Пітер Роулінсон, CEO Lucid, відверто вказує на проблеми конкурентів і висловлює абсолютну впевненість у тому, що його компанія досягне успіху. В кулуарах Фестивалю швидкості в Гудвуді 2024 року він аргументував свою позицію
– Не думайте про Lucid як про нішеву компанію з виробництва розкішних автомобілів. Ми будемо величезними. Я хочу, щоб ми продавали мільйон автомобілів на рік і мали набагато більший вплив, – каже Пітер
Наразі Lucid продає лише один автомобіль – розкішний седан Air, найдешевша версія якого, Air Pure, коштує $69 900. Це не дуже доступно, щоб зробити Lucid популярним гравцем на ринку, але компанія працює над моделлю середнього розміру вартістю $48 000, яка допоможе їй досягти мети – продавати таку кількість автомобілів
Керівник Lucid також підкреслив, що для електромобіля «понад 40% вартості – це вартість батареї. Бензиновий двигун може коштувати $2000, а електрична батарея – $20 000. Отже, коли інші розглядають гігакастинг, це може дати різницю в $130», – зазначив він, маючи на увазі процес гігакастингу, який вже використовує Tesla і який можуть взяти на озброєння інші виробники, додавши: “Я б’ю в саму точку: вартість акумуляторної батареї”
Архітектура на 900 вольт, найвища серед усіх електромобілів, що випускаються, і вона відрізняє електромобілі Lucid від інших. Це не тільки дозволяє автомобілям Lucid мати одні з найкращих показників потужності зарядки на ринку, але й допомагає Air поглинати електрони більш економно, ніж інші електромобілі
Впевненість Роулінсона поширюється і на майбутній позашляховик Lucid Gravity, який він вважає найкращим позашляховиком у світі. Він очікує побити продажі Rivian R1S, наголошуючи: «Як на це відреагує Rivian?». Тому що Gravity буде найкращим позашляховиком, і ніхто не зможе з ним конкурувати. Для мене продукт – це король. Я їздив на R1S, і я їздив на Gravity. Я не хвилююся». Нещодавно Rivian докорінно переробила лінійку моделей R1, випустивши нові акумулятори, двигуни та програмне забезпечення
Також компанія Lucid оголосила, що оновлений седан Air 2025 модельного року досяг найкращого у своєму класі показника ефективності – всього 8 км на кожну спожиту кіловат-годину. Це дозволяє Air Pure проїхати понад 640 реальних кілометрів на одному заряді батареї ємністю 84 кВт-год. Щоб уявити, наскільки це вражаючий результат, BMW i5 M60 не може проїхати більше 425 км на акумуляторі ємністю 81,2 кВт-год, перш ніж його потрібно буде під’єднати до електромережі
Читати далі
Схожі записиКомпанія Nissan представила конфігуратор для моделі Leaf 2026 року на своєму американському веб-сайті Nissan USA, який дозволяє покупцям ознайомитися з новим електромобілем. Leaf третього покоління кардинально відрізняється від попередників, адже замість скромного хетчбека перед нами сучасний кросовер. Проте детальний огляд комплектацій виявив, що базові та середні версії поступаються топовій моделі за низкою ключових особливостей Для […]
19 Червня 2025Компанія Ford оголосила тимчасове припинення продажів електричного кросовера Mustang Mach-E через серйозну проблему з програмним забезпеченням системи замків Йдеться не про механічний дефект, а про алгоритм керування замками, який може виявитися небезпечним у разі розрядження 12-вольтової акумуляторної батареї. У таких випадках двері залишаються в останньому зафіксованому положенні — заблокованому або розблокованому — і власник може […]
19 Червня 2025Причиною зупинки, однак, не є зниження попиту чи падіння продажів Ідеться про проведення регламентного технічного обслуговування й оновлення виробничих ліній. Такі дії є звичною практикою для автомобільної промисловості, коли метою є підвищення ефективності й нарощування виробничих потужностей. Проте сам факт призупинення процесу спричинив миттєву реакцію фондового ринку — акції Tesla знизилися майже на 4% Попри […]
19 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі