Компанія Nio, яка вже представлена в Норвегії, Німеччині, Нідерландах, Швеції та Данії, готується до офіційного виходу на ринок Великобританії. Початок продажів заплановано на 2025 рік в рамках подальшої глобальної експансії
Даніло Теобальді має досвід в доводці електромобілів, процес, який він описує як поєднання механічних та електричних компонентів разом для формування гармонійного характеру автомобіля. 50-річний італієць був одним з перших інженерів, яких засновник і генеральний директор Вільям Лі обрав для роботи в Nio, поставивши його на посаду головного інженера на початку заснування бренду ще в 2016 році
Теобальді почав працювати в найвідомішому з китайських стартапів у галузі електромобілів після дев’яти років роботи керівником відділу концептів в італійській компанії Italdesign. До цього він п’ять років був керівником відділу архітектури та передового інжинірингу в Qoros, китайському бренді, створеному в рамках співпраці між Chery та урядом Ізраїлю
Невдовзі після призначення він заснував інженерний центр Nio в Оксфордширі. Відтоді кожна з восьми серійних моделей Nio, включаючи ET5, ET5 Touring, EL6, ET7 та EL7, що продаються в п’яти європейських країнах, проходила через нього. Особливу увагу тут приділяють налаштуванню шасі, в якому команда інженерів з Великобританії відіграє все більш помітну роль
“Ми розробляємо специфічні налаштування підвіски для кожного регіону, беручи до уваги різні вимоги клієнтів та дорожні умови”, – говорить Даніло Теобальді
Першою моделлю для європейського ринку стала Nio ES8, яка з’явилась в Норвегії в 2021 році
Як і моделі, заплановані для Великобританії, вона отримала власне налаштування шасі для Європи, з характеристиками рульового управління, пружин, амортизаторів і втулок, які відрізняються від тих, що застосовуються в суто китайських ES8. Подібну адаптацію проходять й інші моделі Nio, які продаються на європейських ринках
За словами Теобальді, китайські водії надають перевагу комфорту, тоді як європейські покупці спокійніше переносять жорстку підвіску, головне щоб машина добре керувалась в поворотах
Останнім часом британська команда інженерів Nio бере активну участь у розробці нової моделі ET9. Конкурент Mercedes-Benz S-класу довжиною 5325 мм стане першою моделлю Nio, яка отримає рульове управління без механічного з’єднання з колесами (суто електронне, як у Tesla Cybertruck) та активну підвіску
Остання, розроблена у партнерстві з американською компанією Clearmotion, працює подібно до системи Rausch & Pausch (Rapa) на новій Porsche Panamera. Така схема передбачає незалежні електрогідравлічні насоси у кожного колеса, які постійно змінюють ступінь демпфування та кліренс для протидії кренам кузова
Британська команда інженерів бере участь не лише у доводці моделей під брендом Nio. Вона також бере участь у розробці майбутніх моделей нових суббрендів шанхайської компанії – Onvo та Firefly. Запуск Onvo запланований на кінець цього року з низкою моделей середнього розміру. Початок продажів Firefly запланований на 2025 рік з лінійкою менших моделей, розроблених спеціально для європейського ринку
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі