З’явився перший електрокар, який звучить як суперкар
Dodge позиціонував колишній Challenger як «автентичний, але сучасний маслкар», але як же змінилися часи. На зміну застарілій моделі прийшов новий дводверний Charger, який перетворився на електромобіль. Автентичність відходить на другий план, але що робити з головною ознакою маслкару – потужного звуку вихлопу?
Компанія Dodge представила остаточний варіант звучання Charger Daytona
Увімкніть ролик нижче зі звуком. На ньому суто електричне купе звучить наче класичний потужний суперкар, чи не так? Принаймні, вихлоп Fratzonic робить гідну роботу, відтворюючи гуркіт традиційного маслкара. Чи ідеальний він? Звісно ні, але це вже дещо багатообіцяюче
Місцями звук із зовнішніх динаміків видається дивним, місцями занадто футуристичним. Звук запуску також видається фальшивим і недоречним. Наче команда розробників не могла визначитись, чи хочуть вони відтворити звук маслкару, чи створити щось зовсім нове та футуристичне, тому вони зробили потроху і того й іншого
Вбудовані зовнішні динаміки Fratzonic підлаштовуються під швидкість та інші параметри руху
Генеральний директор Dodge, Метт МакАлір сказав, що штучний вихлоп Fratzonic має «грубий гуркіт» і «забезпечує дух адреналіну», якого очікують клієнти. Цей звук створюється двома «високоефективними надширокосмуговими перетворювачами в поєднанні з подвійними пасивними радіаторами Fratzonic Chamber, розміщеними в спеціальному корпусі і живляться від спеціального підсилювача потужністю до 600 Вт»
Система «враховує вхідні дані водія та автомобіля, такі як положення педалі акселератора, швидкість та крутний момент, щоб забезпечити фірмові звуки Charger Daytona». По суті, чим швидше ви їдете, тим голосніше звучить електрокар. Однак існує безліч «звукових сценаріїв», і враження від їзди змінюються залежно від обраного режиму
Dodge також пропонує повністю безшумний режим Stealth Mode, який забезпечує більш традиційний досвід керування електромобілем
Нагадаємо, що вартість нового Charger Daytona стартує від $59 595. Він оснащується акумуляторною батареєю ємністю 100,5 кВт-год, а також системою повного приводу з двома електродвигунами. Версія R/T розвиває до 496 к.с. (370 кВт), а Scat Pack – до 670 к.с. (500 кВт). Максимальний запас ходу моделі становить до 510 км