країни-члени Європейського Союзу голосуватимуть щодо введення нових тарифів на китайські електромобілі, і якщо ці податки будуть прийняті, Xpeng зіткнеться з додатковим митом у 21,3% на додачу до існуючих 10%
Китайський автовиробник планує вийти на ринки 40 нових країн протягом 2024 року
Віце-голова та співпрезидент Xpeng Браян Гу в інтерв’ю Bloomberg зазначив, що плани щодо виробництва в Європі дійсно існують, але наразі знаходяться на початковій стадії
“Ми розглядаємо кілька варіантів, починаючи від контрактного виробництва до співпраці з існуючими заводами або навіть можливості будівництва нових заводів”, — зазначив він. “Але ці плани ще дуже попередні”
Якщо тарифи ЄС будуть затверджені, Xpeng зіткнеться з додатковим митом у 21,3%
За словами Гу, Xpeng прагне стати лідером у Європі і має враховувати потреби місцевих клієнтів. Наприклад, європейські покупці вважають якісні навігаційні системи більш важливими, ніж мультимедійні функції, що користуються популярністю серед китайських споживачів
“Більша локалізація потрібна не лише через тарифи”, — додав Гу. “Як компанія, ми маємо прагнути стати лідером на такому ринку, як Європа. Ми повинні думати про те, як стати більш локальними: мати місцеву команду, створювати місцевий бренд і забезпечувати більшу присутність у регіоні”
Компанія також вважає США важливим ринком, але наразі не може там запустити продажі
Xpeng також цікавиться ринком США, але поки не відомо, коли і чи зможе компанія туди вийти
“Ринок США є дуже важливим і також відкритим для технологічних інновацій,” — зауважив Гу. “Але наразі політика змінюється і робить вхід на ринок для китайських компаній складнішим”