Незважаючи на те, що Національна адміністрація безпеки дорожнього руху (NHTSA) США розслідувала суперечливий режим напівавтономного водіння Tesla, автовиробник не зіткнувся з жодними суттєвими наслідками. Нові та старі моделі Tesla продовжують їздити вулицями та автомагістралями з технологією, яка – хоча технічно є напівавтономним режимом руху за стандартом SAE Level 2 – може бути використана як повністю автономна система
Технологія Autopilot від Tesla не відповідає своїй назві
Суперечлива сама назва Autopilot, яка стала однією з причин численних розслідувань діяльності компанії Tesla з боку федерального уряду та ЗМІ. В останньому розслідуванні Wall Street Journal (WSJ) журналісти намагалися з’ясувати причини аварій Tesla, пов’язаних з використанням автопілоту
У 11-хвилинному відео WSJ, для перегляду якого потрібна підписка, основні причини деяких аварій пов’язуються з надмірною залежністю автопілота від комп’ютерного зору, за допомогою якого комп’ютер електромобіля навчається розрізняти інформацію, засновану на цифрових вхідних даних, таких як відео
NHTSA повідомило про 1000 аварій Tesla
Автовиробники в США зобов’язані повідомляти про всі серйозні аварії за участю автоматизованих систем водіння SAE рівня 2 або вище, оскільки в червні 2021 року NHTSA видала загальний наказ про звітність про аварії. Як повідомляється, з 2016 року Tesla подала до NHTSA понад 1000 звітів про аварії, але WSJ стверджує, що більша частина цих даних прихована від громадськості, оскільки Tesla вважає їх комерційною таємницею. Однак журналістам видання вдалося обійти цю проблему, вони зібрали звіти з окремих штатів і зробили перехресні посилання на дані про аварії, які Tesla подала до NHTSA
Серед 222 аварій, які WSJ зібрала для цього звіту, 44 сталися, коли Tesla з увімкненим автопілотом раптово звернула вбік, а ще 31 аварія сталася, коли автопілот не зміг з’їхати з дороги або зупинитися перед перешкодою. Кажуть, що інциденти, коли Tesla не змогла зупинитися, призводять до найсерйозніших травм або смерті. WSJ попросила експертів проаналізувати одну смертельну аварію, в якій автопілот не розпізнав перекинуту вантажівку на шосе, і автомобіль врізався в неї
Використання комп’ютерних сенсорів і камер, замість лідарів, є однією з причин відмови автопілоту та аварій Tesla
Саме це, на думку деяких експертів, опитаних журналом, свідчить про найсерйозніший недолік «Автопілота». На відміну від деяких інших автовиробників, які використовують радарний комп’ютерний зір і лазер LiDAR для виявлення об’єктів, машина на електриці від Tesla в основному покладається на комп’ютерний зір на основі відео камер з радаром
Джон Бернал, якого звільнили з Tesla у 2022 році за те, що він оприлюднив відео з відмовою автопілоту, розповів WSJ про виявлення проблем з камери, які використовуються на деяких моделях Tesla. Справа в тому, що вони не відкалібровані належним чином, а коли камери не бачать одне й те саме, то виникає проблема з ідентифікацією перешкод. І, як припускають в розслідуванні, надмірна залежність Tesla від камер для контролю автопілота і може призвести до аварій
В свою чергу, Tesla стверджує, що завдяки її автопілоту аварійність знижується у 8 разів
Читати далі
Схожі записиЧитати далі
Останні новини, що можуть вас зацікавити
-
Hyundai звинуватили у підробці даних про продажі електромобілів
Наразі Hyundai Motor Group є третім найбільшим автовиробником у світі, його випереджає лише електричний Volkswagen (і не лише електричний) й Toyota. Тим не менш, деякі з його американських дилерів звинувачують компанію в порушеннях, стверджуючи, що частина продажів була «фейковою». Позивачі стверджують, що Hyundai вступила в змову з деякими дилерами з метою завищення показників продажів. Новий […]
9 Липня 2024 -
Volkswagen під загрозою мільярдного штрафу!
Volkswagen Group, один із найбільших автовиробників світу, зіткнувся з серйозними проблемами. Високі вимоги Європейського Союзу щодо викидів CO₂ можуть обернутися для компанії колосальними штрафами у розмірі €1,5 мільярда. Як німецький автогігант планує вирішити цю кризу, залишається питанням, яке цікавить аналітиків і автолюбителів Загроза величезного штрафу На нещодавній конференції з аналітиками глава відділу зв’язків із інвесторами […]
25 Січня 2025 -
Поліція США отримає електромобілі
На цьогорічному автосалоні в Нью-Йорку був представлений Chevrolet Blazer EV PPV – повністю електричний патрульний автомобіль для переслідування Щойно запущений у виробництво Chevrolet Blazer EV PPV вже розпроданий на весь 2024 рік, хоча не ясно, скільки одиниць замовлено. Очевидно, що поліцейський електромобіль – це спеціалізований продукт. Як повідомляється, Chevrolet поставила 482 електромобілі Blazer EV минулого […]
12 Квітня 2024