ABB виводить на ринок мегаватні зарядні станції для вантажівок — photo 39791

ABB виводить на ринок мегаватні зарядні станції для вантажівок

01.05.2025
50 переглядів
5 хвилин на прочитання

На виставці ACT Expo компанія ABB представить свою новітню розробку – модульні зарядні станції для вантажівок потужністю до 1,2 МВт. Нова мегаватна зарядна система ABB MCS1200 обіцяє повертати електричні комерційні вантажівки на маршрут за лічені хвилини. Ця потужна станція є частиною цілої екосистеми обладнання для зарядки електромобілів, яку ABB демонструє на цьогорічній виставці

ABB E-mobility використовує щорічну конференцію, присвячену екологічному вантажному транспорту, аби показати розширення свого портфоліо зарядних рішень. Компанія презентує три абсолютно нові сімейства зарядних пристроїв: універсальні станції A200/300 з можливістю модернізації “в полі”, систему мегаватної зарядки MCS1200 для важкої техніки та диспенсер ChargeDock для гнучкої організації заряджання в депо

ABB виводить на ринок мегаватні зарядні станції для вантажівок — photo 2

Компанія заявляє, що нова продуктова платформа створена на основі принципу доменної ізоляції, аналогічного системам комп’ютерів, застосованого до дизайну зарядних пристроїв. Такий підхід фундаментально покращує розробку окремих підсистем і створює чіткий шлях для подальшого розширення інфраструктури на місцях. Інакше кажучи, ABB пропонує систему, в основу якої закладені як перспективи модернізації, так і підвищена надійність

“Ми побудували систему, логічно розділивши зарядний пристрій на чотири окремі підсистеми”, – пояснює Майкл Халбхерр, генеральний директор ABB E-mobility. Кожна з них функціонує як незалежний елемент. На відміну від звичайних зарядних пристроїв, де збій інтерфейсу користувача може вивести з ладу всю систему, наша архітектура гарантує, що процес заряджання продовжується, навіть якщо екран або платіжна система стикаються з проблемами. Крім того, ми можемо покращувати кожну підсистему у своєму темпі, не змінюючи при цьому всю систему

Елементи нового портфоліо ABB, представлені публіці, вже отримали визнання за видатний дизайн 

Модель A400 відзначена золотою нагородою iF Gold Award, а A400 та C50 отримали нагороди Red Dot Design Awards. Нові зарядні пристрої ABB не тільки виглядають гарно, але й працюють ефективно

ABB виводить на ринок мегаватні зарядні станції для вантажівок — photo 3

ABB стверджує, системне розділення компонентів підвищує надійність і якість обладнання. Крім того, це робить діагностику та ремонт встановлених зарядних пристроїв простішими та швидшими. Кожна з підсистем може бути протестована, діагностована та замінена незалежно – це дозволяє оперативно проводити ремонт на місці. Цикли оновлень при цьому можуть бути адаптовані до швидкості інновацій у кожній з підсистем. Результат – заявлений час безвідмовної роботи понад 99% та більш стійкий до застарівання продукт

“Ландшафт зарядки електромобілів виходить за рамки точкових продуктів для конкретних сценаріїв використання”, – продовжив Халбхерр. Впроваджуючи цей модульний підхід, де більшість наших досліджень і розробок зосереджені на модульних платформах, а не на унікальних продуктах, ми зменшуємо ризики в ланцюгу поставок. Водночас це прискорює цикли розробки та сприяє глибшій співпраці з ключовими постачальниками

Відзначена нагородами станція A400 ідеально підходить для високопотужного заряджання як на автомагістралях, так і в містах. Новітні доповнення до сімейства універсальних зарядних пристроїв A-Series пропонують архітектуру з можливістю модернізації “в полі”. Оператори можуть почати з моделі A200 (200 кВт), а потім перейти до 300 кВт або 400 кВт зі зростанням попиту. Цей підхід забезпечує масштабованість та захищає інвестиції клієнтів, дозволяючи досягти значної економії загальної вартості володіння протягом 10 років

ABB виводить на ринок мегаватні зарядні станції для вантажівок — photo 4

Новий диспенсер Charge Dock у поєднанні з вже наявною на ринку станцією HVC 360 спрощує заряджання в депо. Це універсальне рішення підтримує різні варіанти підключення – пантографне, стельове та класичні зарядні пости. Система забезпечує до 360 кВт спільної потужності та пропонує високу гнучкість монтажу – до 150 метрів між шафою живлення та диспенсерами. Диспенсер підтримує вихідний струм до 500 А

