Японський виробник оптимізує витрати, зменшуючи інвестиції в електрифікацію, але не відмовляється від розвитку електротранспорту
Зменшення бюджету, але не амбіцій
Mazda вирішила скоротити витрати на електрифікацію на третину – приблизно на $3,3 мільярда, проте запевняє, що залишається на курсі до випуску нового електромобіля у 2027 році. В основі цієї стратегії лежить “Lean Asset Strategy”, яка передбачає гнучке використання ресурсів, скорочення ризиків та покращення бізнес-ефективності. Mazda покладається на партнерства з Changan, Toyota та іншими виробниками, щоб зменшити витрати на розробку електрокарів та залишатися конкурентоспроможною

Історично Mazda часто йшла проти галузевих трендів: коли конкуренти масово переходили на турбодвигуни, компанія розвивала атмосферні мотори Skyactiv. Подібну стратегію Mazda застосовує і зараз – вона вважає період до 2030 року “світанком електрифікації” і не поспішає вкладати величезні кошти в незрозумілий ринок. Новий електричний кросовер, який Mazda представить у 2027 році, буде вироблятися в Японії та стане глобальною моделлю
Не лише електрика: майбутнє гібридів та ДВЗ
Mazda не відмовляється від двигунів внутрішнього згоряння. У 2027 році дебютує новий 2,5-літровий Skyactiv Z, який відповідатиме сучасним екологічним стандартам і, ймовірно, працюватиме в гібридній силовій установці. Крім того, компанія продовжує вдосконалювати рядні шестициліндрові мотори та роторний двигун, які отримають нові технології для зниження викидів і підвищення ефективності

Mazda грає в довгу гру
Mazda, на відміну від гігантів на кшталт Toyota, Volkswagen чи Stellantis, змушена діяти обережніше. Але її гнучкий підхід та вміння адаптуватися до ринку можуть дати їй перевагу в довгостроковій перспективі. Чи виправдається стратегія “Lean Asset Strategy” – покаже час, але Mazda точно не має наміру відставати від електромобільної революції
Читати далі
Схожі записиVolkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі