Компанія представила нову програмну функцію Active Noise Reduction для шасі, яка зменшує шум від шин без додаткових шумоізоляційних матеріалів або складних апаратних рішень. Розробка базується виключно на програмному забезпеченні та вже зараз демонструє помітний ефект для комфорту пасажирів
Шум від шин зазвичай передається в салон через елементи підвіски, важелі та амортизатори
Рішення ZF працює безпосередньо з джерелом проблеми. Система використовує фірмовий Smart Chassis Sensor з інтегрованим датчиком прискорення, який точно фіксує вібрації, передані від коліс до кузова. Спеціальний алгоритм аналізує ці сигнали та розпізнає характерні частоти шуму порожнини шини, зазвичай у зоні близько 200 герц. Після цього програмне забезпечення cubiX формує протисигнал, який реалізується через клапани напівактивних амортизаторів CDC. Мікрорухи амортизатора гасять небажані коливання, не впливаючи на основну роботу підвіски
У ZF підкреслюють, що така логіка керування дозволяє підвищити ефективність уже наявних компонентів без ускладнення конструкції. За словами члена правління ZF Петера Хольдмана, Active Noise Reduction демонструє, як розумні алгоритми можуть створювати нову цінність і задавати нові стандарти акустичного комфорту, не потребуючи додаткового обладнання
Нинішня версія технології забезпечує зниження шуму більш ніж на 3 децибели, що добре відчувається на слух. У перспективі показник може зрости до 10 децибел. Система не потребує додаткового місця в автомобілі та не збільшує витрати на монтаж, оскільки базується на програмному керуванні існуючими амортизаторами

Важливо й те, що Active Noise Reduction легко адаптується під різні типи автомобілів і вимоги автовиробників. Такий підхід відкриває доступ до якісного акустичного комфорту не лише для преміум-класу, адже раніше складні системи шумозаглушення з мікрофонами та динаміками були привілегією дорогих моделей. З урахуванням того, що близько 40% усіх напівактивних амортизаторів у світі постачає саме ZF, компанія має всі шанси масштабувати рішення на глобальному рівні, особливо на тлі розвитку автоматизованого водіння
Серійне впровадження Active Noise Reduction заплановане на 2028 рік
У майбутньому програмний підхід можуть застосувати й до інших актуаторів ZF, зокрема для зменшення писку гальм або в повністю активних системах підвіски sMOTION. Усе це вписується в концепцію Chassis 2.0, яка поєднує інтелектуальні актуатори, масштабовану електронну архітектуру та програмні рішення в єдину платформу. Саме така база, за словами ZF, формує фундамент для програмно-визначеного автомобіля
Читати далі
Схожі записиПоки Tesla намагається відбитися від закидів про дистанційне керування своїми роботами, китайський гігант CATL уже використовує гуманоїдних роботів у реальному виробництві. Компанія заявляє про перше у світі масштабне впровадження гуманоїдних роботів на акумуляторному заводі Zhongzhou у Китаї, де машини працюють безпосередньо на конвеєрі За даними CarNewsChina та South China Morning Post, CATL залучила роботів Moz […]
23 Грудня 2025
Аналітики стартапу Recurrent, який займається станом батарей, підготували підсумкове дослідження за рік і звернули увагу на один показовий момент. Дані свідчать: тривога щодо запасу ходу зменшується разом із досвідом володіння електромобілем. За інформацією Plug In America, у 2025 році майже половина покупців хвилювалася про запас ходу ще до купівлі електрокара. Після реальної експлуатації цей показник […]
23 Грудня 2025
Шведський бренд представив новий шрифт Centum, створений спеціально для бортових дисплеїв. Ідея проста: водій має швидше зчитувати інформацію та менше відволікатися від дороги Автомобілі наповнилися екранами, а керування багатьма функціями переїхало з кнопок у меню Volvo прагне зробити інтерфейс зрозумілішим завдяки шрифту, який легко читається навіть під час руху. Саме тому дизайнери компанії розробили шрифт […]
23 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі