Європейським водіям електромобілів стане простіше заряджатись — photo 36543

Європейським водіям електромобілів стане простіше заряджатись

05.04.2025
2 хвилини на прочитання

Цього літа заряджати електромобіль у Європі стане легше. Чотири ключові гравці на ринку об’єднались у Spark Alliance, щоб нарешті навести лад у своїй мережі зарядної інфраструктури. Ідея проста: замість десятка додатків на телефоні – один, який дає доступ до понад 11 тисяч швидкісних зарядок на 1700 станціях по всьому континенту

Один додаток від Варшави до Лісабона 

У рамках новоствореного альянсу користувачі зможуть заряджати автомобілі в будь-якій із партнерських мереж, використовуючи лише один застосунок. Без додаткових карток, без плутанини з тарифами й без нервів уночі на придорожній станції. Справжнє полегшення для тих, хто їздить далеко й швидко

Особливо тішить, що мережа включає надшвидкі зарядні станції з потужністю до 350 кВт. Це означає, що електрокари типу Porsche Taycan або Hyundai Ioniq 5 зможуть заряджатися від 10 до 80% за 18-20 хвилин. Тобто замість літрової кави на АЗС – коротка пауза на зарядку, і знову в дорогу

Європейським водіям електромобілів стане простіше заряджатись — photo 2

Європейська зарядна мозаїка: або зручно, або дешево 

Попри значний прогрес, ситуація з зарядною інфраструктурою у Європі досі нагадує складений навмання пазл. Кожен оператор – зі своїм застосунком, тарифом, реєстрацією й умовами. Так, є агрегатори, які дозволяють роумінг, але часто це означає вищі ціни або втрату доступу до функцій станції

Саме тому новий альянс виглядає як доросле рішення: замість змагатися в кількості логотипів – об’єднати зусилля, щоб дати користувачеві простий і зрозумілий сервіс. Нарешті заряджання починає нагадувати… ну, заряджання. Без магії, без танців з бубном, без QR-кодів, що ведуть на сайт із неперекладеними ієрогліфами

Європейським водіям електромобілів стане простіше заряджатись — photo 3

Китайські зарядки? Спасибі, обійдемось 

Поки китайські бренди обіцяють зарядки з потужністю як у реактивного лайнера, європейські оператори натомість будують реальні станції, які справді працюють. Без «розумних» панелей, що висять у меню, як Windows 98 після оновлення. Просто приїхав, під’єднав, заплатив – поїхав

Європейська інфраструктура ще далека від ідеалу, але цей крок – справжній прорив. Електрифікація відбувається не через гонитву за цифрами, а завдяки прагматичному підходу: стабільність, доступність і якість без зайвих обіцянок

Читати далі

Схожі записи
Китайський бренд Dreame знову опинився у центрі скандалу з плагіатом

Після клонів Rolls-Royce і Bugatti у мережі з’явилися зображення позашляховика, надто схожого на Bentley Bentayga. Фото, опубліковані в китайських соцмережах, демонструють SUV без емблеми, але з майже ідентичними пропорціями кузова, хромованою решіткою радіатора та характерними фарами. Є лише кілька відмінностей — трохи квадратніша форма носа і даху, однак впізнаваність британського дизайну заперечити важко Dreame, відомий […]

18 Жовтня 2025
Китайський бренд Dreame знову опинився у центрі скандалу з плагіатом — photo 59867
General Motors готує цілу лінійку недорогих електромобілів

Chevrolet Bolt другого покоління відкриє нову сторінку у стратегії компанії. Президент GM Марк Ройсс розповів у подкасті Plugged-In, що після нового Bolt, який з’явиться у наступному році, компанія планує випустити ще кілька моделей із ціною близько $30 тисяч. Він пояснив, що ці електромобілі можуть не мати назви Bolt, але належатимуть до одного «сімейства» — схожих […]

18 Жовтня 2025
General Motors готує цілу лінійку недорогих електромобілів — photo 59853
Електромобілі з подовженим запасом ходу (EREV) – технологічний глухий кут?

Транспорт із подовженим запасом ходу, або EREV, має електричну силову установку з акумулятором і тяговим двигуном, а також резервний бензиновий агрегат, який підзаряджає батарею, збільшуючи запас ходу, але не приводить колеса у рух безпосередньо. Увесь рух здійснюється виключно за допомогою електродвигунів Попри технологічні переваги, не всі поділяють оптимізм щодо EREV  Європейська організація Transport & Environment […]

18 Жовтня 2025
Електромобілі з подовженим запасом ходу (EREV) – технологічний глухий кут? — photo 59837
Китайський бренд Dreame знову опинився у центрі скандалу з плагіатом

Після клонів Rolls-Royce і Bugatti у мережі з’явилися зображення позашляховика, надто схожого на Bentley Bentayga. Фото, опубліковані в китайських соцмережах, демонструють SUV без емблеми, але з майже ідентичними пропорціями кузова, хромованою решіткою радіатора та характерними фарами. Є лише кілька відмінностей — трохи квадратніша форма носа і даху, однак впізнаваність британського дизайну заперечити важко Dreame, відомий […]

18 Жовтня 2025
Китайський бренд Dreame знову опинився у центрі скандалу з плагіатом — photo 59867
General Motors готує цілу лінійку недорогих електромобілів

Chevrolet Bolt другого покоління відкриє нову сторінку у стратегії компанії. Президент GM Марк Ройсс розповів у подкасті Plugged-In, що після нового Bolt, який з’явиться у наступному році, компанія планує випустити ще кілька моделей із ціною близько $30 тисяч. Він пояснив, що ці електромобілі можуть не мати назви Bolt, але належатимуть до одного «сімейства» — схожих […]

18 Жовтня 2025
General Motors готує цілу лінійку недорогих електромобілів — photo 59853
Електромобілі з подовженим запасом ходу (EREV) – технологічний глухий кут?

Транспорт із подовженим запасом ходу, або EREV, має електричну силову установку з акумулятором і тяговим двигуном, а також резервний бензиновий агрегат, який підзаряджає батарею, збільшуючи запас ходу, але не приводить колеса у рух безпосередньо. Увесь рух здійснюється виключно за допомогою електродвигунів Попри технологічні переваги, не всі поділяють оптимізм щодо EREV  Європейська організація Transport & Environment […]

18 Жовтня 2025
Електромобілі з подовженим запасом ходу (EREV) – технологічний глухий кут? — photo 59837
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK