Яка аеродинаміка у Tesla Cybertruck насправді?
Цього разу Tesla та Ілон Маск не перебільшили. Принаймні, не набагато
Компанія Tesla та її генеральний директор Ілон Маск зробили кілька неймовірних заяв про Cybertruck. В тому числі про те, що він може плавати. Один з YouTube-каналів нещодавно перевірив одну з таких заяв. Блогер протестував Cybertruck у аеродинамічній трубі, щоб визначити, чи справді коефіцієнт аеродинамічного опору (Cd) елекричного пікапу складає 0,34. Виявилося, що цифри компанії не такі вже й далекі від істини
Автор каналу відправив свою вантажівку в аеродинамічну трубу A2 в Північній Кароліні, де тестують всілякі гоночні автомобілі та інші транспортні засоби. Виявилося, Cybertruck став одним з найбільших транспортних засобів, протестованих в тій аеродинамічній трубі
Хоча багато заяв Tesla здаються дивовижними, заявлений коефіцієнт аеродинамічного опору в 0,34 виявився недалеким від істини. Принаймні, результати незалежних тестів показали коефіцієнт аеродинамічного опору 0,384, що трохи гірше, ніж обіцяв Ілон Маск
При цьому, автори зазначили, що кожна аеродинамічна труба відрізняється від інших, що ускладнює порівняння з показниками автовиробника. Вони також визнали, що обшивка їхнього пікапа не вплинула на показники, оскільки зовнішня текстура і форма не змінилися. Команда провела інші випробування, виявивши, що найгірші показники Cybertruck у аеродинамічній трубі були отримані в режимі “Екстра” (найвищий рівень підвіски), та склали 0,535 Cd
Таким чином, Cybertruck знаходиться серед найкращих електричних пікапів за аеродинамічними показниками. Ford F-150 Lightning та GMC Hummer EV Pickup більше схожі за цим показником на цегляну стіну, про що свідчать їх результати: 0,44 та 0,50 відповідно. Chevrolet заявляє про 0,33 для Silverado EV, а Rivian — про 0,30 для R1T