Як доводять Nio для європейського ринку? — photo 7374

Як доводять Nio для європейського ринку?

04.04.2024
3 хвилини на прочитання

Компанія Nio, яка вже представлена в Норвегії, Німеччині, Нідерландах, Швеції та Данії, готується до офіційного виходу на ринок Великобританії. Початок продажів заплановано на 2025 рік в рамках подальшої глобальної експансії

Даніло Теобальді має досвід в доводці електромобілів, процес, який він описує як поєднання механічних та електричних компонентів разом для формування гармонійного характеру автомобіля. 50-річний італієць був одним з перших інженерів, яких засновник і генеральний директор Вільям Лі обрав для роботи в Nio, поставивши його на посаду головного інженера на початку заснування бренду ще в 2016 році

Як доводять Nio для європейського ринку? — photo 2

Теобальді почав працювати в найвідомішому з китайських стартапів у галузі електромобілів після дев’яти років роботи керівником відділу концептів в італійській компанії Italdesign. До цього він п’ять років був керівником відділу архітектури та передового інжинірингу в Qoros, китайському бренді, створеному в рамках співпраці між Chery та урядом Ізраїлю

Як доводять Nio для європейського ринку? — photo 3

Невдовзі після призначення він заснував інженерний центр Nio в Оксфордширі. Відтоді кожна з восьми серійних моделей Nio, включаючи ET5, ET5 Touring, EL6, ET7 та EL7, що продаються в п’яти європейських країнах, проходила через нього. Особливу увагу тут приділяють налаштуванню шасі, в якому команда інженерів з Великобританії відіграє все більш помітну роль

“Ми розробляємо специфічні налаштування підвіски для кожного регіону, беручи до уваги різні вимоги клієнтів та дорожні умови”, – говорить Даніло Теобальді

Як доводять Nio для європейського ринку? — photo 4
Nio ES8

Першою моделлю для європейського ринку стала Nio ES8, яка з’явилась в Норвегії в 2021 році

Як і моделі, заплановані для Великобританії, вона отримала власне налаштування шасі для Європи, з характеристиками рульового управління, пружин, амортизаторів і втулок, які відрізняються від тих, що застосовуються в суто китайських ES8. Подібну адаптацію проходять й інші моделі Nio, які продаються на європейських ринках 

Як доводять Nio для європейського ринку? — photo 5
Nio ET9

За словами Теобальді, китайські водії надають перевагу комфорту, тоді як європейські покупці спокійніше переносять жорстку підвіску, головне щоб машина добре керувалась в поворотах

Останнім часом британська команда інженерів Nio бере активну участь у розробці нової моделі ET9. Конкурент Mercedes-Benz S-класу довжиною 5325 мм стане першою моделлю Nio, яка отримає рульове управління без механічного з’єднання з колесами (суто електронне, як у Tesla Cybertruck) та активну підвіску

Як доводять Nio для європейського ринку? — photo 6
Nio EL7

Остання, розроблена у партнерстві з американською компанією Clearmotion, працює подібно до системи Rausch & Pausch (Rapa) на новій Porsche Panamera. Така схема передбачає незалежні електрогідравлічні насоси у кожного колеса, які постійно змінюють ступінь демпфування та кліренс для протидії кренам кузова

Британська команда інженерів бере участь не лише у доводці моделей під брендом Nio. Вона також бере участь у розробці майбутніх моделей нових суббрендів шанхайської компанії – Onvo та Firefly. Запуск Onvo запланований на кінець цього року з низкою моделей середнього розміру. Початок продажів Firefly запланований на 2025 рік з лінійкою менших моделей, розроблених спеціально для європейського ринку

Читати далі

Схожі записи
Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор

Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]

2 Жовтня 2025
Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор — photo 58043
Dodge відмовляється від найпотужнішого Charger Daytona ще до його виходу

Плани Dodge створити справжній електричний суперкар під назвою Charger Daytona SRT Banshee зазнали краху ще до того, як автомобіль офіційно з’явився на дорогах. Джерела серед постачальників підтверджують, що 800-вольтова модифікація Banshee фактично скасована. У концерні Stellantis, який володіє брендом Dodge, все відвертіше демонструють відхід від стратегії повної електрифікації, повертаючи у модельний ряд потужні бензинові двигуни […]

2 Жовтня 2025
Dodge відмовляється від найпотужнішого Charger Daytona ще до його виходу — photo 58012
Polestar представила оновлений електричний кросовер Polestar 3

Компанія одразу підкреслила, що зміни настільки масштабні, що фактично мова йде про новий автомобіль  Головне оновлення стосується переходу з архітектури 400 В на сучасну 800-вольтову платформу. Завдяки цьому кросовер тепер підтримує надшвидку зарядку постійним струмом потужністю 350 кВт. Відновлення енергії від 10 до 80% займає лише 22 хвилини, що на чверть швидше, ніж раніше. Такий […]

2 Жовтня 2025
Polestar представила оновлений електричний кросовер Polestar 3 — photo 58028
Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор

Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]

2 Жовтня 2025
Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор — photo 58043
Dodge відмовляється від найпотужнішого Charger Daytona ще до його виходу

Плани Dodge створити справжній електричний суперкар під назвою Charger Daytona SRT Banshee зазнали краху ще до того, як автомобіль офіційно з’явився на дорогах. Джерела серед постачальників підтверджують, що 800-вольтова модифікація Banshee фактично скасована. У концерні Stellantis, який володіє брендом Dodge, все відвертіше демонструють відхід від стратегії повної електрифікації, повертаючи у модельний ряд потужні бензинові двигуни […]

2 Жовтня 2025
Dodge відмовляється від найпотужнішого Charger Daytona ще до його виходу — photo 58012
Polestar представила оновлений електричний кросовер Polestar 3

Компанія одразу підкреслила, що зміни настільки масштабні, що фактично мова йде про новий автомобіль  Головне оновлення стосується переходу з архітектури 400 В на сучасну 800-вольтову платформу. Завдяки цьому кросовер тепер підтримує надшвидку зарядку постійним струмом потужністю 350 кВт. Відновлення енергії від 10 до 80% займає лише 22 хвилини, що на чверть швидше, ніж раніше. Такий […]

2 Жовтня 2025
Polestar представила оновлений електричний кросовер Polestar 3 — photo 58028
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK