Abarth остаточно відмовляється від автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) на європейському ринку, обравши шлях виключно електромобілів. Після завершення виробництва серій 595 і 695 бренд залишив у своєму європейському портфоліо лише 500e та 600e. Все через суворі екологічні норми, які роблять випуск ДВЗ-версій надто дорогим
Гаетано Торель, голова Fiat і Abarth у Європі, пояснив:
«Якщо ви створюєте спортивний хетчбек з ДВЗ, який викидає 180 г/км CO₂, то в Італії доведеться сплачувати щорічний податок у розмірі від 1000 до 2000 євро. Натомість електричний автомобіль з такою ж продуктивністю коштуватиме клієнту дешевше»
Ні гібридним Abarth
На відміну від конкурентів, Abarth не розглядає гібридні моделі як частину свого портфоліо. Відомо, що майбутній Fiat 500 Ibrida, запланований на 2026 рік, не отримає версії з емблемою скорпіона
«М’який гібридний двигун, який буде в новому 500, не дає змоги отримати ту потужність, яка відповідає духу Abarth. Це суперечить нашій ДНК», — заявив Торель
Abarth залишається вірним своїй концепції: створювати спортивні версії звичайних автомобілів, які відрізняються динамікою, потужністю та унікальним звуком
Майбутні перспективи: великі електричні кросовери
Незважаючи на те, що Abarth поки що обмежується хетчбеками 500e та 600e, бренд розглядає розширення в інші сегменти. Торель зазначив:
«Abarth можна створити на будь-якій платформі, якщо це відповідає нашій ДНК. Я не бачу обмежень лише для моделей A- або B-класу. Якщо можливо створити SUV — чому б і ні?»
Концепти Fiat, представлені на початку 2024 року, натякають на великий електричний кросовер, який може стати основою для Abarth. Очікується, що цей автомобіль з’явиться у 2027 році
Без власних платформ
Abarth не планує створювати унікальні моделі “з нуля”. Торель наголосив, що бренд залишається вірним своїй історії:
«Карло Абарта ніколи не створював автомобілі з чистого аркуша. Його філософія полягала в тому, щоб брати звичайний автомобіль і вдосконалювати його за допомогою потужності, динаміки та звуку»
Цей підхід дозволяє Abarth зберігати доступність своїх моделей, орієнтуючись на спортивні версії автомобілів Fiat, на відміну від Alpine, який створює окремі моделі разом з доопрацюванням автомобілів Renault
Abarth чітко заявляє про своє бачення майбутнього: акцент на електромобілі, збереження традицій та можливість створення кросовера
Читати далі
Схожі записиКомпанія Nissan представила конфігуратор для моделі Leaf 2026 року на своєму американському веб-сайті Nissan USA, який дозволяє покупцям ознайомитися з новим електромобілем. Leaf третього покоління кардинально відрізняється від попередників, адже замість скромного хетчбека перед нами сучасний кросовер. Проте детальний огляд комплектацій виявив, що базові та середні версії поступаються топовій моделі за низкою ключових особливостей Для […]
19 Червня 2025Компанія Ford оголосила тимчасове припинення продажів електричного кросовера Mustang Mach-E через серйозну проблему з програмним забезпеченням системи замків Йдеться не про механічний дефект, а про алгоритм керування замками, який може виявитися небезпечним у разі розрядження 12-вольтової акумуляторної батареї. У таких випадках двері залишаються в останньому зафіксованому положенні — заблокованому або розблокованому — і власник може […]
19 Червня 2025Причиною зупинки, однак, не є зниження попиту чи падіння продажів Ідеться про проведення регламентного технічного обслуговування й оновлення виробничих ліній. Такі дії є звичною практикою для автомобільної промисловості, коли метою є підвищення ефективності й нарощування виробничих потужностей. Проте сам факт призупинення процесу спричинив миттєву реакцію фондового ринку — акції Tesla знизилися майже на 4% Попри […]
19 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі