Підрозділ Mercedes-AMG готує справжню сенсацію – повністю електричний суперседан GT, який кине прямий виклик Porsche Taycan. Маючи під капотом (чи то пак, під підлогою) неймовірну потужність у 1000 кінських сил та унікальну електричну платформу, чи зможе новинка переконати відданих шанувальників AMG перейти на бік електромобілів?
Попри чудову керованість, вражаючі дисплеї та прискорення, від якого перехоплює подих, електричні моделі Mercedes-AMG EQE та EQS страждали від контроверсійного дизайну та заплутаного позиціонування, намагаючись одночасно бути і S-класом, і чимось іншим. Цей мікс, ймовірно, відштовхнув від електромобілів більше покупців, ніж залучив
Але Mercedes рішуче налаштований виправити ситуацію
По-перше, бренд відмовляється від суббренду EQ, об’єднуючи стилістику своїх майбутніх електромобілів з традиційними моделями, щоб вони виглядали щонайменше не гірше (або так само “на любителя”) за своїх бензинових побратимів. По-друге, AMG нарешті отримає власну, розроблену з нуля платформу, щоб заявити про себе та, як сподівається компанія, змусити покупців найновіших суперседанів забути про існування Xiaomi
Новий, поки що безіменний AMG GT базуватиметься на абсолютно унікальній платформі під назвою AMG.EA, а не на модифікованій існуючій електричній архітектурі Mercedes-Benz. За повідомленнями, AMG.EA використовуватиме ряд новітніх (принаймні для AMG) технологій, включаючи пару аксіальних* електродвигунів. Ці мотори легші, потужніші та компактніші за радіальні двигуни, що використовуються в більшості електромобілів
Очікується, що ці AMG-двигуни отримуватимуть енергію від пласкої, низько розташованої батареї та вироблятимуть достатньо потужності та крутного моменту, щоб кинути виклик надпотужному Porsche Taycan Turbo GT, який сам по собі видає понад 1000 к.с. і розганяється до 100 км/год всього за 2,2 секунди
Попри щільний камуфляж, вже чітко проглядаються загальні пропорції та стрімке, похиле лобове скло – і виглядає це чудово. Єдина річ, яка викликає сумніви, – це дивне повторення мотиву трипроменевої зірки Mercedes у дизайні передніх та задніх ліхтарів
*Радіальні електродвигуни (Radial Motors) – це найбільш поширений тип електродвигунів, який використовується сьогодні в багатьох електромобілях. У радіальному двигуні магнітний потік (напрямок силових ліній магнітного поля) проходить радіально, тобто перпендикулярно до осі обертання валу двигуна. Тоді як у аксіальному двигуні магнітний потік проходить аксіально, тобто паралельно осі обертання валу двигуна. Уявіть собі стопку млинців: кожен млинець – це ротор або статор, і магнітне поле проходить між цими “млинцями” вздовж осі стопки. Однією з ключових переваг аксіальних двигунів є їхня вища питома потужність та крутний момент на одиницю маси та об’єму порівняно з радіальними двигунами. Це досягається завдяки ефективнішому використанню магнітних матеріалів та обмоток. Вони також можуть мати краще охолодження завдяки більшій площі поверхні
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі