XPeng Motors офіційно презентував новий седан P7+ на електротязі, який став першим у лінійці компанії, що замінив LiDAR-сенсори на візійні камери, подібно до Tesla. XPeng називає P7+ «першим у світі AI-автомобілем», оскільки технологія штучного інтелекту застосовується в кількох функціях цього авто
Модель P7+ – це еволюція флагманського седана P7 від XPeng Motors, який уже було оновлено у 2023 році. Тепер же китайський автовиробник вирішив відмовитися від LiDAR на користь візійних камер, що дозволяє досягти більш точного і чистого сприйняття навколишнього середовища. Ця модель з’явиться на ринку у листопаді 2024 року

Габарити і потужність: технічні характеристики P7+
Новий електричний седан P7+ матиме довжину 5056 мм, ширину 1937 мм і висоту 1512 мм, що трохи більше за його попередника, P7i. Колісна база становить 3000 мм. Користувачі зможуть обрати одну з двох версій з акумуляторами LFP на 60,7 кВт-год або 76,3 кВт-год, що забезпечують запас ходу у 620 км або 710 км відповідно (за циклом CLTC)
XPeng особливо підкреслив, що P7+ має оптимізовану аеродинаміку з коефіцієнтом опору повітрю Cd 0,206 та споживанням енергії лише 11,6 кВт-год на 100 км. Крім того, авто має найбільший об’єм багажного відсіку у своєму класі — 440 літр

Інтелектуальне керування на основі AI: система Eagle Eye
XPeng представив свою нову систему ADAS під назвою «Eagle Eye», яка використовує камери для збору інформації з більшою точністю, ніж традиційні камери. Вона може сканувати площу розміром до 1,8 футбольних полів. Крім того, система підтримує інтелектуальне водіння від дверей до дверей, а також від паркувального місця до паркувального місця
Автовиробник заявив, що AI-технології P7+ використовуються не лише для ADAS, але й для управління енергоспоживанням, контролю енергії та терморегуляції

Запуск і поставки: початок продажів у листопаді
XPeng планує розпочати передпродажі P7+ на Паризькому автосалоні 14 жовтня 2024 року, а перші поставки седана в Китаї почнуться вже у листопаді. Остаточні ціни будуть оголошені під час запуску, але вартість P7+ планується до 300 000 юанів (приблизно $42 370)
Читати далі
Схожі записиVolkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі