Аеропорт Мюнхена отримає 14 електротягачів від Goldhofer для обслуговування літаків

02.09.2024
Аеропорт Мюнхена отримає 14 електротягачів від Goldhofer для обслуговування літаків — photo 17230

Відвідування німецького аеропорту Мюнхена незабаром стане приємнішим завдяки новій угоді з компанією, що спеціалізується з наземного обслуговування – Goldhofer отримала контракт на поставку 14 повністю електричних тягачів Phoenix E вантажопідйомністю 352 тонни

Електротягачі Goldhofer для екологічного обслуговування літаків у Мюнхені

Ви правильно зрозуміли: ці електричні тягачі здатні тягнути літаки злітною масою до 352 тонн на швидкості до 32 км/год. У масивних 700-вольтових літій-іонних батареях Goldhofer міститься більш ніж достатньо енергії та крутного моменту, щоб буксирувати найбільші авіалайнери в світі 

Аеропорт Мюнхена отримає 14 електротягачів від Goldhofer для обслуговування літаків — photo 2

Замовлення розмістила компанія EFM GmbH, яка спеціалізується на обслуговуванні повітряних суден, боротьбі з обмерзанням і кондиціонуванні повітря. А в останні роки компанія стала свого роду піонером у галузі наземного обладнання для аеропортів з нульовим рівнем викидів

Переваги електротягачів Phoenix E для авіаційної інфраструктури

– Тягачі Phoenix E від Goldhofer зроблять цінний внесок у наші зусилля зробити наземне обслуговування літаків екологічно чистим і допоможуть нам досягти «зеленого» майбутнього, – говорить генеральний директор EFM Йорг Абель

Маючи команду з понад 150 оперативних співробітників, EFM наразі переміщує близько 200 000 літаків і виконує до 15 000 операцій з антиобледеніння щороку. Очікується, що 14 тягачів Phoenix E будуть введені в експлуатацію до 2028 року

Аеропорт Мюнхена отримає 14 електротягачів від Goldhofer для обслуговування літаків — photo 3

EFM GmbH: лідер у наземному обслуговуванні з нульовими викидами

Враховуючи режим роботи авіаційних тягачів, які переміщуються на невеликі відстані при обмеженій швидкості, застосування електромобільних технологій в аеропортах виглядає майже ідеальним рішенням. І це добре, оскільки попит на викопне паливо серед населення падає, тоді як аеропорти та авіакомпанії в цілому, історично відповідальні за близько 4% глобальних викидів CO2 на Землі. І цей відсоток буде зростати, адже комерційні авіалінії ще не скоро перейдуть на відновлювальні джерела енергії, а зменшувати викиди потрібно

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK