Чи з’явиться компактний електричний хот-хетч ID.1 GTI?
Volkswagen вже підтвердив випуск повністю електричного ID.2 GTI наступного року, але компанія натякнула, що може піти ще далі та створити ще більш компактний спортивний електромобіль. Член ради директорів Volkswagen Кай Груніц зазначив, що ID.1 GTI може з’явитися на ринку, якщо попит буде достатньо високим
Якщо ID.2 GTI стане наступником Polo GTI, то ID.1 GTI може стати ідейним продовжувачем Up! GTI, моделі, яка мала симпатії серед любителів компактних і динамічних автомобілів. ID.1 GTI стане найменшим та, ймовірно, найдоступнішим представником спортивної лінійки Volkswagen, роблячи клас хот-хетчів доступним для ширшої аудиторії
Технічні особливості та потенційні виклики
Основним фактором, що визначить можливість випуску ID.1 GTI, є ринковий успіх ID.2 GTI, дебют якого назначено на 2026 рік. Volkswagen тестує ринок електричних спортивних моделей, адже суворі екологічні стандарти значно підвищили витрати на розробку бензинових хот-хетчів, і електричні аналоги можуть стати єдиним виходом для цього сегмента
Інженери Volkswagen мають усі необхідні компоненти для створення ID.1 GTI. Як і ID.2, він буде побудований на платформі MEB Entry, матиме передній привід і електродвигун. У концепті ID.Every1 електромотор розвивав 94 к.с. (70 кВт), а концепт ID.2all мав потужніший агрегат на 228 к.с. (170 кВт), який міг би зробити ID.1 GTI справжньою «кишеньковою ракетою»
Volkswagen також може додати спортивні елементи, як-от блокування диференціала, жорсткішу підвіску та посилені гальма, що покращить керованість та зробить автомобіль більш захопливим у водінні. Крім того, ID.1 GTI отримає агресивніший дизайн із новими легкосплавними дисками, спортивними переднім і заднім бамперами, збільшеними порогами, заднім спойлером та традиційною символікою GTI
Чи варто очікувати випуск ID.1 GTI?
Очікується, що Volkswagen ID.1 надійде у продаж у 2027 році, а спортивна версія GTI може з’явитися ще на 2-3 роки пізніше. Якщо ринок позитивно сприйме ID.2 GTI, це може мотивувати компанію розширити лінійку спортивних електромобілів. Багато залежить від того, чи готові покупці прийняти нову епоху електричних хот-хетчів і чи виправдає себе концепція маленького, але потужного електромобіля. Volkswagen має всі шанси зробити ID.1 GTI сучасним втіленням класичних компактних спорткарів, якщо знайдеться достатньо зацікавлених клієнтів
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі