Acura підтвердила, що електромобіль типу NSX готується до виробництва
Після багатьох років чуток, Acura нарешті підтвердила плани щодо створення електромобіля «типу NSX»
– Ми збираємося представити нову спортивну модель у 2027 або 2028 році, – сказав глобальний виконавчий віце-президент Шінджі Аояма групі журналістів під час круглого столу на Монтерейському автомобільному тижні. – Ми можемо не називати його NSX, але це щось на кшталт автомобіля NSX з’явиться
Він також повідомив, що електромобіль буде побудований на новій електричній архітектурі Honda 0 Series, яка ляже в основу її першого електричного седана, що буде випущений у 2026 році
Чутки про третє покоління NSX ходять з 2021 року, коли віце-президент і бренд-офіцер Acura Джон Ікеда сказав в інтерв’ю, що «буде ще один NSX»
– Наш основний підхід до розробки електрокарів 0-Series – легкість, – сказав Аояма. Ми працюємо над тим, щоб зробити платформу тоншою, ніж у конкурентів. Тож навіть з урахуванням розмірів батареї ми намагаємося зробити невисокий автомобіль. Таким чином, ми зможемо створити більшу кабіну
Які очікуються характеристики?
Тут можливі два варіанти силових установок. Перша можливість полягає в тому, що Acura разом з General Motors розробить спільну платформу спортивного автомобіля з електроприводом. За чутками, електричний Corvette з технологією Ultium від GM має з’явитися протягом наступного десятиліття, а це означає, що електричний спортивний Chevrolet та електричний NSX теоретично можуть мати спільні агрегати
Інший менш вірогідний варіант полягає в тому, що Acura розробить власну електромобільну платформу для NSX. У будь-якому випадку, цей автомобіль повинен бути потужнішим, ніж версія, яку він замінить. Попередній гібридний NSX мав 520 к.с., а модель Type S – 600 к.с. Електрична NSX теоретично може мати 600 к.с. уже в базовій версії, а модель Type S – ще більше потужності
Варто очікувати чотири електродвигуни (по одному на кожне колесо) і розрахунковий час розгону від 0 до 100 км/год менше трьох секунд
Повністю електричний NSX повинен зайняти гідне місце на ринку. Остання версія, виробництво якої закінчилося в 2022 році, використовувала твін-турбо V6 і три електродвигуни для отримання сумарної потужності 600 кінських сил (у версії Type S). Він мав чудовий вигляд і добре керувався, що дозволяло купе вдало конкурувати з дорожчими McLaren 650S, Lamborghini Huracán і Ferrari 488
Купе буде побудований на електричній платформі Honda 0 Series і дебютує у 2027
Хоча швидкість на прямій не буде проблемою для електричного купе на кшталт NSX, керованість і витривалість на треку залишаються під питанням навіть для найдорожчих електричних суперкарів сьогодні. Плюс є питання звуку. V-подібний 6-циліндровий двигун NSX другого покоління не запалює душу, але звучить набагато привабливіше, ніж дзижчання кількох електродвигунів. Залишається тільки почекати до 2027 року, щоб дізнатися, що ж приготувала Honda