Як підвищити ефективність електромобілів?

26.02.2024
Як підвищити ефективність електромобілів? — photo 4752

Hyundai розробив аеродинамічний пристрій під назвою “активна повітряна спідниця” (AAS), якийзнизить коефіцієнт аеродинамічного опору автомобіля на 2,8%

Це може здатися скромною цифрою, але тут важливий кожен крихітний приріст, і компанія заявляє, що цей пристрій може збільшити запас ходу електромобілів, особливо на більш високих швидкостях

AAS вже була протестована на електричному позашляховику Genesis GV60 . Вона складається з двох панелей, які опускаються перед передніми колесами на швидкості 80 км/год – швидкості, на якій, за словами Hyundai, аеродинамічний опір стає більшим, ніж опір коченню

Панелі починають висуватися на швидкості близько 70 км/год. Аеродинамічну систему можна також використовувати на швидкості понад 200 км/год, а панелі мають гумові нижні частини, які запобігають пошкодженню від камінців, що можуть вилітити з дороги

AAS може змінювати своє положення, щоб контролювати турбулентність повітря навколо передніх коліс на різних швидкостях. Вона складається з двох окремих частин, по одній на кожне колесо, адже пласке днище платформи E-GMP, для якої вона була розроблена, піклується про повітряний потік під центральною частиною, і розміщення AAS впоперек автомобіля було б зайвим

Покращення лобового опору на 2,8% еквівалентне зменшенню на 0,008 коефіцієнта аеродинамічного опору GV60, що, за словами Hyundai, може збільшити запас ходу на трохи менше 6 км/год, за умови, що електромобіль постійно рухається зі стабільною швидкістю

Цей тип аеродинамічної допомоги спрямований безпосередньо на позашляховики, які мають гіршу аеродинаміку, ніж нижчі автомобілі

Hyundai та Kia також використовують інші аеродинамічні пристрої на своїх автомобілях, такі як задні спойлери, активні повітряні заслінки (AAF), спеціальні ковпаки для коліс тощо. Саме завдяки цим елементам електромобіль Hyundai Ioniq 6 має низький коефіцієнт аеродинамічного опору – 0,21

AAF відкривають і закривають вентиляційні отвори з обох боків переднього бампера і, коли вони відкриті, створюють ефект повітряної завіси для зменшення аеродинамічного опору, спричиненого передніми колесами. Зменшувачі зазору між колесами – це накладки на передню кромку передніх колісних арок. А роздільні пастки – це деталі по обидва боки заднього бампера, призначені для послідовного спрямування повітряного потоку від країв заднього спойлера вниз по боковинах автомобіля

Варто зазначити, що Hyundai Motor Group не єдина, хто використовує передові аеродинамічні засоби. Свого часу Audi 100 1982 року випуску рекламували як перший серійний автомобіль з коефіцієнтом аеродинамічного опору 0,30. А компанія BMW вперше згадала про свою повітряну завісу ще у 2009 році в рамках програми Efficient Dynamics Тоді пояснювалося, що на колеса та колісні арки припадає 30% загального опору повітря, 40% – на пропорції та форму автомобіля, 10% – на функціональні отвори для охолодження двигуна, гальм та трансмісії, а 20% – на підлогу

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK