Підрозділ Mercedes-AMG готує справжню сенсацію – повністю електричний суперседан GT, який кине прямий виклик Porsche Taycan. Маючи під капотом (чи то пак, під підлогою) неймовірну потужність у 1000 кінських сил та унікальну електричну платформу, чи зможе новинка переконати відданих шанувальників AMG перейти на бік електромобілів?
Попри чудову керованість, вражаючі дисплеї та прискорення, від якого перехоплює подих, електричні моделі Mercedes-AMG EQE та EQS страждали від контроверсійного дизайну та заплутаного позиціонування, намагаючись одночасно бути і S-класом, і чимось іншим. Цей мікс, ймовірно, відштовхнув від електромобілів більше покупців, ніж залучив
Але Mercedes рішуче налаштований виправити ситуацію
По-перше, бренд відмовляється від суббренду EQ, об’єднуючи стилістику своїх майбутніх електромобілів з традиційними моделями, щоб вони виглядали щонайменше не гірше (або так само “на любителя”) за своїх бензинових побратимів. По-друге, AMG нарешті отримає власну, розроблену з нуля платформу, щоб заявити про себе та, як сподівається компанія, змусити покупців найновіших суперседанів забути про існування Xiaomi
Новий, поки що безіменний AMG GT базуватиметься на абсолютно унікальній платформі під назвою AMG.EA, а не на модифікованій існуючій електричній архітектурі Mercedes-Benz. За повідомленнями, AMG.EA використовуватиме ряд новітніх (принаймні для AMG) технологій, включаючи пару аксіальних* електродвигунів. Ці мотори легші, потужніші та компактніші за радіальні двигуни, що використовуються в більшості електромобілів
Очікується, що ці AMG-двигуни отримуватимуть енергію від пласкої, низько розташованої батареї та вироблятимуть достатньо потужності та крутного моменту, щоб кинути виклик надпотужному Porsche Taycan Turbo GT, який сам по собі видає понад 1000 к.с. і розганяється до 100 км/год всього за 2,2 секунди
Попри щільний камуфляж, вже чітко проглядаються загальні пропорції та стрімке, похиле лобове скло – і виглядає це чудово. Єдина річ, яка викликає сумніви, – це дивне повторення мотиву трипроменевої зірки Mercedes у дизайні передніх та задніх ліхтарів
*Радіальні електродвигуни (Radial Motors) – це найбільш поширений тип електродвигунів, який використовується сьогодні в багатьох електромобілях. У радіальному двигуні магнітний потік (напрямок силових ліній магнітного поля) проходить радіально, тобто перпендикулярно до осі обертання валу двигуна. Тоді як у аксіальному двигуні магнітний потік проходить аксіально, тобто паралельно осі обертання валу двигуна. Уявіть собі стопку млинців: кожен млинець – це ротор або статор, і магнітне поле проходить між цими “млинцями” вздовж осі стопки. Однією з ключових переваг аксіальних двигунів є їхня вища питома потужність та крутний момент на одиницю маси та об’єму порівняно з радіальними двигунами. Це досягається завдяки ефективнішому використанню магнітних матеріалів та обмоток. Вони також можуть мати краще охолодження завдяки більшій площі поверхні
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі