Hyundai Way: гібриди сьогодні, електромобілі – завтра! — photo 16794

Hyundai Way: гібриди сьогодні, електромобілі – завтра!

29.08.2024

На Дні інвесторів 2024 року Hyundai детально описала свою майбутню стратегію. Головний акцент було зроблено на подвоєння гібридної лінійки та впровадження електромобілів з розширеним діапазоном ходу (EREV), які використовують компактний бензиновий двигун для заряджання акумулятора під час роботи. Керівництво компанії таким чином сподівається з найменшими втратами пережити перехідний період до повністю електричних транспортних засобів. При цьому Hyundai не переглянула свої цілі з продажу електромобілів, та залишається відданою запуску серії нових електромобілів у найближчі роки

Під час CEO Investor Day 2024 Hyundai детально описала свою нову стратегію – Hyundai Way

Згідно з планом «Hyundai Way», автовиробник хоче збільшити свої загальні продажі з 4,21 мільйона одиниць у 2023 році до 5,55 мільйона одиниць до 2030 року. Це число включає цільові 2 мільйони чистих електромобілів, чому сприятиме запуск 21 повністю електричної моделі до кінця десятиліття, починаючи від доступних електрокарів і закінчуючи розкішними та спортивними моделями

Hyundai Way: гібриди сьогодні, електромобілі – завтра! — photo 2

На відміну від конкурентів, Hyundai не відмовилась від своїх цілей з продажу електромобілів, хоча й визнає сповільнення попиту на них. У відповідь на цю тенденцію вони й випускатимуть моделі EREV

Силова установка для збільшення запасу ходу (EREV) включає в себе акумуляторну батарею, електродвигуни та невеликий двигун внутрішнього згоряння (таким чином заряджалась батарея BMW i3, який вже зняли з виробництва), що слугує генератором електроенергії. Hyundai заявляє, що її EREV запропонують понад 900 км запасу ходу, і вони будуть менш залежними від зарядної мережі порівняно з чистими електромобілями. У той же час, EREV будуть більш доступними, ніж електромобілі, оскільки в них будуть використовуватися акумулятори меншої ємності

Hyundai Way: гібриди сьогодні, електромобілі – завтра! — photo 3

Автовиробник хоче продати понад 80 тисяч EREV в Північній Америці, починаючи з середньорозмірних позашляховиків Hyundai і Genesis, і ще 30 тисяч EREV в Китаї, але здебільшого в більш бюджетному компактному сегменті. Їх серійне виробництво планується розпочати в Північній Америці та Китаї до кінця 2026 року, а продажі очікуються у 2027 році. Залежно від ринкових умов, Hyundai розгляне можливість розширення на інші ринки

Більше гібридів для Північної Америки

Hyundai також оголосила, що подвоїть свою гібридну лінійку з 7 до 14 моделей, щоб охопити ширший спектр сегментів, в основному за допомогою бренду Genesis. У відповідь на очікуване зростання попиту на гібриди в Північній Америці, Hyundai вироблятиме їх на своєму заводі в Джорджії, поряд з повністю електричним Ioniq 5 та майбутнім флагманом – електричним кросовером Ioniq 9 SUV

Hyundai Way: гібриди сьогодні, електромобілі – завтра! — photo 4

Мета – випустити 690 тисяч гібридів у Північній Америці до 2030 року, на додаток до гібридів для інших ринків, таких як Корея та Європа. До 2028 року глобальні продажі гібридних автомобілів Hyundai мають досягти 1,33 мільйона одиниць – це на понад 40% більше порівняно з попереднім планом

Починаючи з січня 2025 року, автовиробник впровадить у серійних моделях гібридну систему TMED-II наступного покоління. Оновлена система має ще кращу продуктивність та більшу паливну ефективність порівняно з попередником. Вона також отримає переваги від електромобільних технологій, таких як інтелектуальне рекуперативне гальмування та зарядка V2L

Hyundai Way: гібриди сьогодні, електромобілі – завтра! — photo 5

Дешевші акумулятори, інформаційно-розважальні системи нового покоління та автономні технології

Щоб підтримати майбутній розвиток електромобілів, Hyundai інвестує в різні акумуляторні технології. До 2030 року компанія планує використовувати більш ефективні акумуляторні батареї NCM (нікель-кобальт-марганець), недорогі LFP (літій-залізо-фосфатні) батареї, а також новий вид доступних акумуляторів NCM, які створюються для масових електрокарів. Завдяки підвищення щільності енергії до 2030 року Hyundai очікує підвищення продуктивності акумуляторів на 20%

Стратегія «Hyundai Way» передбачає також перехід на нове програмне забезпечення, яке включатиме SDV (Software-Defined Vehicles). Сюди ж буде входити SDV Pace Car, який має з’явитися у другій половині 2026 року. Це дозволить одному електромобілю слідувати за іншим в абсолютно автономному режимі. Також передбачаються так звані «мобільні бізнеси» з використанням штучного інтелекту та посиленням кібербезпеки, через яку, наприклад, Porsche довелось зняти з виробництва деякі моделі на європейському ринку раніше передбачених строків виробництва 

Також Hyundai працює над новим цифровим кокпітом та інформаційно-розважальною системою наступного покоління на базі автомобільної операційної системи Android. Остання з’явиться на серійних автомобілях в першій половині 2026 року

Hyundai Way: гібриди сьогодні, електромобілі – завтра! — photo 6

І останнє, але не менш важливе: Hyundai планує продавати автономні транспортні засоби різним світовим компаніям, які займаються розробкою програмного забезпечення для автономного водіння. Мета – досягти рівня 4 автономності, або й вищого, і стати постачальником технологій

Під час Дня інвестора президент і головний виконавчий директор Hyundai Motor Company Джей Хун Чанг заявив, що нова стратегія «Hyundai Way» допоможе «забезпечити стійке лідерство в умовах невизначеності на ринку і стратегічно позиціонувати компанію, яка буде створювати майбутнє, в центрі якого – мобільність і енергія»

Корейський автовиробник також оголосив про нову схему викупу акцій на суму до 4 трильйонів корейських вон (3 мільярди доларів США) між 2025 і 2027 роками. Ця новина спричинила зростання акцій Hyundai на 5,5%

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK