Незважаючи на те, що Національна адміністрація безпеки дорожнього руху (NHTSA) США розслідувала суперечливий режим напівавтономного водіння Tesla, автовиробник не зіткнувся з жодними суттєвими наслідками. Нові та старі моделі Tesla продовжують їздити вулицями та автомагістралями з технологією, яка – хоча технічно є напівавтономним режимом руху за стандартом SAE Level 2 – може бути використана як повністю автономна система
Технологія Autopilot від Tesla не відповідає своїй назві
Суперечлива сама назва Autopilot, яка стала однією з причин численних розслідувань діяльності компанії Tesla з боку федерального уряду та ЗМІ. В останньому розслідуванні Wall Street Journal (WSJ) журналісти намагалися з’ясувати причини аварій Tesla, пов’язаних з використанням автопілоту
У 11-хвилинному відео WSJ, для перегляду якого потрібна підписка, основні причини деяких аварій пов’язуються з надмірною залежністю автопілота від комп’ютерного зору, за допомогою якого комп’ютер електромобіля навчається розрізняти інформацію, засновану на цифрових вхідних даних, таких як відео
NHTSA повідомило про 1000 аварій Tesla
Автовиробники в США зобов’язані повідомляти про всі серйозні аварії за участю автоматизованих систем водіння SAE рівня 2 або вище, оскільки в червні 2021 року NHTSA видала загальний наказ про звітність про аварії. Як повідомляється, з 2016 року Tesla подала до NHTSA понад 1000 звітів про аварії, але WSJ стверджує, що більша частина цих даних прихована від громадськості, оскільки Tesla вважає їх комерційною таємницею. Однак журналістам видання вдалося обійти цю проблему, вони зібрали звіти з окремих штатів і зробили перехресні посилання на дані про аварії, які Tesla подала до NHTSA
Серед 222 аварій, які WSJ зібрала для цього звіту, 44 сталися, коли Tesla з увімкненим автопілотом раптово звернула вбік, а ще 31 аварія сталася, коли автопілот не зміг з’їхати з дороги або зупинитися перед перешкодою. Кажуть, що інциденти, коли Tesla не змогла зупинитися, призводять до найсерйозніших травм або смерті. WSJ попросила експертів проаналізувати одну смертельну аварію, в якій автопілот не розпізнав перекинуту вантажівку на шосе, і автомобіль врізався в неї
Використання комп’ютерних сенсорів і камер, замість лідарів, є однією з причин відмови автопілоту та аварій Tesla
Саме це, на думку деяких експертів, опитаних журналом, свідчить про найсерйозніший недолік «Автопілота». На відміну від деяких інших автовиробників, які використовують радарний комп’ютерний зір і лазер LiDAR для виявлення об’єктів, машина на електриці від Tesla в основному покладається на комп’ютерний зір на основі відео камер з радаром
Джон Бернал, якого звільнили з Tesla у 2022 році за те, що він оприлюднив відео з відмовою автопілоту, розповів WSJ про виявлення проблем з камери, які використовуються на деяких моделях Tesla. Справа в тому, що вони не відкалібровані належним чином, а коли камери не бачать одне й те саме, то виникає проблема з ідентифікацією перешкод. І, як припускають в розслідуванні, надмірна залежність Tesla від камер для контролю автопілота і може призвести до аварій
В свою чергу, Tesla стверджує, що завдяки її автопілоту аварійність знижується у 8 разів
Читати далі
Схожі записиЧитати далі
Останні новини, що можуть вас зацікавити
-
ABB виводить на ринок мегаватні зарядні станції для вантажівок
На виставці ACT Expo компанія ABB представить свою новітню розробку – модульні зарядні станції для вантажівок потужністю до 1,2 МВт. Нова мегаватна зарядна система ABB MCS1200 обіцяє повертати електричні комерційні вантажівки на маршрут за лічені хвилини. Ця потужна станція є частиною цілої екосистеми обладнання для зарядки електромобілів, яку ABB демонструє на цьогорічній виставці ABB E-mobility […]
1 Травня 2025 -
Електричний суперкар McLaren зроблять виключно для китайського ринку
Ferrari готується представити свій перший повністю електричний суперкар, тоді як легендарний британський бренд McLaren обирає власний, значно більш консервативний шлях. Під керівництвом нових власників та з новим CEO на чолі, компанія з Вокінга робить сміливу заяву: серцем її суперкарів надовго залишиться ревучий двигун V8, а електрифікація, якщо і станеться, матиме обмежену географію Нова ера під […]
20 Серпня 2025 -
Polestar знову відкликає Polestar 2 через несправність камери заднього виду
Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025