Xpeng P7+ стане доступним наступного місяця із споживанням 11 кВт/100 км та системою ADAS на основі візуальних технологій
Компанія Xpeng активно розширює свій автопарк електромобілів у Китаї, і незабаром презентує нову модель під назвою P7+. Фотографії та технічні характеристики новинки були оприлюднені завдяки Міністерству промисловості та інформаційних технологій Китаю. На початку місяця генеральний директор Xpeng також був помічений за кермом прототипу P7+ під час великої конференції в Ханчжоу
Розміри та дизайн нового Xpeng P7+
Модель Xpeng P7+ має замінити свого попередника, P7i, що, в свою чергу, був модернізованою версією P7. Як видно з назви, новий електромобіль є збільшеною версією попередньої моделі. Його довжина складає 5056 мм, що значно перевищує довжину попередньої версії в 4888 мм. Колісна база також трохи збільшилася — з 2998 мм до рівно 3 000 мм
Зовнішній вигляд P7+ приваблює своєю аеродинамічною, низькою формою, що, безсумнівно, зацікавить місцевих покупців. Передня частина автомобіля має невеликі повітрозабірники, окремі фари та світлодіодні денні ходові вогні, з’єднані світловою смугою. Особливу увагу привертає задня частина автомобіля, яка незвичні світлодіодні задні ліхтарі. Чорний бампер гармонійно доповнює чорний дах та стійки
Технічні характеристики та батареї Xpeng P7+
Хоча точні технічні дані поки не підтверджені, є припущення, що Xpeng P7+ буде оснащений літій-залізо-фосфатним акумулятором, який вироблятиметься компанією Eve Power. Базова модель матиме електродвигун потужністю 241 к.с. (180 кВт), тоді як у топовій версії цей показник досягатиме 308 к.с. (230 кВт). Споживання електроенергії у нової моделі, ймовірно, становитиме 11 кВт/100 км
Що стосується батарей, початковий варіант матиме акумулятор ємністю 60,7 кВт-год, який забезпечить запас ходу до 575 км. Батарея топової версії буде мати ємність 76,3 кВт-год, що дозволить подолати відстань до 685 км на одному заряді
Інноваційні технології та система автономного водіння
Однією з ключових особливостей нової моделі стане впровадження системи автономного керування Xpeng під назвою Eagle Eye. Це візуальна система, яка використовує штучний інтелект для обробки даних і не потребує дорогих LiDAR-датчиків, які використовують інші моделі бренду. Цей підхід нагадує систему автопілота, що використовується в електромобілях Tesla. Офіційний запуск Xpeng P7+ планується вже наступного місяця
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі