На китайському ринку електромобілів, який постійно розширюється, з’являється ще один новий учасник: Avatr представляє свою четверту серійну модель – седан Avatr 06, який слугуватиме відправною точкою в модельному ряді бренду. Низько посаджений седан тісно пов’язаний з позашляховиком Avatr 07, який дебютував на початку цього року, поєднуючи в собі платформу Changan, батареї CATL та технології Huawei
Avatr 06 дебютував у Китаї, поповнивши зростаючий список конкурентів Tesla Model 3
На перший погляд седан нагадує зменшену версію Avatr 12 Gran Coupe. Однак, придивившись уважніше, можна помітити більш традиційні пропорції та ледь помітну еволюцію фірмових стилістичних прийомів бренду. До них відносяться тонкі світлодіодні фари з роздвоєним дизайном, чистіший передній бампер і більш гладка поверхня вздовж профілю
Седан 06 також оснащений набором передових датчиків в рамках системи Huawei Qiankun ADAS, включаючи встановлений на даху LiDAR. Бічні дзеркала були замінені камерами – дизайнерський вибір, який нібито усуває необхідність у задньому склі – тенденція, яка набирає обертів, але все ще важко сприймається. Задня частина завершується третім стоп-сигналом, інтегрованим в край похилої лінії даху, а також непомітним спойлером, встановленим на задніх дверях
Avatr 06 має довжину 4855 мм, ширину 1960 мм і висоту 1450 мм при колісній базі 2940 мм. Це робить його на 30 мм довшим за споріднений кросовер Avatr 07 і на 135 мм довшим за Tesla Model 3
Хоча Avatr ще не представив інтер’єр 06, очікується, що він піде слідами своїх більш преміальних братів і сестер, з футуристичним кокпітом, який включає великі екрани, що працюють під управлінням операційної системи Huawei Harmony OS та інші високотехнологічні функції
Avatr – це китайський бренд, створений за підтримки компаній Changan і CATL, та використовує технології Huawei
Седан побудований на тій самій платформі CHN, що й решта модельного ряду Avatr. Хоча компанія ще не опублікувала всі технічні характеристики, можна з упевненістю припустити, що новинка отримає варіанти силових агрегатів позашляховика кросовера 07. Очікувані варіанти включають задньопривідну (RWD) і повнопривідну (AWD) електричні версії. Варіант RWD, ймовірно, буде мати 338 к.с. (252 кВт), в той час як модель з повним приводом повинна генерувати близько 590 к.с. (440 кВт). Обидві версії живитимуться від акумуляторної батареї ємністю 82 кВт-год
Новинка буде пропонуватися як з електричною, так і з гібридною силовою установкою EREV
Крім того, будуть доступні версії EREV (електромобіль з розширеним діапазоном ходу), що поєднують 1,5-літровий двигун з турбонаддувом і акумуляторну батарею на 39 кВт-год і пропонуватимуть на вибір один або два електродвигуни
Запуск Avatr 06 запланований на початок 2025 року в Китаї, і автовиробник сподівається, що він сприятиме зростанню продажів, особливо після того, як більші моделі Avatr 11 і 12 не досягли початкових цілей на конкурентному китайському ринку електромобілів. Штаб-квартира Avatr знаходиться в Чунціні, центр розробки – в Шанхаї, а центр дизайну – в Мюнхені, Німеччина
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі