Аеропорт Мюнхена отримає 14 електротягачів від Goldhofer для обслуговування літаків
Відвідування німецького аеропорту Мюнхена незабаром стане приємнішим завдяки новій угоді з компанією, що спеціалізується з наземного обслуговування – Goldhofer отримала контракт на поставку 14 повністю електричних тягачів Phoenix E вантажопідйомністю 352 тонни
Електротягачі Goldhofer для екологічного обслуговування літаків у Мюнхені
Ви правильно зрозуміли: ці електричні тягачі здатні тягнути літаки злітною масою до 352 тонн на швидкості до 32 км/год. У масивних 700-вольтових літій-іонних батареях Goldhofer міститься більш ніж достатньо енергії та крутного моменту, щоб буксирувати найбільші авіалайнери в світі
Замовлення розмістила компанія EFM GmbH, яка спеціалізується на обслуговуванні повітряних суден, боротьбі з обмерзанням і кондиціонуванні повітря. А в останні роки компанія стала свого роду піонером у галузі наземного обладнання для аеропортів з нульовим рівнем викидів
Переваги електротягачів Phoenix E для авіаційної інфраструктури
– Тягачі Phoenix E від Goldhofer зроблять цінний внесок у наші зусилля зробити наземне обслуговування літаків екологічно чистим і допоможуть нам досягти «зеленого» майбутнього, – говорить генеральний директор EFM Йорг Абель
Маючи команду з понад 150 оперативних співробітників, EFM наразі переміщує близько 200 000 літаків і виконує до 15 000 операцій з антиобледеніння щороку. Очікується, що 14 тягачів Phoenix E будуть введені в експлуатацію до 2028 року
EFM GmbH: лідер у наземному обслуговуванні з нульовими викидами
Враховуючи режим роботи авіаційних тягачів, які переміщуються на невеликі відстані при обмеженій швидкості, застосування електромобільних технологій в аеропортах виглядає майже ідеальним рішенням. І це добре, оскільки попит на викопне паливо серед населення падає, тоді як аеропорти та авіакомпанії в цілому, історично відповідальні за близько 4% глобальних викидів CO2 на Землі. І цей відсоток буде зростати, адже комерційні авіалінії ще не скоро перейдуть на відновлювальні джерела енергії, а зменшувати викиди потрібно