В Fisker заявили, що не мають достатньо грошей, щоб протриматися в бізнесі понад 12 місяців
Майбутнє Fisker виглядає похмурим. Компанія визнала, що, можливо, їй залишився лише рік до припинення діяльності після того, як у 2023 році вона зазнала чистих збитків у розмірі понад $463 мільйони. Але не всі надії втрачені. В компанії заявляють, що ведуть переговори з «великим автовиробником», які можуть принести додаткові інвестиції, можливості спільної розробки автомобілів і виробництва в Північній Америці
Fisker не вказав, з яким саме автовиробником веде переговори. Судячи із заяви виробника електромобілів, потенційний партнер має виробничі потужності в Північній Америці. Але таке партнерство все ще далеке від того, щоб стати реальністю

«Закриття будь-якої угоди буде залежати від виконання важливих умов, включаючи завершення комплексної юридичної перевірки, проведення переговорів і підписання відповідних остаточних угод», – заявив генеральний директор компанії Хенрік Фіскер (Henrik Fisker)
Інші заяви у фінансовому звіті Fisker за 2023 рік малюють похмуру картину майбутнього автовиробника. Наразі компанія не має достатньо коштів, щоб залишатися в бізнесі протягом наступних 12 місяців
«Компанії потрібно буде шукати додаткове акціонерне або боргове фінансування, і немає жодних гарантій, що Fisker досягне успіху в цих зусиллях», – йдеться в повідомленні

Fisker скорочує витрати, зменшуючи свій штат на 15 відсотків. Більшість з цих людей займатимуться стратегією продажів, оскільки компанія переходить від прямих продажів споживачам, як Tesla, до дилерської моделі, як більшість традиційних автовиробників
Наразі Fisker підписав 13 договорів з дилерськими центрами в Північній Америці та Європі. Компанія стверджує, що отримала понад 250 заяв про зацікавленість у відкритті додаткових дилерських центрів у цих двох регіонах. Автовиробник планує поставити від 20 000 до 22 000 кросоверів Oceans по всьому світу в 2024 році
Fisker уклав контракт з Magna-Steyr на виробництво електричного позашляховика Ocean. У 2023 році компанія виготовила 10 193 екземпляри, але протягом року доставила лише 4 929. Покупці заплатили за більшість непоставлених автомобілів, очікуючи, що автовиробник відвантажить їх у першому кварталі 2024 року

Якщо Fisker отримає необхідні гроші, компанія планує зробити пріоритетом розвиток електричного пікапа Alaska, повідомляють наші колеги з InsideEVs. «Ми бачимо найбільше перспектив для зростання та виходу з кризи з виробництвом пікапа Alaska, тому вся команда зараз зосереджена саме на ньому», – сказав Хенрік Фіскер
Читать дальше
Похожие записиFord, один из гигантов автомобильной индустрии, недавно получил солидный государственный кредит и с размахом принялся за строительство заводов для аккумуляторов электромобилей. Но как часто бывает в бизнесе, ветер изменился — и теперь все переворачивается с ног на голову. Партнерство с корейской компанией SK On фактически развалилось. Почему так вышло и что это значит для грядущего […]
13 декабря 2025
Скромный с виду Volkswagen Beetle способен разгоняться до 100 км/ч быстрее, чем Porsche 911 GT3. Все благодаря тому, что под скромным классическим кузовом скрывается современная электрическая начинка, о которой трудно догадаться с первого взгляда Электрическая тяга открыла новые возможности для тюнинга Инженеры теперь могут вкладывать серьезную мощность в машины, никогда не проектировавшиеся для быстрой езды. […]
13 декабря 2025
BMW обновляет руководство спортивного подразделения M в момент, когда бренд готовится к серьезным изменениям. Компания постепенно переходит к электрификации, и кадровые решения напрямую связаны с этим курсом Новым руководителем BMW M стал Александер Карайлович Именно он отвечал за создание BMW XM – одной из самых противоречивых моделей в истории M. Автомобиль стал первым самостоятельным проектом […]
13 декабря 2025
Читать дальше
Больше об этой теме в нашем блоге