Створення відповідної зарядної інфраструктури для комерційних автомобілів та автопарків – це критично важливий напрямок інновацій на шляху до електрифікації транспорту. Після тісної співпраці з провідними виробниками вантажівок, система мегаватної зарядки MCS1200 видає до 1200 кВт безперервної потужності – це на 20% більше, ніж у систем з 1 МВт. Вона забезпечує важкі вантажівки необхідною енергією через спеціалізований однопортовий роз’єм, ідеально використовуючи час обов’язкових перерв водія. Для підтримки інших сценаріїв, як-от заряджання вантажівок за стандартом CCS, також буде доступний варіант з двома портами – CCS та MCS

Відзначений нагородами компактний зарядний пристрій C50 доповнює сімейство

Це найтонший зарядний пристрій у своїй категорії (глибина лише 9,3 дюйма), оптимізований для зручного заряджання під час типових візитів до магазину, тривалістю близько години. Завдяки великому сенсорному дисплею C50 переносить досвід відзначеної нагородами A400 ще далі, встановлюючи новий стандарт споживчого досвіду і чудово відповідаючи потребам у зарядці протягом комерційних “золотих годин”

ABB заявляє, що результат їхнього нового підходу – зарядні пристрої, котрі демонструють час безвідмовної роботи понад 99%. Це критично важливий показник для комерційних зарядних операцій та ключовий фактор забезпечення задоволеності клієнтів. Нове сімейство продуктів ABB E-mobility EVSE буде вперше представлено на виставці Advanced Clean Transportation Expo (ACT Expo) в Анахаймі, Каліфорнія, та на Power2Drive у Мюнхені, Німеччина, 7-9 травня

ACT Expo – одна з, якщо не найважливіша подія у сфері екологічного вантажного транспорту в Північній Америці. Вона збирає всіх ключових гравців – від виробників важких вантажівок, будівельної техніки та складського обладнання до постачальників першого рівня. Проте, головне – це чи не єдиний шанс для багатьох покупців з автопарків особисто протестувати нові вантажівки з нульовим рівнем викидів перед підписанням великих контрактів

Обмежувальним фактором, безумовно, стане енергопостачання

Підключення до електромережі для живлення цілого ряду таких зарядних пристроїв потребуватиме величезних потужностей. Цілком ймовірно, у багатьох випадках знадобиться підключення до потужних систем накопичення енергії

Зарядна станція для вантажівок майбутнього матиме обмежену кількість таких надшвидкісних зарядних пристроїв – для швидкої “дозаправки” під час коротких перерв водія, а також окремий набір повільніших станцій – для більш економічного заряджання, наприклад, під час обов’язкового відпочинку. Такий підхід має очевидні екологічні переваги, адже водіям не доведеться використовувати допоміжні силові установки на викопному паливі для підтримки температури в кабіні під час стоянки

Читати далі

Схожі записи
Чому, попри рекордні продажі, BYD скорочує виробництво?

Компанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами  У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]

27 Червня 2025
Чому, попри рекордні продажі, BYD скорочує виробництво? — photo 46601
Адміністрація Трампа програла в суді щодо фінансування зарядних станцій

Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів  Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]

27 Червня 2025
Адміністрація Трампа програла в суді щодо фінансування зарядних станцій — photo 46590
Mercedes-AMG офіційно представила електричний концепт GT XX

І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління  Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]

27 Червня 2025
Mercedes-AMG офіційно представила електричний концепт GT XX — photo 46563
Чому, попри рекордні продажі, BYD скорочує виробництво?

Компанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами  У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]

27 Червня 2025
Чому, попри рекордні продажі, BYD скорочує виробництво? — photo 46601
Адміністрація Трампа програла в суді щодо фінансування зарядних станцій

Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів  Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]

27 Червня 2025
Адміністрація Трампа програла в суді щодо фінансування зарядних станцій — photo 46590
Mercedes-AMG офіційно представила електричний концепт GT XX

І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління  Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]

27 Червня 2025
Mercedes-AMG офіційно представила електричний концепт GT XX — photo 46563
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK