Xpeng P7+ стане доступним наступного місяця із споживанням 11 кВт/100 км та системою ADAS на основі візуальних технологій
Компанія Xpeng активно розширює свій автопарк електромобілів у Китаї, і незабаром презентує нову модель під назвою P7+. Фотографії та технічні характеристики новинки були оприлюднені завдяки Міністерству промисловості та інформаційних технологій Китаю. На початку місяця генеральний директор Xpeng також був помічений за кермом прототипу P7+ під час великої конференції в Ханчжоу

Розміри та дизайн нового Xpeng P7+
Модель Xpeng P7+ має замінити свого попередника, P7i, що, в свою чергу, був модернізованою версією P7. Як видно з назви, новий електромобіль є збільшеною версією попередньої моделі. Його довжина складає 5056 мм, що значно перевищує довжину попередньої версії в 4888 мм. Колісна база також трохи збільшилася — з 2998 мм до рівно 3 000 мм

Зовнішній вигляд P7+ приваблює своєю аеродинамічною, низькою формою, що, безсумнівно, зацікавить місцевих покупців. Передня частина автомобіля має невеликі повітрозабірники, окремі фари та світлодіодні денні ходові вогні, з’єднані світловою смугою. Особливу увагу привертає задня частина автомобіля, яка незвичні світлодіодні задні ліхтарі. Чорний бампер гармонійно доповнює чорний дах та стійки

Технічні характеристики та батареї Xpeng P7+
Хоча точні технічні дані поки не підтверджені, є припущення, що Xpeng P7+ буде оснащений літій-залізо-фосфатним акумулятором, який вироблятиметься компанією Eve Power. Базова модель матиме електродвигун потужністю 241 к.с. (180 кВт), тоді як у топовій версії цей показник досягатиме 308 к.с. (230 кВт). Споживання електроенергії у нової моделі, ймовірно, становитиме 11 кВт/100 км
Що стосується батарей, початковий варіант матиме акумулятор ємністю 60,7 кВт-год, який забезпечить запас ходу до 575 км. Батарея топової версії буде мати ємність 76,3 кВт-год, що дозволить подолати відстань до 685 км на одному заряді

Інноваційні технології та система автономного водіння
Однією з ключових особливостей нової моделі стане впровадження системи автономного керування Xpeng під назвою Eagle Eye. Це візуальна система, яка використовує штучний інтелект для обробки даних і не потребує дорогих LiDAR-датчиків, які використовують інші моделі бренду. Цей підхід нагадує систему автопілота, що використовується в електромобілях Tesla. Офіційний запуск Xpeng P7+ планується вже наступного місяця
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025
Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025
Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі