Після багатьох років чуток, Acura нарешті підтвердила плани щодо створення електромобіля «типу NSX»
– Ми збираємося представити нову спортивну модель у 2027 або 2028 році, – сказав глобальний виконавчий віце-президент Шінджі Аояма групі журналістів під час круглого столу на Монтерейському автомобільному тижні. – Ми можемо не називати його NSX, але це щось на кшталт автомобіля NSX з’явиться

Він також повідомив, що електромобіль буде побудований на новій електричній архітектурі Honda 0 Series, яка ляже в основу її першого електричного седана, що буде випущений у 2026 році
Чутки про третє покоління NSX ходять з 2021 року, коли віце-президент і бренд-офіцер Acura Джон Ікеда сказав в інтерв’ю, що «буде ще один NSX»
– Наш основний підхід до розробки електрокарів 0-Series – легкість, – сказав Аояма. Ми працюємо над тим, щоб зробити платформу тоншою, ніж у конкурентів. Тож навіть з урахуванням розмірів батареї ми намагаємося зробити невисокий автомобіль. Таким чином, ми зможемо створити більшу кабіну
Які очікуються характеристики?
Тут можливі два варіанти силових установок. Перша можливість полягає в тому, що Acura разом з General Motors розробить спільну платформу спортивного автомобіля з електроприводом. За чутками, електричний Corvette з технологією Ultium від GM має з’явитися протягом наступного десятиліття, а це означає, що електричний спортивний Chevrolet та електричний NSX теоретично можуть мати спільні агрегати

Інший менш вірогідний варіант полягає в тому, що Acura розробить власну електромобільну платформу для NSX. У будь-якому випадку, цей автомобіль повинен бути потужнішим, ніж версія, яку він замінить. Попередній гібридний NSX мав 520 к.с., а модель Type S – 600 к.с. Електрична NSX теоретично може мати 600 к.с. уже в базовій версії, а модель Type S – ще більше потужності
Варто очікувати чотири електродвигуни (по одному на кожне колесо) і розрахунковий час розгону від 0 до 100 км/год менше трьох секунд
Повністю електричний NSX повинен зайняти гідне місце на ринку. Остання версія, виробництво якої закінчилося в 2022 році, використовувала твін-турбо V6 і три електродвигуни для отримання сумарної потужності 600 кінських сил (у версії Type S). Він мав чудовий вигляд і добре керувався, що дозволяло купе вдало конкурувати з дорожчими McLaren 650S, Lamborghini Huracán і Ferrari 488

Купе буде побудований на електричній платформі Honda 0 Series і дебютує у 2027
Хоча швидкість на прямій не буде проблемою для електричного купе на кшталт NSX, керованість і витривалість на треку залишаються під питанням навіть для найдорожчих електричних суперкарів сьогодні. Плюс є питання звуку. V-подібний 6-циліндровий двигун NSX другого покоління не запалює душу, але звучить набагато привабливіше, ніж дзижчання кількох електродвигунів. Залишається тільки почекати до 2027 року, щоб дізнатися, що ж приготувала Honda
Читати далі
Схожі записиFord, один з гігантів автомобільної індустрії, нещодавно отримав солідний державний кредит і з розмахом взявся за будівництво заводів для акумуляторів електромобілів. Але, як часто буває в бізнесі, вітер змінився — і тепер усе перевертається з ніг на голову. Партнерство з корейською компанією SK On, фактично розвалилося. Чому так сталося і що це означає для майбутнього […]
13 Грудня 2025
Скромний на вигляд Volkswagen Beetle здатен розганятися до 100 км/год швидше, ніж Porsche 911 GT3. Усе завдяки тому, що під скромним класичним кузовом ховається сучасна електрична начинка, про яку важко здогадатися з першого погляду Електрична тяга відкрила нові можливості для тюнінгу Інженери тепер можуть вкладати серйозну потужність у машини, які ніколи не проєктувалися для швидкої […]
13 Грудня 2025
BMW оновлює керівництво спортивного підрозділу M у момент, коли бренд готується до серйозних змін. Компанія поступово переходить до електрифікації, і кадрові рішення напряму пов’язані з цим курсом Новим керівником BMW M став Александер Карайлович Саме він відповідав за створення BMW XM — однієї з найбільш суперечливих моделей в історії M. Автомобіль став першим самостійним проєктом […]
13 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі