В Fisker заявили, що не мають достатньо грошей, щоб протриматися в бізнесі понад 12 місяців
Майбутнє Fisker виглядає похмурим. Компанія визнала, що, можливо, їй залишився лише рік до припинення діяльності після того, як у 2023 році вона зазнала чистих збитків у розмірі понад $463 мільйони. Але не всі надії втрачені. В компанії заявляють, що ведуть переговори з “великим автовиробником”, які можуть принести додаткові інвестиції, можливості спільної розробки автомобілів і виробництва в Північній Америці
Fisker не вказав, з яким саме автовиробником веде переговори. Судячи із заяви виробника електромобілів, потенційний партнер має виробничі потужності в Північній Америці. Але таке партнерство все ще далеке від того, щоб стати реальністю

“Закриття будь-якої угоди буде залежати від виконання важливих умов, включаючи завершення комплексної юридичної перевірки, проведення переговорів і підписання відповідних остаточних угод”, – заявив генеральний директор компанії Хенрік Фіскер (Henrik Fisker)
Інші заяви у фінансовому звіті Fisker за 2023 рік малюють похмуру картину майбутнього автовиробника. Наразі компанія не має достатньо коштів, щоб залишатися в бізнесі протягом наступних 12 місяців
“Компанії потрібно буде шукати додаткове акціонерне або боргове фінансування, і немає жодних гарантій, що Fisker досягне успіху в цих зусиллях”, – йдеться в повідомленні

Fisker скорочує витрати, зменшуючи свій штат на 15 відсотків. Більшість з цих людей займатимуться стратегією продажів, оскільки компанія переходить від прямих продажів споживачам, як Tesla, до дилерської моделі, як більшість традиційних автовиробників
Наразі Fisker підписав 13 договорів з дилерськими центрами в Північній Америці та Європі. Компанія стверджує, що отримала понад 250 заяв про зацікавленість у відкритті додаткових дилерських центрів у цих двох регіонах. Автовиробник планує поставити від 20 000 до 22 000 кросоверів Oceans по всьому світу в 2024 році
Fisker уклав контракт з Magna-Steyr на виробництво електричного позашляховика Ocean. У 2023 році компанія виготовила 10 193 екземпляри, але протягом року доставила лише 4 929. Покупці заплатили за більшість непоставлених автомобілів, очікуючи, що автовиробник відвантажить їх у першому кварталі 2024 року

Якщо Fisker отримає необхідні гроші, компанія планує зробити пріоритетом розвиток електричного пікапа Alaska, повідомляють наші колеги з InsideEVs. “Ми бачимо найбільше перспектив для зростання та виходу з кризи з виробництвом пікапа Alaska, тому вся команда зараз зосереджена саме на ньому”, – сказав Хенрік Фіскер
Читать дальше
Похожие записиПрезидент General Motors Марк Ройсс убежден, что новые литий-марганцевые аккумуляторы (LMR) способны открыть путь к появлению средних электрогрузовиков — сегмента, который до сих пор оставался пустым из-за технических ограничений. В подкасте Plugged-In он объяснил, что главная причина отсутствия таких моделей состоит именно в аккумуляторах. Современные батареи слишком большие и тяжелые, чтобы уместиться в компактные пикапы […]
20 October 2025
Мировая премьера MAN Lion’s Coach E стала настоящей сенсацией: первый европейский электрический туристический автобус получил престижную награду «Устойчивый автобус года 2026» в категории туристических моделей. Награда вручена во время торжественного гала-вечера на Busworld Europe в Брюсселе. Международное жюри высоко оценило мощность электродвигателя, большой запас хода, комфорт, безопасность и эффективность новинки. Для MAN эта победа стала […]
20 October 2025
Более 115 000 электромобилей и гибридов с подзарядкой от сети должны посетить официальные дилерские сервисы компании на проверку из-за выявленных технических проблем. Такое решение принято после расследования Государственной администрации по регулированию рынка Китая, выявившей дефекты в конструкции и компонентах аккумуляторов Компания подала официальный план отзыва, охватывающий две отдельные серии автомобилей Первой стала линейка Tang PHEV, […]
20 October 2025
Читать дальше
Больше об этой теме в нашем блоге