Dodge позиціонував колишній Challenger як «автентичний, але сучасний маслкар», але як же змінилися часи. На зміну застарілій моделі прийшов новий дводверний Charger, який перетворився на електромобіль. Автентичність відходить на другий план, але що робити з головною ознакою маслкару – потужного звуку вихлопу?
Компанія Dodge представила остаточний варіант звучання Charger Daytona
Увімкніть ролик нижче зі звуком. На ньому суто електричне купе звучить наче класичний потужний суперкар, чи не так? Принаймні, вихлоп Fratzonic робить гідну роботу, відтворюючи гуркіт традиційного маслкара. Чи ідеальний він? Звісно ні, але це вже дещо багатообіцяюче
Місцями звук із зовнішніх динаміків видається дивним, місцями занадто футуристичним. Звук запуску також видається фальшивим і недоречним. Наче команда розробників не могла визначитись, чи хочуть вони відтворити звук маслкару, чи створити щось зовсім нове та футуристичне, тому вони зробили потроху і того й іншого
Вбудовані зовнішні динаміки Fratzonic підлаштовуються під швидкість та інші параметри руху
Генеральний директор Dodge, Метт МакАлір сказав, що штучний вихлоп Fratzonic має «грубий гуркіт» і «забезпечує дух адреналіну», якого очікують клієнти. Цей звук створюється двома «високоефективними надширокосмуговими перетворювачами в поєднанні з подвійними пасивними радіаторами Fratzonic Chamber, розміщеними в спеціальному корпусі і живляться від спеціального підсилювача потужністю до 600 Вт»
Система «враховує вхідні дані водія та автомобіля, такі як положення педалі акселератора, швидкість та крутний момент, щоб забезпечити фірмові звуки Charger Daytona». По суті, чим швидше ви їдете, тим голосніше звучить електрокар. Однак існує безліч «звукових сценаріїв», і враження від їзди змінюються залежно від обраного режиму
Dodge також пропонує повністю безшумний режим Stealth Mode, який забезпечує більш традиційний досвід керування електромобілем
Нагадаємо, що вартість нового Charger Daytona стартує від $59 595. Він оснащується акумуляторною батареєю ємністю 100,5 кВт-год, а також системою повного приводу з двома електродвигунами. Версія R/T розвиває до 496 к.с. (370 кВт), а Scat Pack – до 670 к.с. (500 кВт). Максимальний запас ходу моделі становить до 510 км
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі