163 робітники працювали в рабських умовах на майданчику BYD — photo 25751

163 робітники працювали в рабських умовах на майданчику BYD

25.12.2024
2 хвилини на прочитання

Китайський автовиробник BYD агресивно розширює свою глобальну присутність, і Бразилія є ключовою частиною його стратегії зростання. Однак нещодавно бразильська влада зупинила будівництво нового заводу через зловживання та жахливі умови праці на майданчику, що поставило під сумнів плани компанії

Китайський автовиробник BYD будує новий завод у бразильському штаті Баїя

За словами урядовців, будівельна компанія Jinjiang Construction, відповідальна за проект, поводилася зі своїми 163 робітниками як з рабами. Робітників найняла в Китаї окрема фірма, вони були доставлені до Бразилії нелегальним і вельми сумнівним шляхом. Що ще гірше, у понад ста з них забрали паспорти, фактично загнавши їх в рабські умови експлуатації

163 робітники працювали в рабських умовах на майданчику BYD — photo 2

Робітники жили на будівельному майданчику. Житло, запропоноване компанією, включало ліжка без матраців і одну ванну кімнату на 31 робітника. В офіційному звіті йдеться про те, що робітники часто прокидалися близько 4 ранку, щоб кожен мав доступ до туалету перед початком роботи о 5:30 ранку

Перевірка виявила, що 163 робітники проекту живуть у нелюдських «рабських умовах»

«В кімнаті, яку займав кухар, були виявлені вкриті брудом каструлі з готовою їжею, залишені відкритими на підлозі, не було холодильника, щоб подати їх на стіл наступного дня», – повідомляє Державна прокуратура праці. Наче цього було недостатньо, будівельна компанія Jinjiang Construction Brazil LTD, що базується в провінції Сичуань, Китай, очевидно, ускладнила життя, коли справа дійшла до оплати праці та свободи вибору місця роботи

163 робітники працювали в рабських умовах на майданчику BYD — photo 3

Від робітників вимагали внести заставу, утримували 60% заробітної плати (видавали лише 40% у китайській валюті), вимагали надмірних витрат за розірвання контракту, а також вилучали паспорти, – додала бразильська влада

Умови були настільки поганими, що Jinjiang Brazil LTD тепер заборонено продовжувати свою діяльність. Хоча працівники поки що залишатимуться в тих самих приміщеннях, їм більше не дозволяється працювати на Jinjiang. Влада планує зустрітися з представниками BYD та Jinjiang, щоб розібратися в ситуації

BYD розриває відносини з китайською будівельною компанією, відповідальною за зловживання на будівництві

Александр Балді, старший віце-президент BYD Brasil, заявив: «BYD Auto do Brasil підтверджує свою прихильність до повного дотримання бразильського законодавства, особливо щодо захисту прав працівників та людської гідності»

BYD, скорочено від Build Your Dreams, вже є найбільш продаваним брендом електромобілів у країні, і новий завод мав запрацювати наступного року. Однак наразі незрозуміло, як ця суперечка вплине на подальші плани компанії

Читати далі

Схожі записи
Що заважає General Motors створити повністю електричний Chevrolet Corvette?

Президент General Motors Марк Ройсс у подкасті Plugged-In відверто сказав: зробити повністю електричний Chevrolet Corvette сьогодні можливо, але надзвичайно складно. Його слова змушують замислитись, чи варто взагалі йти цим шляхом саме зараз Як автолюбителі, ми розуміємо суперечливі почуття. Електромобілі — це майбутнє, вони допомагають зменшити викиди вуглецю і відкривають шлях до сталого транспорту. Проте у […]

21 Жовтня 2025
Що заважає General Motors створити повністю електричний Chevrolet Corvette? — photo 59977
Перший електричний навантажувач Volvo L90 Electric вже працює у клієнтів

Компанія Volvo досягла чергової знаменної віхи у сфері електрифікації, причому цього разу – поза межами шосе. Після того, як їхній парк електричних напівпричепів-тягачів подолав понад 100 мільйонів кілометрів на електротязі, наступний етап електричної трансформації втілився у вигляді нового фронтального навантажувача Volvo L90 Electric, який почав надходити до перших замовників Детально про L90 Electric  Новий фронтальний […]

21 Жовтня 2025
Перший електричний навантажувач Volvo L90 Electric вже працює у клієнтів — photo 59965
General Motors робить ставку на літій-марганцеві акумулятори (LMR)

Президент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]

20 Жовтня 2025
General Motors робить ставку на літій-марганцеві акумулятори (LMR) — photo 59946
Що заважає General Motors створити повністю електричний Chevrolet Corvette?

Президент General Motors Марк Ройсс у подкасті Plugged-In відверто сказав: зробити повністю електричний Chevrolet Corvette сьогодні можливо, але надзвичайно складно. Його слова змушують замислитись, чи варто взагалі йти цим шляхом саме зараз Як автолюбителі, ми розуміємо суперечливі почуття. Електромобілі — це майбутнє, вони допомагають зменшити викиди вуглецю і відкривають шлях до сталого транспорту. Проте у […]

21 Жовтня 2025
Що заважає General Motors створити повністю електричний Chevrolet Corvette? — photo 59977
Перший електричний навантажувач Volvo L90 Electric вже працює у клієнтів

Компанія Volvo досягла чергової знаменної віхи у сфері електрифікації, причому цього разу – поза межами шосе. Після того, як їхній парк електричних напівпричепів-тягачів подолав понад 100 мільйонів кілометрів на електротязі, наступний етап електричної трансформації втілився у вигляді нового фронтального навантажувача Volvo L90 Electric, який почав надходити до перших замовників Детально про L90 Electric  Новий фронтальний […]

21 Жовтня 2025
Перший електричний навантажувач Volvo L90 Electric вже працює у клієнтів — photo 59965
General Motors робить ставку на літій-марганцеві акумулятори (LMR)

Президент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]

20 Жовтня 2025
General Motors робить ставку на літій-марганцеві акумулятори (LMR) — photo 59946
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK