Акції Polestar нещодавно впали до історичного мінімуму в 73 центи, що ставить під загрозу її лістинг на біржі Nasdaq
Виробник електромобілів вийшов на біржу шляхом зворотного злиття з компанією спеціального призначення (SPAC) у 2022 році і на певному етапі оцінювався в $21 мільярд. Однак, як і багато інших EV-компаній, що котируються на Nasdaq або NYSE в останні роки, її акції показали погані результати, втративши приблизно 95% своєї вартості. Зараз ринкова капіталізація компанії становить лише $1,65 млрд
Вперше акції Polestar опустилися нижче $1 21 травня, невдовзі після повідомлення про затримку публікації річного звіту за 2023 рік. У компанії заявили, що його затримують, оскільки їй потрібно завершити роботу над звітністю щодо бухгалтерських помилок, допущених у 2021 і 2022 роках, які необхідно виправити у звіті за 2023 рік. Потім додали, що ці зміни зменшать її чистий збиток менш ніж на 5% за 2021 рік і збільшать його на стільки ж у звітності за 2022 рік
Через затримку з оприлюдненням фінансової звітності Polestar отримала повідомлення від Nasdaq – це означає, що вона не відповідає правилам фондової біржі. У неї є 60 днів з моменту отримання повідомлення, щоб подати до Nasdaq план усунення недоліків. Якщо цей план буде прийнятий, компанії може бути надано ще 180 календарних днів для відновлення відповідності
Поставки Polestar у першому кварталі впали на 53% порівняно з минулим роком, а кількість нових реєстрацій скоротилася на 70%. Керівник Polestar в Північній Америці Грегор Хемброу звинуватив у цьому високі відсоткові ставки і відхід від продажу корпоративним автопаркам
Автовиробник намагається виправити ситуацію. За данними Auto News нещодавно Polestar запустив дорогу рекламну кампанію на рівні, небаченому з часів рекламного ролика для Суперкубка 2022 року вартістю 6,5 мільйона доларів. Компанія також пропонує привабливі лізингові умови, в тому числі лізингову угоду на Polestar 2 за $299 на місяць, яку продовжили до червня
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі