Відвідування німецького аеропорту Мюнхена незабаром стане приємнішим завдяки новій угоді з компанією, що спеціалізується з наземного обслуговування – Goldhofer отримала контракт на поставку 14 повністю електричних тягачів Phoenix E вантажопідйомністю 352 тонни
Електротягачі Goldhofer для екологічного обслуговування літаків у Мюнхені
Ви правильно зрозуміли: ці електричні тягачі здатні тягнути літаки злітною масою до 352 тонн на швидкості до 32 км/год. У масивних 700-вольтових літій-іонних батареях Goldhofer міститься більш ніж достатньо енергії та крутного моменту, щоб буксирувати найбільші авіалайнери в світі
Замовлення розмістила компанія EFM GmbH, яка спеціалізується на обслуговуванні повітряних суден, боротьбі з обмерзанням і кондиціонуванні повітря. А в останні роки компанія стала свого роду піонером у галузі наземного обладнання для аеропортів з нульовим рівнем викидів
Переваги електротягачів Phoenix E для авіаційної інфраструктури
– Тягачі Phoenix E від Goldhofer зроблять цінний внесок у наші зусилля зробити наземне обслуговування літаків екологічно чистим і допоможуть нам досягти «зеленого» майбутнього, – говорить генеральний директор EFM Йорг Абель
Маючи команду з понад 150 оперативних співробітників, EFM наразі переміщує близько 200 000 літаків і виконує до 15 000 операцій з антиобледеніння щороку. Очікується, що 14 тягачів Phoenix E будуть введені в експлуатацію до 2028 року
EFM GmbH: лідер у наземному обслуговуванні з нульовими викидами
Враховуючи режим роботи авіаційних тягачів, які переміщуються на невеликі відстані при обмеженій швидкості, застосування електромобільних технологій в аеропортах виглядає майже ідеальним рішенням. І це добре, оскільки попит на викопне паливо серед населення падає, тоді як аеропорти та авіакомпанії в цілому, історично відповідальні за близько 4% глобальних викидів CO2 на Землі. І цей відсоток буде зростати, адже комерційні авіалінії ще не скоро перейдуть на відновлювальні джерела енергії, а зменшувати викиди потрібно
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі